AndroidHealthClinic

Kaluro going for the triple digits~

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.181
  • #3.182
Vanavond maar eens lower body pics laten maken door @Essaphira.

Gewicht dusver:

Code:
27-3(Z)     93,1 
28-3(M)     92,4   -0,7
29-3(D)     92,3   -0,1
30-3(W)     91,7   -0,6
31-3(D)     92,1   +0,4
01-4(V)     92,2   +0,1
02-4(Z)     90,9   -1,3
03-4(Z)     90,7   -0,2
04-4(M)     91,4   +0,7 (AYCE buffet gehad de dag ervoor :o)
05-4(D)     90,9   -0,5
06-4(W)     91,0   +0,1
07-4(D)     90,8   -0,2

Prima training en oefening keuze..

aan het eind nog wat curl for the gurls.. ;)

• #3.184
Ik ga armen nog wat extra aandacht geven komende periode. 38,8 en 38,4 cm (L & R).. en dat op 90kg :o..
Ze groeien echt lastig, m'n kuiten zijn nog groter. Als je nog tips hebt @Skatermarvin, jij bent toch de armen professor? ;)

Ik ga armen nog wat extra aandacht geven komende periode. 38,8 en 38,4 cm (L & R).. en dat op 90kg :o..
Ze groeien echt lastig, m'n kuiten zijn nog groter. Als je nog tips hebt @Skatermarvin, jij bent toch de armen professor? ;)
Ehm...nee!~Ik heb in verhouding ook shit armen.

Mijn rug daarentegen heb ik altijd geluk mee gehad. Borst is een jarenplan geweest en benen zijn kut.. ;)

Gewoon lekker zwaar curlen of anders wat synthol injecties.. :p

• #3.187
Gewoon lekker zwaar curlen of anders wat synthol injecties.. :p

8 x 42,5 barbell curl
10 x 20 dumbell curl

Qua kracht is het wel redelijk ( ze zijn strict.. dus geen onderrug zwaaipraktijken :p) maar groeien ho maar.. misschien maar eens preacher curls proberen, die schijnen de hoogste bicepsactivatie te hebben.

Ehm...nee!~Ik heb in verhouding ook shit armen.

Mijn rug daarentegen heb ik altijd geluk mee gehad. Borst is een jarenplan geweest en benen zijn kut.. ;)

Hoeveel meten je armen? Bij mij groeit alles goed in verhouding (Schouders misschien nog het beste), enkel m'n armen die net doen alsof ik op een crash dieet zit.

Proberen 3 varianten bicep curls in je schema te verwerken en daarnaast underhand barbell rows en chin-ups. Dan moeten ze wel groeien, toch? :)

Misschien iets minder strict en wat zwaarder? Werkte voor Arnold ook prima :)

• #3.191
Ehm 38cm denk bij 1.80m

Voor Arnold werkte nog wel wat andere dingen prima..rara hoe kan dat toch.. ;)

Ik ga het volume gewoon uppen voor biceps denk ik zo. :)

Workout van net:

Deadlifts
5 x 60
5 x 80
5 x 100
5 x 120
5 x 3 x 140
Nog wat lichtjes, wordt nog geupped.

Dumbell bench press
8 x 55lbs ( 25kg)
5 x 85lbs ( 38,5kg)
5 x 100lbs ( 45,5kg) -(V)PR- bam!
8 x 90lbs ( 40,9kg)
8 x 90lbs (40,9kg)

Squats
Nog stijf van al dat gesquat (3xpw) dus wat lichter gehouden
5 x 40
5 x 60
5 x 70
5 x 80
5 x 60
5 x 60

Pullups
5 x 6 x BW

Barbell Curls
4 x 10 x 37.5

Sterke DB presses man!

• #3.196

:o aan mn trekken kom ik sowieso wel :D.

Workout van maandag:

High Bar Squats
3x5x87.5 ..begin wat last van m'n psoas te krijgen lijkt het? Met lowbar nooit last van gehad, iemand hier nog wat tips voor/over?

Pull-ups
4x6xBW ..zwaar :o

Standing Calf Raises (smith)
explosief heen, rustig terug, onderaan 1 sec rust
5x5x140

Bench Press

3x8x85

Seated Leg Curl
4x8x65

Seated dumbell curl
3x8x16

• #3.198

Ik ben altijd bar slecht geweest in pull-ups, geen idee waarom. De eerste set gaat vaak nog soepel, tweede al lastig(er) en de sets daarna zijn altijd huilen met de pet op. 1x12 zou meestal wel lukken bijvoorbeeld maar meerdere sets met (veel) minder herhalingen is echt hel.

ik kan wel 5x85kg barbell rows of zware pulldowns of 1x5xBW+10, maar het gaat echt om meerdere sets die het probleem zijn. Working on it though ;)

+ben sinds een weekje á twee rustig kcal aan het verlagen, dat scheelt.

Ik ben altijd bar slecht geweest in pull-ups, geen idee waarom. De eerste set gaat vaak nog soepel, tweede al lastig(er) en de sets daarna zijn altijd huilen met de pet op. 1x12 zou meestal wel lukken bijvoorbeeld maar meerdere sets met (veel) minder herhalingen is echt hel.

ik kan wel 5x85kg barbell rows of zware pulldowns of 1x5xBW+10, maar het gaat echt om meerdere sets die het probleem zijn. Working on it though ;)

+ben sinds een weekje á twee rustig kcal aan het verlagen, dat scheelt.

Herkenbaar hoor. Met pull-ups haal ik ook altijd minder reps vanaf de tweede set. Volgens mij geldt dit voor bijna iedereen trouwens :P
Hmm, met gezien die cijfers lijkt het high-rep werk voor jou in t algemeen een beetje een probleem te zijn? Misschien eens wat seated rows o.i.d. in de 10-15 rep range toe voegen?
Zodra ik deze een paar weekjes doe, merk ik gelijk dat mn rug lekker bijtrekt!

Gewichtsverlies gaat best snel in 2 wk vind ik. Voel je je er goed bij?

Terug
Naar boven