XXL Nutrition

Kaluro going for the triple digits~

4000 kcal wegduwen elke dag.. Dat gaat inderdaad wel tegenstaan na een tijdje ja, dat geloof ik meteen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.022
4000 kcal wegduwen elke dag.. Dat gaat inderdaad wel tegenstaan na een tijdje ja, dat geloof ik meteen.

Ach, ik eet momenteel niet heel erg clean. Haal wel 600-1000kcal per dag uit minder schoon voedsel. Dat maakt het een heel stuk draaglijker.
Als ik nou zonder problemen veel vezels kon wegeten kon het een stuk schoner (Havermeel bv, of grote bak muesli) maar helaas.

Dat klinkt als een veelbelovende comeback, nice spirit, ben benieuwd! Top van je dat je er voor gaat.
Moet nu denken aan iets wat iemand doodserieus tegen me zei.. Hij zei dat praktisch elk liftprogramma werkt, en als het niet werkt dat het aan jezelf ligt. Als in: bijvoorbeeld te weinig rust, te weinig voeding etc. Als ik het lastig vindt om de bulk door te zetten moet ik daar maar altijd aan denken ;).

Ben ik het wel mee eens eigenlijk, zolang je maar progressief verhoogd en genoeg volume hanteert. Tegen de tijd dat je in de advanced categorie valt, ben je alweer jaren verder eer je periodisering nodig gaat hebben.

Fijn om weer een training te zien hier. Maar ongetwijfeld ben je gewoon doorgegaan al die tijd...

Misschien is een been of bil sterker dan de ander, waardoor het scheef trekt?
Zit er in beide enkels evenveel mobiliteit?

'doorgegaan', lichtelijk onderhouden :p maar nu weer knallend.
Of een bilspier sterker is dan de ander weet ik niet, ik ga komende tijd eens oly style highbar squats proberen.
In mijn linkerenkel zit meer mobiliteit maar het is niet de limiterende factor bij mijn squats, als in.. beide knieën kunnen onderaan nog een heel eind verder naar voren mocht ik willen.

Ik cut tegenwoordig op 4000 kcals :roflol:

• #3.027
Ik cut tegenwoordig op 4000 kcals :roflol:

True..in combinatie met een flink lichaamsgewicht.. (dus hoog onderhoud)

Als ik geen darmproblemen zou hebben en 200-400g havermout per sitting zou kunnen eten zou ik er enorm veel minder problemen mee hebben. Maar zodra ik hoog in vezels ga is het echt huilen met de pet op.. Dus het is niet zozeer de 4000kcal dat het probleem is, maar de bijbehorende darmproblemen die alles super klote maken en aan m'n kcal komen, geen gezonde activiteit maken meestal :D.

Maar de keren dat je hier bent geweest had je idd netjes whey+200g havermout+water in de koelkast staan voor de ochtend erna ja, nice.

Workoutje van vrijdag:

Bench Press
12 x 40
10 x 60
5 x 70
5 x 80
5 x 90
3 x 100
1 x 105
3 x 110 -VPR-
18 x 82.5 repoutje
..Ging lekker, elke vrijdag is het 3x[gewicht van maandag+2.5], en elke maandag is het 5x[gewicht van vrijdag]. Dus die 3 reps is een zelf ingesteld limiet op de vrijdag.. zat nog meer in.

Bent Over Rows
5 x 40
5 x 50
5 x 60
5 x 70
3 x 80 -PR-
12 x 60

Pulldowns
12 x 68
12 x 68
12 x 68
12 x 68

Chest Press machine
12 x 75
12 x 75
10 x 75
9 x 75

Toen alweer naar huis, had het aardig druk.

• #3.028
Workout van gisteren:
Gewicht in sportschool: 92.4
Pre-workout: Kop koffie, 3g beta-alanine, 30g whey
Opmerkingen: Had heel het weekend al slecht geslapen, kom moeilijk in slaap en heb moeite diep in slaap te komen/blijven, wordt vaak wakker kom dan heel moeilijk terug in slaap.. dus slechte workout.

Bench Press
12 x 60
10 x 70
5 x 80
5 x 90
5 x 100
1 x 102.5
1 x 105
3 x 110 Grrrr... target was 5, maarja slechte dagen heb je ook
2 x 110 Nope nope nope
8 x 100

Bent Over Rows
12 x 40
10 x 50
5 x 60
5 x 70
5 x 80 -VPR- Die zit er toch even lekker in!

Front Squats
Oefenen op techniek verschillende sets, heb weightlift shoes met hakverhoging.
Ik merk dat als ik de clean grip hanteer, mijn bovenrug een beetje 'rounded' staat, omdat mijn schouders naar voren staan, schouderbladen naar buiten.
Het is natuurlijk ook onmogelijk om met retracted-schouderbladen te frontsquatten.
Iemand nog tips? Graag ook meenemen dat ik enorm lange femurs heb en een kort torso.

Pulldowns
8 x 73
8 x 83 -VPR-
5 x 88 -PR-
5 x 93 -PR
Pfew.. Ging HARD!

chest press
8 x 75
8 x 80
8 x 85 -PR
8 x 75

Triceps overhead extension
12 x 68
12 x 68
12 x 68
12 x 68

Biceps cable curl
10 x 48
10 x 48
10 x 48
10 x 48

Post workout: 4 mcdonalds hamburger, een chili chicken en 500ml chocomel... ca 1700kcal give or take.
Overall vermoeid, weinig energie.. dus ik ga de lower body oefeningen vandaag doen, had 0.0 energie over, heel de workout al eigenlijk.

Maaltijdje van nu:
1aCTibc.jpg

Laatst bewerkt:
Eten ziet er lekker uit man. Op hoeveel g rijst per maaltijd zit jij nu? :P
Ik hoop dat die front squats jou wel gaan lukken. Goede quadbuilder!

Ellebogen hoog houden. Dat is zowat het enige wat je kan doen. Desnoods zonder grip.

Wel veel PR's weer. Nice.

Laatst bewerkt:
  • #3.031
Eten ziet er lekker uit man. Op hoeveel g rijst per maaltijd zit jij nu? :P
Ik hoop dat die front squats jou wel gaan lukken. Goede quadbuilder!

Hope so too! 150g rijst (ongekookt) + 200g groente + 100g kip + 15ml olijfolie.. die olijfolie wissel ik dikwijls in door bv avocado en wat cashewnoten. Ik supplementeer zinc elke nacht (30mg) dus ik pak dan cashewnoten om mijn koper hoog te houden.

Oei, je meal ziet er wel ontzettend lekker uit zeg!
Ondanks vermoeidheid toch een rammende training er op zitten.. Netjes!

Valt nog mee toch :)

Lekker bakkie eten en mooie vpr's en PR's :thumbs:

Hope so too! 150g rijst (ongekookt) + 200g groente + 100g kip + 15ml olijfolie.. die olijfolie wissel ik dikwijls in door bv avocado en wat cashewnoten. Ik supplementeer zinc elke nacht (30mg) dus ik pak dan cashewnoten om mijn koper hoog te houden.

Daar is over nagedacht ;). Wat is voor jou de reden om zink te supplementeren?
Hier ook 150 g trouwens. Probleem is alleen dat je een shitload aan groente moet gebruiken om het een beetje lekker te maken :P.

• #3.036
Oei, je meal ziet er wel ontzettend lekker uit zeg!
Ondanks vermoeidheid toch een rammende training er op zitten.. Netjes!

Maar niet mijn bench goal behaald, wat wel had gemoeten. Dus wat mij betreft alsnog een faal :(
En inderdaad, 't eten is erg smaakvol.. niks te klagen!

Lekker bakkie eten en mooie vpr's en PR's :thumbs:

Thanks Skip!

Daar is over nagedacht ;). Wat is voor jou de reden om zink te supplementeren?
Hier ook 150 g trouwens. Probleem is alleen dat je een shitload aan groente moet gebruiken om het een beetje lekker te maken :P.

Of wat bouillon gebruiken om je rijst te kruiden (of wat nasikruiden), en ook je groente stomen in een pan met laagje bouillonwater.. doet wonderen. Verhoogt wel je zoutinname.

En qua zinc.. ik supplementeer ZMA.
Ik ben echt DE slechtste slaper ooit, altijd al geweest.. Niet moe worden 's avonds (zefs niet met alle computerschermen uit een uur vantevoren en enkel warm licht (dus geen blauw licht) in de kamer, ook niet qua mediteren..niets), moeite hebben met in diepe slaap komen, vaak 's nachts wakker worden en niet terug in slaap kunnen vallen enzo..

Dus toen ben ik wat gaan experimenteren met supplementen om diepe slaap te bevorderen.

Mijn stack momenteel:

400mg L-theanine, 30mg zinc, 450mg magnesium aspartaat, en een half uur voor het slapengaan 300-500mg Melatonine. Dat werkt na veel trial & error nog het beste. Ook al eens tests laten doen but to no avail.. :p

En om nou elke nacht Xyrem te nemen ofzo, no way josé.. daarvoor hou ik teveel van mijn gaba-B receptor.
Ik pak wel max 1x per week phenibut (lage dosis <1000mg) als ik echt een tijdje klote slaap en flink wat moet inhalen. Phenibut werkt op gaba-B, fuarking lange halfwaardetijd en dan slaap ik heel de nacht super diep door.

Door die bescheiden bench hield je genoeg over voor de 3 PR's daarna :)
Slecht slapen is niet fijn. Gelukkig kan ik daar niet over klagen.

Of wat bouillon gebruiken om je rijst te kruiden (of wat nasikruiden), en ook je groente stomen in een pan met laagje bouillonwater.. doet wonderen. Verhoogt wel je zoutinname.

En qua zinc.. ik supplementeer ZMA.
Ik ben echt DE slechtste slaper ooit, altijd al geweest.. Niet moe worden 's avonds (zefs niet met alle computerschermen uit een uur vantevoren en enkel warm licht (dus geen blauw licht) in de kamer, ook niet qua mediteren..niets), moeite hebben met in diepe slaap komen, vaak 's nachts wakker worden en niet terug in slaap kunnen vallen enzo..

Dus toen ben ik wat gaan experimenteren met supplementen om diepe slaap te bevorderen.

Mijn stack momenteel:

400mg L-theanine, 30mg zinc, 450mg magnesium aspartaat, en een half uur voor het slapengaan 300-500mg Melatonine. Dat werkt na veel trial & error nog het beste. Ook al eens tests laten doen but to no avail.. :p

En om nou elke nacht Xyrem te nemen ofzo, no way josé.. daarvoor hou ik teveel van mijn gaba-B receptor.
Ik pak wel max 1x per week phenibut (lage dosis <1000mg) als ik echt een tijdje klote slaap en flink wat moet inhalen. Phenibut werkt op gaba-B, fuarking lange halfwaardetijd en dan slaap ik heel de nacht super diep door.

Dat doe ik al :). Ik raad het iedereen aan!

Man, man, man! Wat een lijst zeg. Wel super dat je eindelijk iets hebt gevonden dat een beetje lijkt te helpen. Zonder een goede nachtrust geen gains natuurlijk.
Wat kost zulke supplementatie trouwens?

• #3.039
Door die bescheiden bench hield je genoeg over voor de 3 PR's daarna :)
Slecht slapen is niet fijn. Gelukkig kan ik daar niet over klagen.

Nouja die PRs zaten er al wel langer 'makkelijk' in, ik had ze gewoon nog nooit gedaan.
Ik was pissig door die bench dus toen ben ik maar gaan vlammen op de andere oefeningen :D.

Dat doe ik al :). Ik raad het iedereen aan!

Man, man, man! Wat een lijst zeg. Wel super dat je eindelijk iets hebt gevonden dat een beetje lijkt te helpen. Zonder een goede nachtrust geen gains natuurlijk.
Wat kost zulke supplementatie trouwens?

ZMA.. €18 voor 160 caps (1-3 caps per nacht, gemiddeld 80 doseringen totaal)€0.225 euro per nacht
L-theanine €20 voor 100 gram (400mg dosering, 250 doseringen totaal)€0.08 per nacht
melatonine €4,50 100 tabs van 3 gram (0.5mg dosering, dus 600 doseringen totaal) €0.0075 per nacht

0.225+0.08+0.0075 = *365 = €114 per jaar /12 = €9,5 euro per maand.

Amper iets dus :)

Pfieuw. Dat scheelt! Ik ken mensen die 20% van hun inkomen aan supps besteden :roflol:.
Ben je trouwens wel eens bij een arts geweest met je slaap probleem?

Terug
Naar boven