- Waardering
- 1.837
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
4000 kcal wegduwen elke dag.. Dat gaat inderdaad wel tegenstaan na een tijdje ja, dat geloof ik meteen.
Dat klinkt als een veelbelovende comeback, nice spirit, ben benieuwd! Top van je dat je er voor gaat.
Moet nu denken aan iets wat iemand doodserieus tegen me zei.. Hij zei dat praktisch elk liftprogramma werkt, en als het niet werkt dat het aan jezelf ligt. Als in: bijvoorbeeld te weinig rust, te weinig voeding etc. Als ik het lastig vindt om de bulk door te zetten moet ik daar maar altijd aan denken.
Fijn om weer een training te zien hier. Maar ongetwijfeld ben je gewoon doorgegaan al die tijd...
Misschien is een been of bil sterker dan de ander, waardoor het scheef trekt?
Zit er in beide enkels evenveel mobiliteit?
maar nu weer knallend.Wat een luxe!
True..in combinatie met een flink lichaamsgewicht.. (dus hoog onderhoud)
True..in combinatie met een flink lichaamsgewicht.. (dus hoog onderhoud)
.Eten ziet er lekker uit man. Op hoeveel g rijst per maaltijd zit jij nu?
Ik hoop dat die front squats jou wel gaan lukken. Goede quadbuilder!
Hope so too! 150g rijst (ongekookt) + 200g groente + 100g kip + 15ml olijfolie.. die olijfolie wissel ik dikwijls in door bv avocado en wat cashewnoten. Ik supplementeer zinc elke nacht (30mg) dus ik pak dan cashewnoten om mijn koper hoog te houden.
. Wat is voor jou de reden om zink te supplementeren?
.Oei, je meal ziet er wel ontzettend lekker uit zeg!
Ondanks vermoeidheid toch een rammende training er op zitten.. Netjes!

Daar is over nagedacht. Wat is voor jou de reden om zink te supplementeren?
Hier ook 150 g trouwens. Probleem is alleen dat je een shitload aan groente moet gebruiken om het een beetje lekker te maken.

Of wat bouillon gebruiken om je rijst te kruiden (of wat nasikruiden), en ook je groente stomen in een pan met laagje bouillonwater.. doet wonderen. Verhoogt wel je zoutinname.
En qua zinc.. ik supplementeer ZMA.
Ik ben echt DE slechtste slaper ooit, altijd al geweest.. Niet moe worden 's avonds (zefs niet met alle computerschermen uit een uur vantevoren en enkel warm licht (dus geen blauw licht) in de kamer, ook niet qua mediteren..niets), moeite hebben met in diepe slaap komen, vaak 's nachts wakker worden en niet terug in slaap kunnen vallen enzo..
Dus toen ben ik wat gaan experimenteren met supplementen om diepe slaap te bevorderen.
Mijn stack momenteel:
400mg L-theanine, 30mg zinc, 450mg magnesium aspartaat, en een half uur voor het slapengaan 300-500mg Melatonine. Dat werkt na veel trial & error nog het beste. Ook al eens tests laten doen but to no avail..
En om nou elke nacht Xyrem te nemen ofzo, no way josé.. daarvoor hou ik teveel van mijn gaba-B receptor.
Ik pak wel max 1x per week phenibut (lage dosis <1000mg) als ik echt een tijdje klote slaap en flink wat moet inhalen. Phenibut werkt op gaba-B, fuarking lange halfwaardetijd en dan slaap ik heel de nacht super diep door.
. Ik raad het iedereen aan! Door die bescheiden bench hield je genoeg over voor de 3 PR's daarna
Slecht slapen is niet fijn. Gelukkig kan ik daar niet over klagen.
.Dat doe ik al. Ik raad het iedereen aan!
Man, man, man! Wat een lijst zeg. Wel super dat je eindelijk iets hebt gevonden dat een beetje lijkt te helpen. Zonder een goede nachtrust geen gains natuurlijk.
Wat kost zulke supplementatie trouwens?