Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar als ik door blijf trainen zal ik vanzelf bovenarmen > kuiten krijg. Wat is je trainingsgeschiedenis eigenlijk?37 cm armen en 40 cm kuitenMaar als ik door blijf trainen zal ik vanzelf bovenarmen > kuiten krijg. Wat is je trainingsgeschiedenis eigenlijk?
)
..
Het duurt ff maar dan kom je ook goed terecht right? Goed dat je uitgevonden hebt wat het probleem was in je voeding! Dat verschil tussen augustus en november ookLekker 7,5 kg in 2 maanden haha
ja het was het eind van mijn cut.. toen lekker high carb gaan doen en veel vocht aangekomen
ook door creatine. (en ook spier en vet natuurlijk)Nee inderdaad, heb me nog nooit zo chill gevoeld.. scheten heb ik heel sporadisch nog als ik bijvoorbeeld 100g havermeel in m'n shake gooi voor het gemak maar that's it.Het duurt ff maar dan kom je ook goed terecht right? Goed dat je uitgevonden hebt wat het probleem was in je voeding!

Is dat zo vreemd dan? :O
Ik zat aan de standaard 5/3/1+ BBB te denken in ieder geval.
Dit in ieder geval, dan wil ik of bij de dinsdag of de vrijdag nog kuiten toevoegen en dan zou ik inderdaad arm assistance toe kunnen voegen.
Ik zit me ook nog in te lezen wat Wendler nou verwacht van je assistance oefeningen, zoals bijvoorbeeld de chinups en leg curl.. ook daar een 60% van je TM of?
Want ik weet niet eens of ik 1x10xchinups kan, laat staan 5x10.
Om het iets minder eentonig te maken zou ik dan ohp&bp en dl&sq omgedraaid als assistance doen. Dus op ohp dag als assistance 5x10 bp en vice versa. 5x10 deadlift is imo teveel van het goede. Dan zou ik gaan voor 5x10 SLDL/RDL of goodmornings ofzo.
Ik zal dat eens gaan bekijken.Ik deed tijdens wendler kuiten 2x per week, op sq en dl dag (5x20). Ging prima qua spierpijn en groeiden ze ook aardig op.
(Waarom) doe je geen wendler meer trouwens? Klinkt als een schema waar je echt lang mee vooruit kan
Assistance gewoon op gevoel doen, niet met een bepaald percentage. Het is immers ook vrij lastig om een 1rm voor assistance te bepalen.
Assistance is puur om extra volume te creeëren en niet per sé voor progressieve overload?
Wat betreft de chinups: je kan ook meer sets doen en minder reps per set. Ipv 5x10 chins kan je 10x5 doen en zo toch minimaal 100 chins per week doen
Ja ik zal eens peilen hoeveel chinups ik uberhaupt kan met mn pens.
Thanks man, je bent echt behulpzaam ♥ #nohomo
Ik zal dat eens gaan bekijken.
(Waarom) doe je geen wendler meer trouwens? Klinkt als een schema waar je echt lang mee vooruit kan
Assistance is puur om extra volume te creeëren en niet per sé voor progressieve overload?
Ja ik zal eens peilen hoeveel chinups ik uberhaupt kan met mn pens.
Thanks man, je bent echt behulpzaam ♥ #nohomo
Vond Wendler lekker trainen. Met plezier gedaan altijd. Voor puur krachtprogressie een top methode![]()

Yessir!
Ik doe het ook voor de massa. Volume = massa dus dat moet wel goed komen denk ik zo
En mede voor de super geörganiseerde lineaire progressie en basic aanpak, spreekt me erg aan.![]()
Voor massa vond ik het tegenvallen. Tenminste, ik deed ook BBB met rules of 50 zelfs op het % van mijn eerste werkset van die dag.
En heb het idee dat ik met mijn hudige schema qua massa veel meer progressie heb gepakt.
IN voor Wendler, ben benieuwd hoe het je afgaat.
Massa pakken moet er zeker mee lukken. En wees voorbereid op eerste paar keren flink sore te zijn van die 5x10. Dat is mijn ervaring ermee![]()
las in zijn boek dat 5x10 erg gaat tegenvallen (qua soreness )
.Chinups kan je supersetten met je (BP) assistance. In zijn boek zegt wendler zelfs dat je ze met je hoofdoefening kan supersetten (ook DL&SQ) maar dat lijkt me dan weer niks