AndroidHealthClinic

Kaluro going for the triple digits~

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.061
In! Reageer bijna nooit op dit forum en ben zo goed als onbestaande maar volg wel veel interessante logs en topics, waaronder dus die van jou.
Hoevaak gebruik je phenibut en op welke dosis? Ben ook echt een fan van dit spul omdat het (buiten snelle tolerantie en verslavingsgevoeligheid) alleen maar voordelen biedt. Handig voor presteermomenten, leuk voor op stap en je slaapt er heerlijk op..

Welkom :D.

Ik gebruik het max 1x per week op een dosering van 1000-1500mg. Meestal als slaapmiddel omdat ik echt chronisch belachelijk slecht slaap. Een nacht op phenibut en ik ben weer zo uitgerust als wat + de hele volgende dag energiek, euforisch en zelfverzekerd. Je komt in een veel diepere slaap en blijft ook veel langer in die diepe slaap zitten met phenibut, omdat het op je GABA-b receptoren werkt. Met een plasma-halfwaardetijd van ~5.5 uur.

Soms ook voor inderdaad, sociale-presteermomenten zoals een sollicitatiegesprek oid. Voor sporten zou ik het niet gebruiken omdat het toch een downer is en blijft (GABAergic, dus) en het toch je sportprestaties verminderd.

ps. mijn vriendin van 173cm @ 58kg moet iets van 2500mg om het effect écht te voelen.

• #3.064
[Link niet meer beschikbaar]

Doe wel voorzichtig, dat spul zorgt enorm snel voor downregulatie van je GABA-B receptoren.. geen pretje.
Niet meer dan 1x per week gebruiken.
En dat spul werkt ~10 uur actief door (minstens), dus niet overdoseren svp. :)

Verder, top spul om te slapen of overdag ter boost!

Godver. Het lijkt verboden te zijn in BE :roflol:

Niet erg raar, ga wel eens op stap met phenibut op puur omdat ik niet alle ongewenste effecten van alcohol wil, en het heeft met een dosis van 2,1 gram meer weg van drugs dan van een supplement. Werkt echt bizar goed
Godver. Het lijkt verboden te zijn in BE :roflol:

• #3.067
haha, srs? In de meeste landen is het nog gewoon legaal.. maar belgië doet sowieso vaak alsof het iets hards in zn kont heeft zitten, wat substanties betreft.

Belgie is zeer streng. Veel pre-workouts zijn ook niet toegestaan hier.
Het leuke is dat ze daardoor misschien nog wel populairder zijn dan in NL! :roflol:

• #3.073
Workout van net:

Preworkout: 9g Citrulline Malaat (2:1 verhouding), 3g beta alanine, 5g creatine, kop koffie
Gewicht in sportschool: 92.9kg

Bench Press
12 x stang
12 x 40
12 x 60
5 x 70
5 x 80
5 x 90
5 x 100
1 x 105
4 x 110 +F VPR Grrrrrrr... nog steeds die 5e niet :mad:
8 x 100
12 x 90

Bent over Rows
5 x 40
5 x 50
5 x 60
5 x 70
5 x 80 easy

Dumbell Press
8 x 36
7 x 38
5 x 40
8 x 36

Pulldowns
8 x 68
8 x 68
8 x 68
8 x 68

Incline Dumbell curl
12 x 12
12 x 12
12 x 12

one arm triceps pulldown
15 x 25
12 x 20
10 x 20

Upright Rows
12 x 30
12 x 30
10 x 40
10 x 40

-> Huis
Flinke pomp van ik denk de citrulline :D

Kom hier oo kweer eens kijken, toch nnetjes man 4x110 bp!

madcow? Je bent toch al lang geen intermediate lifter meer ???

• #3.076
Kom hier oo kweer eens kijken, toch nnetjes man 4x110 bp!

Yessir! a.s. maandag hopelijk toch de 5x halen.

madcow? Je bent toch al lang geen intermediate lifter meer ???

Niet? Zo sterk zijn mijn stats niet :o..
Ik squat pas 127.5 bijvoorbeeld en deadlift pas 172.5.. ik heb toevallig een 'redelijk' sterke bench, vergeleken met de rest.

Ik zou mijzelf in elk geval niet onder advanced gooien. Maar het is inderdaad een verbasterde versie van Madcow, klopt!

Man, man! ik vind die 110kg bench best nice! ondanks dat die 5e rep (weer) niet lukte!

9g citruline malaat...whut?

• #3.078
Man, man! ik vind die 110kg bench best nice! ondanks dat die 5e rep (weer) niet lukte!

9g citruline malaat...whut?
Goede preworkout dosis is 6g L-citrulline, maar omdat het een 2:1 citrulline malaat verhouding is, ben ik voor de 9g gegaan ;)

https://examine.com/supplements/citrulline/
Daar staat dosering voor 'sports enhancement' 6-8g citrulline malaat preworkout.

En ja ik ben een belachelijk slechte squatter, redelijke deadlifter en goede bankdrukker.. Bedankt :D
Ik was ook zeker niet ontevreden over de 4 reps, maar had mijn oog op de 5.
Dus was wat dat betreft een kleine teleurstelling.

Niet? Zo sterk zijn mijn stats niet :o..
Ik squat pas 127.5 bijvoorbeeld en deadlift pas 172.5.. ik heb toevallig een 'redelijk' sterke bench, vergeleken met de rest.

Ik zou mijzelf in elk geval niet onder advanced gooien. Maar het is inderdaad een verbasterde versie van Madcow, klopt!

zie zelf de trainingstijd eerder als factor in welke catogorie je zit meer. Zou zelf een programma doen met meer volume en dat meer voor lifters gemaakt is die al langer trainen. Denk dat je nog al snel zal vastlopen op madcow anders

Beste BP inderdaad! Gewoon dooreten en die 5e rep zit er in volgende week ;)

Terug
Naar boven