- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja, scheelt dat echt zoveel?
.
) +2g beta alanine + 3g L-citrulline + 5g creatine
(ohja en 500mg phenibut.. sliep als een roosje)3weken geleden op 77kg 84cm buikomtrek, nu 74,4kg 81cm buikomtrek.

die extra kcal gingen ook gelijk naar puur carbs toe, dus dat is 700-900kcal extra aan carbs, zo'n 200g.Leuke training man! Die PWO klinkt ook prima, haha.
Volgens mij zit je ook prima met 200 g eiwit trouwens. Kan je met die kcal je carbs licht ophogen.
Precies dit

.Dat vraagt om een foto, dat snap je zelf ookVp van ca 10% lijkt me wel een keer lachen, gewicht weet ik zo niet.Vind het aardig lastig om m'n vet% goed in te schatten. Op mijn bovenlichaam zit een fijne wintervacht maar mijn benen staan kurkdroog (niet olympia droog maar wel dikke lijnen er in en weinig vet om vast te pakken).. dus wie weet
Ik ga nu op 3300 /dag zitten en kijken hoe dat uit pakt.. en dan langzaam verlagen tot de zomer.
Geeft je meer plantair flexie in je start positie, waardoor je met een belabberde dorsaalflexie van jezelf toch relatief diep kunt squatten.Zeker, geeft je veel meer dorsiflexie. Vooral met mijn lange poten is dat echt uitkomst.