MuscleMeat

Kaluro going for the triple digits~

89.5 in de ochtend momenteel.
Geen nieuwe PRs gezet verder.
Ik ga ook nog knee sleeves aanschaffen.. Vinden mn knieën me wat aardiger denk ik zo.
Ik heb al wat rond gezocht naar goede merken. Die van strength shop zijn wel interessant maar echt enorm lelijk :o.
Rehband en wil je echt stevige -> SBD

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.242
Rehband en wil je echt stevige -> SBD

Thanks, nog een specifieke van rehband die je aan raadt? Ze zijn niet om wedstrjiden mee te draaien en zag dat die van SBD al €80 waren, aardig prijzig. Of heeft die extra stevigheid nog (flinke) meerwaarde?

Thanks, nog een specifieke van rehband die je aan raadt? Ze zijn niet om wedstrjiden mee te draaien en zag dat die van SBD al €80 waren, aardig prijzig. Of heeft die extra stevigheid nog (flinke) meerwaarde?
Als je gewichten die je tilt extra zwaar zijn dan zijn die SBD's wel een aanrader. Dit soort sleeves draag je echter 80% voor het verwarmen van je gewricht en de rest voor een beetje stevigheid.

• #3.244
Kleine random update.. Drukdruk dus logje staat vrijwel op hold.

Gewicht in de ochtend: 88.7
Gewicht in sportschool: 89.5

Bench Press
12 x 20
12 x 40
5 x 60
5 x 70
5x 80
5 x 90
5 x 100
5 x 107.5
3 x 107.5 Uh..
5 x 100

Leg Press Plate loaded 45°
5 x 50
5 x 100
5 x 150
5 x 200
5 x 250
5 x 250
5 x 250
5 x 250
5 x 250

Pull-ups
8 x BW
10 x BW ..ohja je moest niet tot RPE 9+ gaan bij pull-ups.. oeps :o
5 x BW
4 x BW
4 x BW
4 x BW
..35 total reps, ik doe FB 3x per week en verhoog pull-up reps met 1 per workout.

Triceps cable overhead extension
12 x 63
12 x 63
12 x 63
12 x 63

Biceps curl (db)
12 x 20
10 x 20
10 x 20
8 x 20

Toen naar huis.. kort maar krachtig :-) Zit in een cut dus hou m'n overall volume redelijk laag.

Laatst bewerkt:
  • #3.245
Eten van vandaag:

08:00: 50g oats + 40g whey
12:00: 3 boterhammen + 150g kip + 100g groente (ui en snijbonen)
15:00: 3 boterhammen + 150g kip + 100g groente (ui en snijbonen)
18:00: 500g lasagna
21:00 150g gehakt + 75g pasta + pastasaus + 100g groente
23:00 30g caseïne + 20g geroosterde amandelen
Totaal: Kcal 2513 / E 252 / K 283 / V 84

M'n eiwit ligt dikwijls op max 180g hoogwaardig, vandaag een kleine uitschieter.. Cheers :-)

Boh... lasagne en pasta bolognese op één dag tijdens de cut :meal:

• #3.247
Boh... lasagne en pasta bolognese op één dag tijdens de cut :meal:

Maar wel honger lijden tot thuiskomst :(. Ik had nog kip+groente over van gisteren en was te lui om iets nieuws te preppen dus heb maar wat brood bij de winkel gehaald om zo de dag door te komen. De honger valt nog goed mee eigenlijk.. Wel echt van die vieze gezichten toen ik m'n bak kip open trok.. zitten veel sterke kruiden in en ook nog eens kort-gebakken ui :D Prachtig.. een collega was er stug van overtuigd dat iemand een scheet had gelaten.

Maar wel honger lijden tot thuiskomst :(. Ik had nog kip+groente over van gisteren en was te lui om iets nieuws te preppen dus heb maar wat brood bij de winkel gehaald om zo de dag door te komen. De honger valt nog goed mee eigenlijk.. Wel echt van die vieze gezichten toen ik m'n bak kip open trok.. zitten veel sterke kruiden in en ook nog eens kort-gebakken ui :D Prachtig.. een collega was er stug van overtuigd dat iemand een scheet had gelaten.
:roflol:

• #3.249

Hahah, lach maar. Hij had wel een punt. De geur was aardig.. doordringend. Vooral als je niet vantevoren wist dat het dus redelijk ongebakken ui was.. :o En dan nog.

Note to self: de UI altijd goed doorbakken mocht het meegenomen worden in een afgesloten bak. Er kwam nog net geen groene gaswolk vanaf.

Ach... al die mensen die bakjes meenemen naar hun werk. Wat een gedoe.
Bij ons heb je een paar mensen die sonjabakkeren (of hoe heet de hype dit jaar...), maar nog geen bakjes kip met groenten gespot :)

Ach... al die mensen die bakjes meenemen naar hun werk. Wat een gedoe.
Bij ons heb je een paar mensen die sonjabakkeren (of hoe heet de hype dit jaar...), maar nog geen bakjes kip met groenten gespot :)

Jij neemt geen bakjes eten mee naar je werk?

welkom trug kaluro, tijd maken god***domme voor te loggen:P

log je niet meer?

• #3.260

Jawel hoor, kijk maar:

Update:

ME6dE55.png

:p

Terug
Naar boven