broken bat
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.324
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 103kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Misschien toch eens wat cardio doen of high rep deads als je 5jes niet goed conditioneel kan trekken![]()
gewoon 1 keer een 20 repper ofzo doen, daarna vind je 5 reppers niet zo erg meer
conditioneel gezien. Alhoewel, ik heb maar af en toe 12-15 reppers gedaan, wat een stuk minder zwaar is.
redelijk wat volume op je bench.. wat is de reden dat je geen meerdere werksets op 90 draait?
ik kwam weer ff inchecken nu ik weer een werkende laptop heb![]()

Last van je triceps bij het benchen? Door je deads? Je bent een rare jongen!![]()
Ik kan er ook niks aan doen.. raar ben ik sowieso inderdaad.jaja...mijn handtekening had je gauw gedigitaliseerd...
ik houd in de gaten hoeveel koffiemuntjes er ineens extra van mijn budget besteld worden![]()
Toch nette training in zo'n korte tijd!Benches zijn wel matig voor jou doen of niet?
Maar ik nam vrij kort rust ertussen dus de verzuring was real O_O
Vorige week rustweek gehad, maar still very much alive ~!HierVorige week rustweek gehad, maar still very much alive ~!
(Mis je je likes?)

Haha, opende DBB en had 39 meldingen, maar al snel werd duidelijk hoe dat kwam
.Haha, opende DBB en had 39 meldingen, maar al snel werd duidelijk hoe dat kwam.
Snap die link ook niet helemaal.Last van je triceps bij het benchen? Door je deads? Je bent een rare jongen!![]()
...