- Waardering
- 8.335
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ziet er goed uit @kaluro ... al richting triple digits? En wel regelmatig aan het trainen nog?
. Arm strekken is een ramp, dingen vasthouden of handpalm ver naar buiten/binnen bewegen niet te doen.Flinke klap dan! Daar moet iets gescheurd zijn van binnen.... Doe je wel iedere keer ijs erop?Niks interessants... valpartij met de fiets. Dacht netjes op beide handen geland te zijn maar volgens de dokter heeft mn bovenarm toch echt een klap gevangen. Volgende week maar second opinion checken voor de zekerheid aangezien zo'n bloeduitstorting niet zomaar voor komt. Arm strekken is een ramp, dingen vasthouden of handpalm ver naar buiten/binnen bewegen niet te doen.
Nog iemand dan? Of refereer je aan het tramrail incident
Of mijn lies incident?Nog iemand dan? Of refereer je aan het tramrail incidentOf mijn lies incident?

Flinke klap dan! Daar moet iets gescheurd zijn van binnen.... Doe je wel iedere keer ijs erop?
Nog iemand dan? Of refereer je aan het tramrail incidentOf mijn lies incident?

Mooi kleurupdate'je:![]()
Vandaag naar de huisarts geweest.. die dacht toch aan een spier/pees scheur. Morgen naar een sportfysio die het gaat bekijken en zonodig doorsturen.
Dit is nu een week nadat het gebeurd is. Heb ook flink problemen met mijn rechter triceps aan te spannen.