MuscleMeat

Kaluro going for the triple digits~

• Topic Starter Topic Starter
5x10 bankdrukken @ 50% TM met 90 sec rust voelde niet eens een beetje als een uitdaging.
Natuurlijk is deadliften wel iets zwaarder en vermoeiender maar ik ben hoopvol! :)

Is prima te doen hoor. Ik deed mijn Deadlift rule of 50 in de range van 60-70% afhankelijk van welke week van de cycle.

Is prima te doen hoor. Ik deed mijn Deadlift rule of 50 in de range van 60-70% afhankelijk van welke week van de cycle.

Ja was goed te doen inderdaad, wel vermoeiend maar mijn conditie is echt belachelijk slecht :').

Squats
5x52.5kg
5x67.5kg
8x77.5kg
..Ik zit hier ook nog techniek te oefenen, mijn rechter soleus is een stuk minder lenig dan mijn linker, waardoor mijn linker knie verder zakt. Ook 'helt' de stang rechts een stuk verder naar beneden dus ik squat echt scheef. Hier zit ik aan te werken. Ik had nog wel 10 reps kunnen halen maar forceren doe ik liever niet met slechte techniek en al helemaal niet met een slechte knie. :)

Deadlifts
10x70kg
10x72.5kg
10x70kg
10x72.5kg
Telkens 2 minuten pauze
Mijn maat had 2.5kg's erbij zitten die echt amper tot niet opvallen (zwart op zwart), dus twee keer per ongeluk te zwaar gedeadlift haha.. The back pumps were real!

Standing Calf Raise
18x110kg
12x110kg
9x110kg
11x110kg
..50 total, die voelde ik wel. Ook opeens een dikke ader van mijn enkel naar mijn kuit toe, die had ik nog nooit eerder gezien (wel symmetrisch op beide benen :cool::cool:)

Leg Raises
3x
3x
3x
..En met deze leg raises bedoel ik helemaal omhoog met je benen, de pullup stang aantikkend.

Weighted overhead crunches
15x5kg
15x5kg

Side bends
..geen idee hoe of wat meer :')

De spierpijn vandaag is echt ziek.
Onderarmen, biceps, achterkant schouder, trapezius, lats, onderrug, rhomboids.. feels good man. Net alsof alles blauw is. Lang geleden dat ik dit zo gevoeld heb. I like it! :D Ook abs trouwens.

--

De spierpijn vandaag is echt ziek. Onderarmen, biceps, achterkant schouder, trapezius, lats, onderrug, rhomboids.. feels good man. Net alsof alles blauw is. Lang geleden dat ik dit zo gevoeld heb. I like it! :D Ook abs trouwens. --
Ik had je gewaarschuwd :o

De spierpijn vandaag is echt ziek.
Onderarmen, biceps, achterkant schouder, trapezius, lats, onderrug, rhomboids.. feels good man. Net alsof alles blauw is. Lang geleden dat ik dit zo gevoeld heb. I like it! Ook abs trouwens.

Klinkt goed :thumb:

Forceren @sq moet je ook zeker niet doen. FF googlen wat je daar aan kan doen. Veel rekken zou iig (enigszins) moeten helpen. Wellicht kan je mobiliteitsoefeningen doen (in zijn boek heeft Wendler een template van een FB variant op 531, waarin je iedere dag moet beginnen met 'The Agile 8', moet je maar opzoeken).

Enneh, 50 reps op calves? Voor minder dan 80 reps kom ik mijn bed niet eens uit :P

Klopt.. 't komt voornamelijk door de chins denk ik. :o 50 reps op een compound wat je 7RM is.. not cool.
Ach.. even vermannen en volgende cycle nergens meer last van.

Klinkt goed :thumb:

Forceren @sq moet je ook zeker niet doen. FF googlen wat je daar aan kan doen. Veel rekken zou iig (enigszins) moeten helpen. Wellicht kan je mobiliteitsoefeningen doen (in zijn boek heeft Wendler een template van een FB variant op 531, waarin je iedere dag moet beginnen met 'The Agile 8', moet je maar opzoeken).

Enneh, 50 reps op calves? Voor minder dan 80 reps kom ik mijn bed niet eens uit :P

Ik doe ook al een lading aan statische stretches + foam rolling maar ik kan pre-workout de agile 8 ook wel eens gaan proberen inderdaad. Gelukkig rule of 50 @ 50% TM squat vrijdag, kan ik mooi form oefenen.

100 calf reps per week.. :D moet goed komen. eventueel kan ik nog gaan verhogen mocht het nodig zijn.

Uiteraard nu benieuwd naar je epische ader, we willen een pic!

Toch lang geen slechte squat als je dit al zo lang niet hebt gedaan hoor

Zit toch best wat power in die legs dan

Uiteraard nu benieuwd naar je epische ader, we willen een pic!

A.s. vrijdag zal ik eens kijken of ik een foto kan maken. :cool:

2x 100 reps calves p week en je zit gebakken

200 per week?! 't is maar een teder klein spiertje joh.

Toch lang geen slechte squat als je dit al zo lang niet hebt gedaan hoor

Zit toch best wat power in die legs dan

Ja ik heb wel leg press en deadlifts gedaan, dus gelukkig nog wel iets van kracht behouden.
Hoewel kracht is relatief, mijn 1rm squat is 100kg, mijn 1rm bankdrukken is 120kg :'). Beetje uit verhouding maar. :D

hey kom je binnenkort weer koffiedrinken?
dan had je beloofd brede jongen te zijn :P
doortrainen jij :P

hey kom je binnenkort weer koffiedrinken?
dan had je beloofd brede jongen te zijn :P
doortrainen jij :P

92kg met kleding aan, goed genoeg al? :o
Groot kans dat ik 8:30 t/m 17:00 op S3 doorbreng met de sporadische uitval naar R als er telefonie problemen zijn of nagekeken moeten worden. Dus dat wordt een lastige :D

Of zorg maar dat er een lift platform met een leuk aantal KG aan gewichten in de mediatheek staat, kunnen we liften haha. Of even langs de sporthogeschool.

92kg met kleding aan, goed genoeg al? :o
Groot kans dat ik 8:30 t/m 17:00 op S3 doorbreng met de sporadische uitval naar R als er telefonie problemen zijn of nagekeken moeten worden. Dus dat wordt een lastige :D

Of zorg maar dat er een lift platform met een leuk aantal KG aan gewichten in de mediatheek staat, kunnen we liften haha. Of even langs de sporthogeschool.

liftplatform zit standaard in mijn broekzakkie ;)
ow w8...draag alleen broeken bij trainen :p

Je gaat nog altijd lekker zo te zien, good job!! :D

Ik wilde zeggen dat dat komt omdat ie maar een dwerg is en steeds moet calf raisen om ook maar ergens bij te kunnen, echter is hij 1cm langer dan ik. :o

Je gaat nog altijd lekker zo te zien, good job!! :D

Ja gaat super hiero, misschien ietwat hoger vet% voor de tijd van het jaar dan wat ik zou willen maar komt goed. :D

Die van jou wel :trollface:

Maar kuiten zijn slowtwitch dominant, oftewel voor hypertrofie train je ze het best high rep en op redelijke frequentie.

Gisteren 45.5cm+ :)

:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

Also.. Daymn.. 45,5cm kuiten :| Goede genen of uberkuitschema?

Vorig jaar mei waren ze 41.5cm semi pumped, dus vooral genen. Tijdens wendler wel 2x per week 5x20 gedaan waar ze prima op groeiden, vandaar mijn advies ook.

Ik zal het eens gaan proberen. :cool:

Trouwens nog een maaltijd van laatst..

KEEsNiB.jpg

nomnomnonmom

200g biefstuk
400g aardappelpuree (met wat melk/zout erdoor) + wat jus

Terug
Naar boven