Fitness Seller

Kaluro going for the triple digits~

Bezoekers in dit topic

Jeetje.... beetje laat om erachter te komen, maar nu wordt de juiste actie wel genomen. Sterkte ermee!
 
Ben sinds vorige week weer begonnen met wat krachttraining.. rustig oppakkend. Mijn rechterelleboog (over)strekt net wat minder ver dan mijn linker en nog wat lichte pijntjes.

Wel irritant bij het bankdrukken, dan druk je hem uit en staat je rechterarm gelockt en heb je links nog wat speling.

Nouja

Gisteren:

5x5x60 bench
5x5x60 squat
5x60,70,80,90 deadlift

Ze hebben nu een deadlift platform, 3 squatracks en een ware ohio bar bij de gym, niet verkeerd om op terug te komen na lange pauze. :+
 
Nou succes weer. Gewoon rustig opbouwen :)
 
Nou succes weer. Gewoon rustig opbouwen :)

Thanks ;)

Workout van vandaag, tussen haakjes is wat ik erbij heb gegooid qua gewicht vergeleken met vorige keer. Ik doe nu 3x per week squat/bench/deadlift, 1-2x per week overhead press en verder nog wat oefeningen waar ik zin in heb.

Squats 5x5x65kg (+5)
Paused bench press 5x5x62.5kg (+2.5)
Barbell Overhead press 3x5x40kg
Cable pulldowns 3x12x50kg
Cable triceps extension 3x12x20kg
Deadlift Ramping 5x60,70,80,90,100kg (+10)
Incline dumbell curls 3x10x8kg

Weegschaal in sportschool: 91.5 (+1)

Comments: Nog lekker licht allemaal, nergens moeite mee. Ben ook met creatine begonnen en zie al gelijk de weegschaal omhoog schieten. Komende weken rustig opbouwen naar zwaardere gewichten.

Voor:
Bench zal dat rond de 90kg zijn (max is 5x110 / 1x120)
Overhead press ~60-65kg (max is 5x70 / 1x75)
Deadlift rond de 130-140 denk ik.. (max is 5x165 / 1x175)
Squat rond de 80-90 zoiets, (max = 5x110, 1x127.5, maar gaan een stuk moeizamer dan bench)
 
Spierpijn.. feelsgoodman.. :o.
 
Workout van net:

Squat 5x5x70kg(+5)
bench 5x5x65kg(+5)
Deadlift 5x5x65,75,85,95,105 (+5)
Cable pulldowns: 3x8xgeen idee, lekkere pomp
Barbell curls: 1x8 pause rep tot 40 reps totaal lekkere pomp ook.

Gewicht: 90.1kg (-1.4kg) schommelt lekker
 
Ik zie bij alles weer een beetje gewicht erop. Heeft de elleboog het goed gehouden sinds vorige keer?
 
Ik zie bij alles weer een beetje gewicht erop. Heeft de elleboog het goed gehouden sinds vorige keer?

De enige last die ik heb is dat hij net wat minder flexibiliteit heb, merk ik enkel bij het uitstoten van pushes (bench/overhead), verder geen problemen mee.
De gewichten zelf zijn nog erg licht maar na zo'n lange pauze lekker gebruik maken van progressief verhogen met lage gewichten.. PRs en zware lifts komen over een tijdje wel weer ;).
 
random "progress" pic.. de volheid komt er weer redelijk in.

FfNrIoa.png
 
Oeps, laatste update was april.
Nouja, back in business:

kQNgkzv.png
 
Leuk om weer eens wat van je te zien, loooong time ago
 
Nice goed bezig !
 
Het jongere broertje van Waylon?
 
Leuk om weer eens wat van je te zien, loooong time ago
Is echt lang geleden.. jaar of twee, minstens? :cool:

Nice goed bezig !

Thanks, de 'verloren' massa na mn blessure en haperige periode zat er zo weer aan, en meer - maar kracht neemt zijn tijd nog even lijkt het. Nouja PR's komen uiteindelijk toch wel weer, en meer massa is altijd mooi meegenomen. Ben daar ca. 91kg @ 192cm, ook aardig droog. procent durf ik niet te zeggen.

Het jongere broertje van Waylon?

Waylon wie?
 
Guess who's back, back again...
 
Is echt lang geleden.. jaar of twee, minstens? :cool:



Thanks, de 'verloren' massa na mn blessure en haperige periode zat er zo weer aan, en meer - maar kracht neemt zijn tijd nog even lijkt het. Nouja PR's komen uiteindelijk toch wel weer, en meer massa is altijd mooi meegenomen. Ben daar ca. 91kg @ 192cm, ook aardig droog. procent durf ik niet te zeggen.



Waylon wie?


Vind je lijken op hem haha.
 
Wat leuke nieuwe aanwinsten voor het trainen:

TOXuE5X.png
 
Ammonia capsules??? Is dat om je shirts te impregneren?
 
Ammonia capsules??? Is dat om je shirts te impregneren?

In mijn geval om PR sets te halen, wordt aardig veel gebruikt in de sportwereld.

http://www.asep.org/asep/asep/JEPonlineAPRIL2014_Richmond.pdf

AIs are typically found in the form of capsules containing ammonium carbonate combined with scents or perfumes. They are categorized as a respiratory stimulants and when inhaled, the nose, lungs, and mucus membranes rapidly become irritated causing involuntary inhalation (4). The involuntary inhalation is reported to accelerate respiration and stimulate a higher degree of consciousness (4). A “higher degree of consciousness” may be responsible for increasing primary attentional focus, which allows the weight lifter to block out unnecessary distractions. The increased focus on the task of executing the exercise is a psychological trait that many expert athletes utilize to perform successfully under pressure (7).
 
En helpt het?
 
Back
Naar boven