AndroidHealthClinic

Kaluro going for the triple digits~

Goed verwoord man. Op een gegeven moment geniet je simpelweg niet echt meer van je eten. Niet van rijst, maar ook niet van een dikke pizza oid.
De enige reden om IF te doen voor mij zou het creeeren van een hongergevoel zijn :P

Je moet ook zien dat je lichaam continue naar homeostatis wil.
Als je iets opeens kan/mag/hebt wat je voorheen niet had, krijg je inderdaad een dopamine rush, die rush wordt kleiner en kleiner en kleiner in elk vervolg, tot je weer op baseline zit en doet alsof het normaal is.

Zo ook met opeens 4000kcal mogen eten.. Als ik een tijd gecut heb met lage kcal inname, dan ben ik ook opeens ecstatisch dat ik weer lekker 4k kcal mag downen.. leuk voor een week, twee weken, een maand..

Maar uiteindelijk is de pret er af, krijg je geen voldoening meer en dan is het echt een sleur om /elke dag/ zoveel te eten en te bereiden, zo lang met je eten bezig te zijn. Immers, ook als je een keer geen honger hebt.. gewoon proppen!

Net zoals het leuk kan zijn af en toe met kinderen van anderen te spelen, zolang je er maar niet 24/7 aan vast zit :p
Kan me hier niet in vinden, maar begrijp je wel ;)

Wb kaluro! [emoji1306]

4000kcal/dag. Dat zijn leefbare getallen, ik zit nu op de helft[emoji19]

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.004
Kan me hier niet in vinden, maar begrijp je wel ;)

Misschien ben je wel zo'n persoon die gemaakt is om te bulken, zou goed kunnen hoor.. :p Die heb je er ook bij natuurlijk, anders zou obesitas niet zo'n issue zijn ;-)!

Wb kaluro! [emoji1306]

4000kcal/dag. Dat zijn leefbare getallen, ik zit nu op de helft[emoji19]

Thanks sarge! 2000kcal/dag, zo laag? waarom dat dan? Als ik cut zit ik al op 3100/dag.

Workoutje van gisteren:

Gewicht in sportschool: 91.9 kg
Kcal die dag: 4300

Bench Press
12 x 40
12 x 60
8 x 70
5 x 80
5 x 90
3 x 100
5 x 107.5 -VPR- ...Ging echt vlot omhoog, zit nog veel speling in. Volgens mij was mijn all-time PR 4x107.5 dus huppa! Volgende week 5x110 proberen.

Squats
12 x 40
12 x 60
8 x 70
5 x 80
5 x 90
3 x 100
5 x 107.5
Vorm is en blijft een issue, maar working on it.. ofzo :o.. je ziet ook je eigen weerkaatsing in het raam (Squatrack staat tegen een raam aan, naar het raam gericht), leid heel erg af..Speelt ook wel mee denk ik.

Bent Over Rows
5 x 20
5 x 40
5 x 45
5 x 50
5 x 60
5 x 70
5 x 77.5 -PR- ...Pfoeh, voelt echt belachelijk zwaar.
12 x 60

Pulldowns
Small supinated grip
12 x 68
12 x 68
10 x 68
Small neutral grip
10 x 68

Chest press (machine)
12 x 70
12 x 75
10 x 75

Facepulls
12 x 41
12 x 38
12 x 38

Skullcrushers /ss/ Cable curls
12 x 40 / 12 x 46
12 x 40 / 12 x 46
12 x 40 / 12 x 46

Goeie tren, lekker volume ook!

Misschien ben je wel zo'n persoon die gemaakt is om te bulken, zou goed kunnen hoor.. :p Die heb je er ook bij natuurlijk, anders zou obesitas niet zo'n issue zijn ;-)!
Als ik niet was begonnen met bodybuilding en op mijn voeding letten had ik op zeker obesitas gehad!:roflol:

Heel nette workout trouwens! Paar mooie PR's en VPR's gepakt:D:D

• #3.007
Als ik niet was begonnen met bodybuilding en op mijn voeding letten had ik op zeker obesitas gehad!:roflol:

Heel nette workout trouwens! Paar mooie PR's en VPR's gepakt:D:D

haha, chubby marv.. :p
Thanks bro! Wat zie ik trouwens in je signature staan.. heb je 112.5 gebencht? Was dat recentelijk? Netjes :-)

Goeie tren, lekker volume ook!

Thanks! Ik zat goed vol ja, ik zit er aan te denken om ipv full body, UB/LB te doen.. het is nu lastig om zowel LB als UB volume in een enkele workout te gooien.
Eerst dit schema maar eens afmaken, als ik vastloop zie ik dan wel weer.

gecontroleerd zakken met squatten wil nog wel een helpen voor je squat vorm, merk het zelf ook dat als ik in een spiegel kijkt licht afgeleid raak. aan de andere kant, je kan wel je vorm checken.

• #3.009
gecontroleerd zakken met squatten wil nog wel een helpen voor je squat vorm, merk het zelf ook dat als ik in een spiegel kijkt licht afgeleid raak. aan de andere kant, je kan wel je vorm checken.

Wat ik merk, is dat mijn linkerknie een stuk meer naar voren gaat als mijn rechterknie, onderaan de beweging. En mijn rechterschouder leunt meer naar voren dan mijn linkerschouder.
Dus ergens gaat het scheef, wat voor veel frustratie en nadenken zorgt, waardoor ik niet full-out kan gaan met de squats.

Wat ik merk, is dat mijn linkerknie een stuk meer naar voren gaat als mijn rechterknie, onderaan de beweging. En mijn rechterschouder leunt meer naar voren dan mijn linkerschouder.
Dus ergens gaat het scheef, wat voor veel frustratie en nadenken zorgt, waardoor ik niet full-out kan gaan met de squats.

herkenbaar, merk het bij met de positie waarin me kont zakt, iets te veel naar links of naar rechts.

Heeeeu, jebenterweervanweggeweest :D
Ik lees 4000 kcal, mazzelaar!

Thanks sarge! 2000kcal/dag, zo laag? waarom dat dan? Als ik cut zit ik al op 3100/dag.

De berekeningen komen niet hoger uit.
Sinds gister wel weer wat omhoog gegaan. Het eind doel komt in zich dus dan kan het [emoji6]

Je hebt er weer een lekkere training uitgeknald [emoji1303]

Squaten blijft gewoon lastig voor ons lange mensen helaas. Ik sta altijd jaloers toe te kijken naar de korte mannetje die moeiteloos, zonder buttwink ATG squaten :P.
Qua schemakeuze ben ik opzich voor full-body training, maar is het echt kloten om zo lang bezig te zijn :roflol:. Als je de tijd hebt ga je toch lekker voor UB/LB of iets in die richting? :D

Lekker getraind man!

• #3.016
herkenbaar, merk het bij met de positie waarin me kont zakt, iets te veel naar links of naar rechts.

Bij mij is het verschil vrij extreem.. mhm.. Ook lastig om niemand in de buurt te hebben die goed kan pinpointen waar het probleem ligt. Mijn twee sportmaatjes weten het ook niet.

Nope...was niet recent! Mag blij zijn als ik 100bench momenteel

Ah zonde.. maar als je het voorheen kan, moet het weer kunnen.. Uppen die kcal :p!

Heeeeu, jebenterweervanweggeweest :D
Ik lees 4000 kcal, mazzelaar!

Yeah.. minstens 4000, vaak valt het nog hoger uit ook ;-).. Heb lang genoeg vast gehangen dus ben nu echt aan het vlammen. tijd voor de 200kg DL en 130kg bench soon™

De berekeningen komen niet hoger uit.
Sinds gister wel weer wat omhoog gegaan. Het eind doel komt in zich dus dan kan het [emoji6]

Je hebt er weer een lekkere training uitgeknald [emoji1303]

Yeah trainingen gaan super, ben ook flink aan het bulken zonder darmproblemen. meestal als ik veel ga eten, komen er de nodige darmproblemen bij. Maar so far so good dus mijn workouts kunnen niet meer stuk.

Squaten blijft gewoon lastig voor ons lange mensen helaas. Ik sta altijd jaloers toe te kijken naar de korte mannetje die moeiteloos, zonder buttwink ATG squaten :P.
Qua schemakeuze ben ik opzich voor full-body training, maar is het echt kloten om zo lang bezig te zijn :roflol:. Als je de tijd hebt ga je toch lekker voor UB/LB of iets in die richting? :D

Ja echt hè, of mijn girlfriend van 1m73 met lang torso en in verhouding korte quads.. Heeft ook echt een heel erg rechtop postuur bij de squats. Sta ik ook wel jaloers te wezen op die form inderdaad.. :o

Waarom zou jij FB over UB/LB verkiezen? vanwege de frequentie? Ik vind het over het algemeen maar lastig, zo veel te doen in zo weinig tijd.

Thanks, was zelf ook aardig tevreden :cool:

Ja echt hè, of mijn girlfriend van 1m73 met lang torso en in verhouding korte quads.. Heeft ook echt een heel erg rechtop postuur bij de squats. Sta ik ook wel jaloers te wezen op die form inderdaad.. :o

Waarom zou jij FB over UB/LB verkiezen? vanwege de frequentie? Ik vind het over het algemeen maar lastig, zo veel te doen in zo weinig tijd.

Zoals ik al aangaf vind ik het zelf ook niet ideaal als je een wat hoger volume wil draaien :P. Zelf wil ik nu gaan trainen in een high frequency LB/UB stijl, waarbij UB dagen sterk afwisselen qua oefeningen. High-frequency full-body is ook heel populair de laatste tijd, maar daarvoor ben ik nog niet ver genoeg gevorderd denk ik!

mss iets wat niet goed zit?

Yeah.. minstens 4000, vaak valt het nog hoger uit ook ;-).. Heb lang genoeg vast gehangen dus ben nu echt aan het vlammen. tijd voor de 200kg DL en 130kg bench soon™
Dat klinkt als een veelbelovende comeback, nice spirit, ben benieuwd! Top van je dat je er voor gaat.
Moet nu denken aan iets wat iemand doodserieus tegen me zei.. Hij zei dat praktisch elk liftprogramma werkt, en als het niet werkt dat het aan jezelf ligt. Als in: bijvoorbeeld te weinig rust, te weinig voeding etc. Als ik het lastig vindt om de bulk door te zetten moet ik daar maar altijd aan denken ;).

Fijn om weer een training te zien hier. Maar ongetwijfeld ben je gewoon doorgegaan al die tijd...

Misschien is een been of bil sterker dan de ander, waardoor het scheef trekt?
Zit er in beide enkels evenveel mobiliteit?

Terug
Naar boven