XXL Nutrition

Kaluro going for the triple digits~

Interessante log!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.522

Bedankt man en welkom!

Mijn bestelling van XXL-nutrition kwam gisterenavond binnen, ik had om extra samples gevraagd omdat ik altijd hele grote (250+ euro) bestellingen doe.
Kort maar krachtig, they delivered:

R43Syi0.jpg

:cool::cool::cool:

Flink aan de race afgelopen twee dagen maar verder top.

De combi van bovenstaande quotes:roflol:
Bedankt man en welkom!

Mijn bestelling van XXL-nutrition kwam gisterenavond binnen, ik had om extra samples gevraagd omdat ik altijd hele grote (250+ euro) bestellingen doe.
Kort maar krachtig, they delivered:

:cool::cool::cool:
Wow! Nice man!

Binnenkort ook maar weer eens zo'n mega bestelling doen. Wat is het allemaal?

• #2.524
De combi van bovenstaande quotes:roflol:

:lol:

Wow! Nice man!

Binnenkort ook maar weer eens zo'n mega bestelling doen. Wat is het allemaal?

Veel verschillende whey samples, van XXL zat er protein pudding en protein pancakes bij.
ook wat post-workout samples, geen pre-workout samples geloof ik.. maar daar ga ik toch veel te hard op :D

En mijn bestelling bestond uit:
2.5kg all-day protein
2 x 2.5kg whey
4 x 1.1kg caseïne
1kg complex carb gainer
Jogbroek
En gymhanddoek

nomnomnomnom tijd voor gains

Nice die samples man! :thumb:

Ik vroeg hetzelfde bij een bestelling van €210 en wat krijg ik, twee extra samples :(

• #2.528

Ik vroeg hetzelfde bij een bestelling van €210 en wat krijg ik, twee extra samples :(

:lol: Ik zal wel een vrijgevige inpakker te pakken gehad hebben denk ik :o..

Ja, ik dacht ook die jongen komt wel op een interessant moment binnen :)

:roflol:

Indeed!

Workout time: 75 min

Pullups
5 x BW
5 x BW
5 x BW
5 x BW
5 x BW
5 x BW
30 reps total.. nais!

Pendlay rows
5 x 67.5
5 x 67.5
5 x 67.5
5 x 67.5

Bench Press
12 x 80 ..ez, is mijn 18RM
12 x 80 ..dafuq, 12e barely lockout
10 x 80 ...grrr

Chest Press
10 x 55
7 x 55
.. nee ik ben op qua push kracht :o

Side raises (dumbell) /ss/ Facepulls
12 x 8 // 10 x 30
7 x 8 :o // 10 x 30
6 x 8 + 4 x 6 + 4 x 4 // 10 x 30

Dumbell curl /ss/ Triceps overhead extension (cable)
10 x 16 // 12 x 56
10 x 18 // 10 x 63
8 x 20 // 8 x 70

Playlist: https://play.spotify.com/user/spotify/playlist/2gbwwfwbiWVnNmWZ3Zsy3l
Rating: 4/5
Ik ging Hard.. had preworkout enkel een kop koffie op, maar overgevoelig voor cafeïne dat ik ben ging ik echt als een speer, na de workout nog veel te veel energie over.

p.s. geen ammoniak lucht :cool:

Laatst bewerkt:
nice tren, maar waarom zo hoog in reps bij bp?

• #2.530
ahzo beetje zelfde als mij, alleen ik doe 5x5 dinsdag en zaterdag 3x8.

Wiehhjjj... jij bent zo actief als je cafeïne op hebt!!
(Stiekem ben ik jaloers)

Was een leuke training! ♡

Ik ben ook stiekem wel jaloers. Wat jij bereikt met een kop koffie heb ik een pre-workout + nog een handvol losse stims nodig :o

• #2.534
ahzo beetje zelfde als mij, alleen ik doe 5x5 dinsdag en zaterdag 3x8.

Great minds think alike :cool:, ik hanteer bij de volumeoefeningen liever repranges, als al mijn sets daar binnen vallen, verhoog ik.. anders niet.

Wiehhjjj... jij bent zo actief als je cafeïne op hebt!!
(Stiekem ben ik jaloers)

Was een leuke training! ♡

Een kop koffie doet voor mij meer dan een hele lading preworkouts/stimulanten door elkaar voor jou.. :o
Nu nog kunnen slapen. De workout ging inderdaad flink hard, ook voor jou :cool: all kinds of gains incoming

---------- Toegevoegd om 23:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:25 ----------

Ik ben ook stiekem wel jaloers. Wat jij bereikt met een kop koffie heb ik een pre-workout + nog een handvol losse stims nodig :o

:cool::cool: Ik was echt fuarking moe/vermoeid toen ik thuis kwam, heel de week al weinig geslapen (5u per nacht ofzo).. Komt Ess aan, maakt ze een kop koffie, zet het voor m'n neus. (Ik had echt bijna de workout verzet naar morgen)
Ik drink het op en 15-20 minuten later stond ik letterlijk te stuiteren en esther de oren van het lijf te praten. :o

Geen idee waarom het bij mij zo potent is, ik drink toch een paar koppen koffie per dag, dus het is niet alsof ik geen tolerantie heb opgebouwd. Maar i don't mind :D

Ze had er vast stiekem een hele mik stims bij gemieterd :roflol:

Lekkere pomp train!
He he, je 18RM :D
Het ammoniak probleem is dus vanzelf weer opgelost?

Had je toen toevallig ook een witte aanslag op je tong? vaak komt het daar vandaan :o

cafeine pwo for the win.

Ik zorg gewoon dat ik een flinke maaltijd van te voren op heb, dan heb ik geen stims nodig :cool:

Die pull ups, lekker!!
.. Ooit was ik ook gevoelig voor caffeine.. Totdat ik dagelijks koffie ging drinken :o.

Hoe is het verder met je, stinkerd? :D

Had je toen toevallig ook een witte aanslag op je tong? vaak komt het daar vandaan :o

Uitt je bek stinken kan idd door een film van bacterien op de tong komen. Maar ammoniak in je zweet is echt een andere geur, die niet te missen is als je het ruikt. Je kent ammoniak misschien wel van een oude verflaag schoonmaken.

Terug
Naar boven