MuscleMeat

Kaluro going for the triple digits~

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.981

Joah, beetje..had even een kleine break van 't actief sporten omdat ik helaas maar waar, darmproblemen had opgebouwd (Ik heb sowieso al gevoelige darmen en soms hebben ze een 'f**k you' periode so to say).

Nu gaat 't weer toppie op ca. 4000kcal/dag, gewicht komt er goed bij, kracht ook, sta lekker vol.. :D
Dus nu weer lekker loggen.

gerapporteerd wegen bumpen van dood topic :trollface:

:mad: wel aardig doen tegen de persoon die je de meeste likes van iedereen heeft gegeven eh!
:roflol:

Misschien moet je niet zoveel in je darm proberen te proppen. Je poepert vind dat niet leuk :trollface:

Misschien een bloedgroependieet overwegen?

:trollface:

Welkom bij de darmproblemen club bro!

40 meldingen? Kaluro is back! :roflol:

Prima comeback zou ik zeggen :P. Darmproblemen zijn echt kut inderdaad.. Heeft mij ook heel wat gains gekost!

Tijdje stil geweest idd! Mooi dat het weer beter gaat met de darmen, maar 4000 kC blijft een hele vracht voer om te verwerken :D

Dat doe ik zeer regelmatig in het weekend. Helaas wordt ik vadsig op 4000kcals..anders had ik het al lang gedaan..

Buiten het financiele aspect lijkt het me heerlijk om een pak havermout als een meal te eten bijvoorbeeld. Lekker bij iedere meal bananen of ananas en makkelijker wegkomen met junk...goh wat vervelend..

Ook niet..ben gek op rijst..kip..groenvoer. Hetzelfde geldt voor havermout, whey en fruit.

Het enige dat ik vrij te bepalen zou willenhouden is het avondeten ~800kcals.

3200kcals bro-food elke dag. Geen probleem.

Vind je dat wel een probleem dan moet je beter leren koken..

Koken?? MuscleMeat all the way :D

Nu begrijp ik het.. :rolleyes:

Die kant en klare kip is prima, maar niet meer dan dat..:o Zeker geen kwade woorden over MM, maar daar zal ik pas bestellen als ik tijdgebrek heb..

Die nieuwe roasted reepjes zijn super lekker, beetje curry erover, wat kant en klare basmati en hoppa :)
Groenvoer heb ik een hekel aan brrr...
Heb geen tijd (en zin) om echt te gaan food preppen hoor, paar eitjes koken is meer dan zat :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.000
Zucht..ik zou het bijna doen. Het gaat me alleen niet lukken omdat ik die vet-gains niet ga trekken..

Maar goed..aan wie moet ik hier bewijzen dat ik veel en snel kan eten?

Je moet ook zien dat je lichaam continue naar homeostatis wil.
Als je iets opeens kan/mag/hebt wat je voorheen niet had, krijg je inderdaad een dopamine rush, die rush wordt kleiner en kleiner en kleiner in elk vervolg, tot je weer op baseline zit en doet alsof het normaal is.

Zo ook met opeens 4000kcal mogen eten.. Als ik een tijd gecut heb met lage kcal inname, dan ben ik ook opeens ecstatisch dat ik weer lekker 4k kcal mag downen.. leuk voor een week, twee weken, een maand..

Maar uiteindelijk is de pret er af, krijg je geen voldoening meer en dan is het echt een sleur om /elke dag/ zoveel te eten en te bereiden, zo lang met je eten bezig te zijn. Immers, ook als je een keer geen honger hebt.. gewoon proppen!

Net zoals het leuk kan zijn af en toe met kinderen van anderen te spelen, zolang je er maar niet 24/7 aan vast zit :p

Terug
Naar boven