Fitness Seller

Kaluro going for the triple digits~

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.221
Ik heb die eindbazenbidon gekocht voor een maat van me (voor z'n verjaardag).. en dat ding is echt belachelijk groot (2.2 liter)
op de site van @XXL Nutrition stond de bidon wel, maar niet met een ander object of persoon die hem vast hield.
Het was dus heel moeilijk inschatten hoe groot hij zou zijn.

Nou bij deze:

CdoX9S4.png

• #3.224
als erbij staat 2,2L dan weet je toch hoe groot die is?

Nee dan weet je het maximale volume in liters dat hij vast kan houden, niet de grootte van de bidon zelf. Sowieso lastig in schatten.
Maar hij ziet er vet uit, daar ging 't om. En hij's nog praktisch ook :cool:

Haha t*ring man, wat een bidon :p

Ik heb die eindbazenbidon gekocht voor een maat van me (voor z'n verjaardag).. en dat ding is echt belachelijk groot (2.2 liter)
op de site van @XXL Nutrition stond de bidon wel, maar niet met een ander object of persoon die hem vast hield.
Het was dus heel moeilijk inschatten hoe groot hij zou zijn.

Nou bij deze:

CdoX9S4.png

zie er ook wel eens mensen meelopen, dat drinkt toch niet fijn zo'n groot ding! Ik heb zo'n 750ml shakebeker die ik nog eens niet leegdrink tijdens mn training:)

drink op sommige dagen gewoon 2 liter weg tijdens de training.
airco zuigt ook hard in mijn gym.

Stoer ding maar niet erg praktisch, staat nu weer in de kast.

Zo'n 2 liter melkpak is hetzelfde.. Ook vaak zat aan zitten denken om die op m'n werk neer te zetten zodat ik weet dat ik voldoende drink. Maar praktisch is het niet echt, dan maar m'n 750ml bidon een paar keer bijvullen..

Heb ook die bidon, superhandig, hoef ik met mijn luie reet niet meer elke keer terug naar boven om water te halen :roflol:
Drinken ging eerst wel lastig bij me though, voelde me net zo'n klein meisje dat met twee handen de fles moet vasthouden om te kunnen drinken :o.

• #3.234
Kleine random update.. The Cut continues..

150g kip + komkommer + sla + tomaat + chili saus
lading proteïne pannekoeken (heel veel gemaakt met 100g havermeel, 100g bloem, twee theelepels bakpoeder, 5g vanillesuiker en 80g vanille/cinnamon proteïne), de rest staat in de koelkast.
HdJJslA.jpg

En?? Wat zijn je stats inmiddels? :D

• #3.236
En?? Wat zijn je stats inmiddels? :D

89.5 in de ochtend momenteel.
Geen nieuwe PRs gezet verder.
Ik ga ook nog knee sleeves aanschaffen.. Vinden mn knieën me wat aardiger denk ik zo.
Ik heb al wat rond gezocht naar goede merken. Die van strength shop zijn wel interessant maar echt enorm lelijk :o.

Keurig hoor. Je traint full-body toch? En ook al aan t cardioen dan? :P

Cut??? Een paar maanden terug was je nog hard gainer en kon maar niet genoeg eten naar eigen zeggen.
Zou het niet beter zijn geweest de hele tijd 'normaal' te eten?

• #3.239
Cut??? Een paar maanden terug was je nog hard gainer en kon maar niet genoeg eten naar eigen zeggen.
Zou het niet beter zijn geweest de hele tijd 'normaal' te eten?

Genoeg eten lukt me wel, ik had alleen gezeik over de vele kcal :p waar ik toch al snel rond de 4000 per dag zit in mijn bulk.
Gains en gewichttoename is weinig over te klagen, woog netjes ~93-94kg op het eindpunt ;) Zelfs mijn 5x110 bench doel gehaald :cool:

OK, verkeerd onthouden dus. Ik dacht dat je er nauwelijks gewicht bij kon krijgen :o Dat bench max is wel echt netjes :eek:

Terug
Naar boven