- Waardering
- 1.835
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
In! Reageer bijna nooit op dit forum en ben zo goed als onbestaande maar volg wel veel interessante logs en topics, waaronder dus die van jou.
Hoevaak gebruik je phenibut en op welke dosis? Ben ook echt een fan van dit spul omdat het (buiten snelle tolerantie en verslavingsgevoeligheid) alleen maar voordelen biedt. Handig voor presteermomenten, leuk voor op stap en je slaapt er heerlijk op..
Welkom
.Ik gebruik het max 1x per week op een dosering van 1000-1500mg. Meestal als slaapmiddel omdat ik echt chronisch belachelijk slecht slaap. Een nacht op phenibut en ik ben weer zo uitgerust als wat + de hele volgende dag energiek, euforisch en zelfverzekerd. Je komt in een veel diepere slaap en blijft ook veel langer in die diepe slaap zitten met phenibut, omdat het op je GABA-b receptoren werkt. Met een plasma-halfwaardetijd van ~5.5 uur.
Soms ook voor inderdaad, sociale-presteermomenten zoals een sollicitatiegesprek oid. Voor sporten zou ik het niet gebruiken omdat het toch een downer is en blijft (GABAergic, dus) en het toch je sportprestaties verminderd.
ps. mijn vriendin van 173cm @ 58kg moet iets van 2500mg om het effect écht te voelen.

!

..