XXL Nutrition

Kaluro going for the triple digits~

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.541
Ze had er vast stiekem een hele mik stims bij gemieterd :roflol:

:roflol: nee ik sliep als een baby rond 12u 's nachts.. ik geloof dat ze onschuldig is :p

Lekkere pomp train!
He he, je 18RM :D
Het ammoniak probleem is dus vanzelf weer opgelost?

Yeahh lekker pompen was ook wel echt een keer fijn.
En inderdaad, geen sterke scherpe ammoniakzweetlucht meer, dus dat zit wel goed nu.
Geen idee wat het was, maar zolang het weg blijft hoor je mij niet klagen,.

Beetje ECA, beetje DMAA, beetje AMP...

..en dan snachts: plafonddienst:roflol:

@Kaluro: Goede training weer! Mooi dat je niet stonk..ook weleens lekker voor de afwisseling:rolleyes:

:roflol: afwisseling is key :cool:

Had je toen toevallig ook een witte aanslag op je tong? vaak komt het daar vandaan :o

cafeine pwo for the win.

Ik zorg gewoon dat ik een flinke maaltijd van te voren op heb, dan heb ik geen stims nodig :cool:

Ah ik slaap echt weinig doordeweeks, daar moet ik wel echt aan gaan werken.
Mijn werkdag ziet gemiddeld zo uit:
06:30 uit bed, 17:45 thuis
19:00 á 20:00 sporten, voor 90 á 120 minuten (inclusief reistijd)
dan ben ik rond 22:00 thuis en heb ik echt nog geen zin om te gaan slapen :o
Dus een goede maaltijd gaat niet voldoende zijn hier :D.

Geen witte aanslag overigens, het was echt mijn zweet dat stonk - niet mijn adem.

Die pull ups, lekker!!
.. Ooit was ik ook gevoelig voor caffeine.. Totdat ik dagelijks koffie ging drinken :o.

Hoe is het verder met je, stinkerd? :D

Goedgoed, ik drink sowieso 3-4 koppen koffie per dag omdat ik zonder cafeïne tolerantie, echt niet kan slapen na een enkele kop koffie. Zelfs als ik die kop koffie 12 uur voor bedtijd neem :p.

Uitt je bek stinken kan idd door een film van bacterien op de tong komen. Maar ammoniak in je zweet is echt een andere geur, die niet te missen is als je het ruikt. Je kent ammoniak misschien wel van een oude verflaag schoonmaken.

Can confirm :roflol:

---------- Toegevoegd om 14:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:31 ----------

Ik was laat wakker, dus ook laat ontbijtje.. heb maar wat kcal bij elkaar geflanst:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hnnnnng! 1300kcals breakfast!:meal:

B&F whey??

Keurig ontbijtje man. Ik dacht dat ik met mijn 900 kcal goed bezig was :eek:

tfw ongevoelig voor pwo en 500mg caffeine nodig om wat te voelen. :(

Goed sterk voor je bw, kaluro!

• #2.548
tfw ongevoelig voor pwo en 500mg caffeine nodig om wat te voelen. :(

Goed sterk voor je bw, kaluro!

Thanks :) Esther heeft er ook last van, die kan 400mg cafeïne nemen (ze weegt maar 57) en een uurtje later slapen als een roosje.. :o

Workout van zojuist:

Squats
12 x 20
12 x 40
10 x 80
5 x 100
5 x 100
5 x 100
Voelde apart zwaar aan, misschien lager beginnen, wil niet te snel vastlopen.

Romanian Deadlifts
8 x 100
8 x 100
8 x 100

Leg Press 45° plate loaded
8 x 200
8 x 200
8 x 200
8 x 200

Standing calf raise (smith)
5 x 142.5
5 x 142.5
5 x 142.5
5 x 142.5
5 x 142.5

Lekkere training man!:D:D

Zelf reageer ik behoorlijk heftig op alle stims, maar kan wel veel hebben en slaap eigenlijk meestal probleemloos!:thumbs:

• #2.550
Lekkere training man!:D:D

Zelf reageer ik behoorlijk heftig op alle stims, maar kan wel veel hebben en slaap eigenlijk meestal probleemloos!:thumbs:

Damn dat is het leven, heftig reageren maar wel gewoon kunnen slapen.
Ik had gisteren rond 16:00 een blik energy drink gepakt, ging om 22:30 naar bed.
Ik sliep pas na 01:00 :o...

---------- Toegevoegd om 21:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:40 ----------

Workout van net:

Preworkout: kop koffie

Bench Press
5 x 95
5 x 95
5 x 95

Incline dumbell press
8 x 30
8 x 30
8 x 30

Cable Rows
5 x 35
5 x 35
5 x 35
5 x 35
5 x 35

Dumbell Row
8 x 30
8 x 30
8 x 30

Barbell Curl
12 x 30
12 x 30
11 x 30

Barbell upright rows
12 x 25
12 x 25
12 x 25

Rating: 3/5
Comments: Weer ammoniak zweetlucht, heb het nu bij 4 van de 5 workouts gehad. En niet een klein beetje, nee echt hele scherpe doordringende lucht, arme medesporters :o Elke keer een ander shirt. Esther heeft nergens last van en haar kleding zat bij dezelfde was.

Eten van vandaag:

07:00: 40g allday protein + 100g havermout + 300 melk + 25g honing = 748kcal / 57E / 98K / 14V / 10Vezels
10:00: 100g basmati rijst (ongekookt gewogen) + 100g kip + 150g bonenschotel + 15ml olijfolie = 694kcal / 40E / 89K / 19V / 6Vezel
14:00: 100g basmati rijst (ongekookt gewogen) + 100g kip + 150g bonenschotel + 15ml olijfolie = 694kcal / 40E / 89K / 19V / 6Vezel
19:00: appelflap(:o) + liga koekjes(:o) 2 pita broodjes + 40g whey = geen idee :p
20:00 - 21:00 workout
21:30: 100g protein pancakes + 200ml melk = 532kcal / 36E / 33K / 17V / 5 vezels
22:30: 30g caseïne
Totaal: 3204kcal / 246E / 374K / 74V / 31 Vezel + koekjes en een appelflap

Ik heb dus zat gegeten pre-workout, ook qua proteine.. ik heb dan ook geen idee wat het probleem is.

Laatst bewerkt:
Vreemd van die lucht man :roflol:
Stiekem aan de tren ofzo, schijnt dat je daar ook een aparte zweetlucht van krijgt

Denk ammoniak zweetlucht door teveel eiwit, probeer eens wa minder eiwit te nemen op een dag?

Goeie training:)

• #2.553
Vreemd van die lucht man :roflol:
Stiekem aan de tren ofzo, schijnt dat je daar ook een aparte zweetlucht van krijgt

Ik zal eens aan esther vragen of ze Methyltren in mn eten stopt :o wie weet haha.

Denk ammoniak zweetlucht door teveel eiwit, probeer eens wa minder eiwit te nemen op een dag?

Goeie training:)

Hmm, dit is minder hoogwaardig eiwit dan dat ik at tijdens mijn cut, en in mijn cut had ik nergens last van.
Qua totaaleiwitten vrijwel gelijk: [Link niet meer beschikbaar]

Dus ik vind het maar vreemd :o... Training ging wel soepel op zich ja :cool:

Ik zal eens aan esther vragen of ze Methyltren in mn eten stopt :o wie weet haha.

Ik ben onschuldig!
Ik weet niet precies wat jij allemaal uitspookt, meneertje ;)

Maar je stinkt wel echt, haha!
Kon zelfs mijn laatste oefening niet doen omdat we eerder naar huis moesten voor onze medesporters, haha.

Idd, makkelijk om Ess altijd de schuld te geven mister K.

En ik zou me srs niks aantrekken van een vieze lichaamsgeur in de gym. Gewoon lekker doortrainen.

• #2.556
Ik ben onschuldig!
Ik weet niet precies wat jij allemaal uitspookt, meneertje ;)

Maar je stinkt wel echt, haha!
Kon zelfs mijn laatste oefening niet doen omdat we eerder naar huis moesten voor onze medesporters, haha.

Pfff, ik ben een TNBB.. ! En ik ruik zo fris als verse rozen, altijd.
Wanneer ga jij je logje eens opnieuw oppakken? Je hebt al flinke kontgains gemaakt :o

Idd, makkelijk om Ess altijd de schuld te geven mister K.

En ik zou me srs niks aantrekken van een vieze lichaamsgeur in de gym. Gewoon lekker doortrainen.

Mister K.. ..Kichard? :roflol:
Ik had al mn oefeningen gedaan :D.. ess wilde nog kuitheffen, maar die had pech ;)

Lekkere training man!:thumbs: Op zulke voeding wil ik ook wel cutten:eek:

Terug
Naar boven