- Waardering
- 1.835
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Ze had er vast stiekem een hele mik stims bij gemieterd![]()
nee ik sliep als een baby rond 12u 's nachts.. ik geloof dat ze onschuldig is 
Lekkere pomp train!
He he, je 18RM
Het ammoniak probleem is dus vanzelf weer opgelost?
Yeahh lekker pompen was ook wel echt een keer fijn.
En inderdaad, geen sterke scherpe ammoniakzweetlucht meer, dus dat zit wel goed nu.
Geen idee wat het was, maar zolang het weg blijft hoor je mij niet klagen,.
Beetje ECA, beetje DMAA, beetje AMP...
..en dan snachts: plafonddienst
@Kaluro: Goede training weer! Mooi dat je niet stonk..ook weleens lekker voor de afwisseling![]()
afwisseling is key 
Had je toen toevallig ook een witte aanslag op je tong? vaak komt het daar vandaan
cafeine pwo for the win.
Ik zorg gewoon dat ik een flinke maaltijd van te voren op heb, dan heb ik geen stims nodig![]()
Ah ik slaap echt weinig doordeweeks, daar moet ik wel echt aan gaan werken.
Mijn werkdag ziet gemiddeld zo uit:
06:30 uit bed, 17:45 thuis
19:00 á 20:00 sporten, voor 90 á 120 minuten (inclusief reistijd)
dan ben ik rond 22:00 thuis en heb ik echt nog geen zin om te gaan slapen

Dus een goede maaltijd gaat niet voldoende zijn hier
.Geen witte aanslag overigens, het was echt mijn zweet dat stonk - niet mijn adem.
Die pull ups, lekker!!
.. Ooit was ik ook gevoelig voor caffeine.. Totdat ik dagelijks koffie ging drinken.
Hoe is het verder met je, stinkerd?![]()
Goedgoed, ik drink sowieso 3-4 koppen koffie per dag omdat ik zonder cafeïne tolerantie, echt niet kan slapen na een enkele kop koffie. Zelfs als ik die kop koffie 12 uur voor bedtijd neem
.Uitt je bek stinken kan idd door een film van bacterien op de tong komen. Maar ammoniak in je zweet is echt een andere geur, die niet te missen is als je het ruikt. Je kent ammoniak misschien wel van een oude verflaag schoonmaken.
Can confirm

---------- Toegevoegd om 14:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:31 ----------
Ik was laat wakker, dus ook laat ontbijtje.. heb maar wat kcal bij elkaar geflanst:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Esther heeft er ook last van, die kan 400mg cafeïne nemen (ze weegt maar 57) en een uurtje later slapen als een roosje..