MuscleMeat

Kaluro going for the triple digits~

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.201
Herkenbaar hoor. Met pull-ups haal ik ook altijd minder reps vanaf de tweede set. Volgens mij geldt dit voor bijna iedereen trouwens :P
Hmm, met gezien die cijfers lijkt het high-rep werk voor jou in t algemeen een beetje een probleem te zijn? Misschien eens wat seated rows o.i.d. in de 10-15 rep range toe voegen?
Zodra ik deze een paar weekjes doe, merk ik gelijk dat mn rug lekker bijtrekt!

Dat sowieso inderdaad, maar dat heeft ook als reden dat ik altijd low-rep heb gezeten met alles. High rep heb ik nog echt gedaan.

Gewichtsverlies gaat best snel in 2 wk vind ik. Voel je je er goed bij?

Jazeker, het is voornamelijk vochtverlies omdat ik opeens ~200-250g koolhydraten per dag minder eet. Dus dat gewichtsverlies is eenmalig, hierna zal het rond de 250-500g per week zijn :).

Dan is het wel begrijpelijk inderdaad :P. Wel nice om daar nu aan te beginnen icm je cut :)

Jazeker, het is voornamelijk vochtverlies omdat ik opeens ~200-250g koolhydraten per dag minder eet. Dus dat gewichtsverlies is eenmalig, hierna zal het rond de 250-500g per week zijn :).
Dat is zeker waar, eerste verlies is meest glycogeen en vocht.

True, eerste week was bij mij ook bijna 2kg nu 300-500 gram per week en meer wil ik ook nie, dan maar iets langer cutten.

• #3.205
True, eerste week was bij mij ook bijna 2kg nu 300-500 gram per week en meer wil ik ook nie, dan maar iets langer cutten.

Precies, je wil je spiermassa niet laten wegsmelten.

Update: Ik zit op werk (nog 5 minuten) en ik heb echt belachelijke irrationele zin in pannekoeken.. geen food-craving maar echt een full blown pannekoeken craving.. Wie kan mijn avondeten voor vanavond raden? :D :D

Pizza?

Pannenkoeken met spek, kaas en stroooop :eating:

Pannekoeken met verse aardbeiden, nutella en slagroom? :D

• #3.209
Pannekoeken met verse aardbeiden, nutella en slagroom? :D

Het is een simpele ei maaltijd geworden.. 5 eieren + 75g bacon + wat melk en lading kruiden. Ohja ook wat chilisaus erover.
Voor @Essaphira heb ik 5 pannekoeken met poedersuiker, honing en tussen elke pannekoek een klein blokje roomboter gemaakt :o.. ohja en nog wat banaan erbij en een jodenkoek eroverheen verkruimeld. (en een proteïne shake natuurlijk :D). Ze heeft haar haar wit gemaakt bij de kapper (ziet er echt nice uit overigens) en dat duurde enorm lang. Dus dan maar een inhaal maaltijd qua kcal.

Pannenkoeken met spek, kaas en stroooop :eating:

Spek/kaas met stroop? wtf? :p

Beste combi evaaah :D

benieuwd naar Ess' haar. Bevalt haar werk ook een beetje? Tot wanneer ben je nog collega mop? Ik zie je te weinig nu :(

• #3.215
benieuwd naar Ess' haar. Bevalt haar werk ook een beetje? Tot wanneer ben je nog collega mop? Ik zie je te weinig nu :(

Ze moet nog examen doen voordat ze aan het werk mag, is een betaalde opleiding. Ik geloof dat ze a.s. woensdag examen mag doen.
En ik zit tot in elk geval eind augustus bij Fontys, maar waarschijnlijk september en oktober sowieso ook wel.. dat zijn de drukste maanden van het jaar, lijkt me sterk als ze me dan niet meer inhuren ;)

Laatst bewerkt:
Ze moet nog examen doen voordat ze aan het werk mag, is een betaalde opleiding. Ik geloof dat ze a.s. woensdag examen mag doen.
En ik zit tot in elk geval eind augustus bij fontys, maar waarschijnlijk september en oktober sowieso ook wel.. dat zijn de drukste maanden van het jaar, lijkt me sterk als ze me dan niet meer inhuren ;)
hmz, kan hooguit liggen aan hoeveelheid contracten dan.

Succes @Essaphira

• #3.217

Succes @Essaphira

Ik zal eens zeggen dat ze eens op t forum moet komen :p

Workout van gisteren:
Gewicht 's ochtends: 90.3kg

Deadlifts
10 x 40
10 x 80
3 x 120
3 x 120
3 x 145
3 x 145
3 x 145

Bench Press
12 x 60
10 x 70
5 x 80
5 x 90
5 x 100
12 x 80

One arm row machine
6x8x40

Toen naar huis..weinig tijd enzo, en veel te doen :p.. Maar overall gaat het trainen wel lekker door.

Slaapproblemen update.. kom weer voor geen meter in slaap, kan 1 uur.. 2 uur.. 3 uur lang in bed liggen zonder echt in slaap te vallen. Soms val ik dan een uurtje in slaap om vervolgens super energiek en klaarwakker wakker te worden.. stopt er iemand tren in mijn eten toevallig? :o

Nu al weer een dagje a 4 zo.. mooie wallen onder mn ogen maar ik sta echt te stuiteren van energie, iets wat je juist niet zo denken.

geen amphetamines, geen gaba downregulatie nada...Ook weinig tot geen sprake van stress of cortisolverhoging (voor zover ik weet)

Druk, druk, maar wel goed bezig ;)
Vervelend van het slapen.

Succes @Essaphira

Dankjewell! :) Hoop dat ik het haal. Ga dinsdag goed oefenen en dan moet dat helemaal goed komen!

Slaapproblemen update.. kom weer voor geen meter in slaap, kan 1 uur.. 2 uur.. 3 uur lang in bed liggen zonder echt in slaap te vallen. Soms val ik dan een uurtje in slaap om vervolgens super energiek en klaarwakker wakker te worden.. stopt er iemand tren in mijn eten toevallig? :o

:rolleyes: :grinny:

ik zou wel slachtoffer willen zijn van je koffie's maar ben dan niet in de buurt helaas.
FIngers crossed @Essaphira

dat slecht slapen en wel energiek zijn klinkt niet eens zo heel vreemd: duurt even voordat je die energie verliest he ;)
Wel vervelend

Terug
Naar boven