volpeps
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Flink aan de race afgelopen twee dagen maar verder top.
De combi van bovenstaande quotes

Wow! Nice man!Bedankt man en welkom!
Mijn bestelling van XXL-nutrition kwam gisterenavond binnen, ik had om extra samples gevraagd omdat ik altijd hele grote (250+ euro) bestellingen doe.
Kort maar krachtig, they delivered:
![]()

Wow! Nice man!
Binnenkort ook maar weer eens zo'n mega bestelling doen. Wat is het allemaal?

De combi van bovenstaande quotes
Wow! Nice man!
Binnenkort ook maar weer eens zo'n mega bestelling doen. Wat is het allemaal?

Ik vroeg hetzelfde bij een bestelling van €210 en wat krijg ik, twee extra samples![]()
Ik zal wel een vrijgevige inpakker te pakken gehad hebben denk ik
..Ja, ik dacht ook die jongen komt wel op een interessant moment binnen![]()

// 10 x 30
ahzo beetje zelfde als mij, alleen ik doe 5x5 dinsdag en zaterdag 3x8.
, ik hanteer bij de volumeoefeningen liever repranges, als al mijn sets daar binnen vallen, verhoog ik.. anders niet. Wiehhjjj... jij bent zo actief als je cafeïne op hebt!!
(Stiekem ben ik jaloers)
Was een leuke training! ♡
all kinds of gains incomingIk ben ook stiekem wel jaloers. Wat jij bereikt met een kop koffie heb ik een pre-workout + nog een handvol losse stims nodig![]()

Ik was echt fuarking moe/vermoeid toen ik thuis kwam, heel de week al weinig geslapen (5u per nacht ofzo).. Komt Ess aan, maakt ze een kop koffie, zet het voor m'n neus. (Ik had echt bijna de workout verzet naar morgen)

Beetje ECA, beetje DMAA, beetje AMP...Ze had er vast stiekem een hele mik stims bij gemieterd![]()

Had je toen toevallig ook een witte aanslag op je tong? vaak komt het daar vandaan![]()