XXL Nutrition

Kaluro going for the triple digits~

Zonder zwembroek?

Leef jij ook nog?:)

Ziet er goed uit @kaluro ... al richting triple digits? En wel regelmatig aan het trainen nog?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.264
Ziet er goed uit @kaluro ... al richting triple digits? En wel regelmatig aan het trainen nog?

Joah... Nu even een gedwongen pauze helaas... :') geen spier/pees scheur oid.. enkel zware kneuzing - no worries!

aoB9lwf.jpg

What happend?! :eek:

Holy crap!

Zo dan.. ..

Rekt

Oef... hoe is dat gebeurd dan? Je kan niet zo'n pic posten en verder niets zeggen :(

• #3.270
Niks interessants... valpartij met de fiets. Dacht netjes op beide handen geland te zijn maar volgens de dokter heeft mn bovenarm toch echt een klap gevangen. Volgende week maar second opinion checken voor de zekerheid aangezien zo'n bloeduitstorting niet zomaar voor komt :p. Arm strekken is een ramp, dingen vasthouden of handpalm ver naar buiten/binnen bewegen niet te doen.

Niks interessants... valpartij met de fiets. Dacht netjes op beide handen geland te zijn maar volgens de dokter heeft mn bovenarm toch echt een klap gevangen. Volgende week maar second opinion checken voor de zekerheid aangezien zo'n bloeduitstorting niet zomaar voor komt :p. Arm strekken is een ramp, dingen vasthouden of handpalm ver naar buiten/binnen bewegen niet te doen.
Flinke klap dan! Daar moet iets gescheurd zijn van binnen.... Doe je wel iedere keer ijs erop?

Godver. Jij ook al? :roflol:

• #3.275
Flinke klap dan! Daar moet iets gescheurd zijn van binnen.... Doe je wel iedere keer ijs erop?

Ijs? Nee nog nooit./niet opgedaan. Why?

Ook al? :')

Nog iemand dan? Of refereer je aan het tramrail incident :p Of mijn lies incident?

2 x ernstig met de fiets in de kreukels gelegen :thinking:

Ja ik fiets niet heel traag verder, ben wel fan van een wat flinker tempo. Maar zoiets heb ik nog nooit meegemaakt, nog niet eens bijna. :p

Je bent wel laat, maar het helpt nog steeds. In het begin om de bloeding te stelpen (bloedvaatjes gaan even dicht. Later helpt een afwisseleing van afkoelen en weer opwarmen bij het opruimen van het oude bloed (de bloeduitstorting).

• #3.277
Mooi kleurupdate'je:
SwsBpkY.jpg

Vandaag naar de huisarts geweest.. die dacht toch aan een spier/pees scheur. Morgen naar een sportfysio die het gaat bekijken en zonodig doorsturen.
Dit is nu een week nadat het gebeurd is. Heb ook flink problemen met mijn rechter triceps aan te spannen.

Ziet er wel h4rdk00r uit.

Mooi kleurupdate'je:
SwsBpkY.jpg

Vandaag naar de huisarts geweest.. die dacht toch aan een spier/pees scheur. Morgen naar een sportfysio die het gaat bekijken en zonodig doorsturen.
Dit is nu een week nadat het gebeurd is. Heb ook flink problemen met mijn rechter triceps aan te spannen.

Je krijgt hierna nog groen, en daarna geel. Dan heb je alle kleuren wel gehad :D

Ik ben bang dat er weinig aan te doen is, pees kan je hechten maar dat bloedt niet, dit is ws. een spier en die kan je niet hechten. En het is nu zwz een week later :(

• #3.280
update: Elleboog fractuur ( radiuskopfractuur ) met bloed in het gewricht. Ook pols fractuur (handwortelbeentje duim).

Geen gips nodig (alles staat in de juiste positie gelukkig), a.s. maandag afspraak bij sportfysio omdat de mobiliteit van mijn arm echt enorm beperkt is en wil zorgen dat het goed herstelt.

Over 4 weken checkup bij Traumatologie.

Ben benieuwd hoe lang ik niet kan krachtsporten :o

Terug
Naar boven