- Waardering
- 2.433
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 35%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is wel een flinke vergelijking ja, netjes!!Dat is toch duidelijk, B&F is het meest eerlijke bedrijf dat er is.
Maar inderdaad een leuke vergelijking ja:
Heb het denk ik gemist, maar waarom dl je nu sumo? En nice bench idd
.
.
! Volgende update wordt op de triple digits met <12% vet
.gefeliciteerd met het samenwonen, ik zie aan je gewichtverlies dat Ess je flink aan het werk gezet heeft![]()
fijn dat de sumo al iets beter gaat!
Goed eten ^_^ Ik vraag mij alleen af waarom je witte rijst eet?
.ik zou je pinda's vervangen door amandeltjes of paranoten,
!paleospagetti (van courgette) is erg lekker en rijst vervang ik door bloemkool even door de hakker te nemen.

Why? Die zijn minstens 2x zo duur.!
Edit: Ik zie het al, paranoten 4,9g koolhydraten per 100g.
amandelen zitten ~10g, pinda's op ~11g.. dus wat dat betreft is dat wel redelijk gelijk.
Laat je de bloemkool redelijk rauw dan? Anders wordt het zo'n moes.![]()
)groentjes op die manier. Walnoten zijn ook erg lekker, en bij de lidl voor een redelijke prijs te halenWhy? Die zijn minstens 2x zo duur.!
Edit: Ik zie het al, paranoten 4,9g koolhydraten per 100g.
amandelen zitten ~10g, pinda's op ~11g.. dus wat dat betreft is dat wel redelijk gelijk.
Laat je de bloemkool redelijk rauw dan? Anders wordt het zo'n moes.![]()

Walnoten zijn ook erg lekker, en bij de lidl voor een redelijke prijs te halen![]()

.Lekker ff wat gas terug nemen dan, zeker met wat sluimerende klachtjes!Deze week deload, ben er wel aan toe.
Merkte dat workouts moeizamer gingen en mijn rechter midden/onder trapezius zit nu al een week muurvast, zeurend en stekend bij bepaalde bewegingen.
Lekker ff wat gas terug nemen dan, zeker met wat sluimerende klachtjes!

Hoe is de XXL caseïne, ook qua dikte?
Heb normaal b&f maarja...![]()
deload is niet zo gek te combineren nu met net de verhuizing achter jullie kiezen, de feestdagen etc...
!Maak nu altijd een overnight oats.Als je het met melk mengt en het nog wil drinken, zou ik max een 10:1 ratio melk:caseïne aanhouden.
dus 300 melk 30 caseïne bijvoorbeeld.
Als je het met water mengt is bijvoorbeeld 300:45 ook geen probleem.
Maak nu altijd een overnight oats.
Avond van tevoren: 400 ml water mengen met 25 gram casein en 20 gram whey. In een kom doen en hier mijn 100 gr oats bij. Even met een lepel doormengen en dan in de koelkast voor de ochtend erna. De casein zorgt dan icm de oats voor een lekkere papachtige structuur.

Maak nu altijd een overnight oats.
Avond van tevoren: 400 ml water mengen met 25 gram casein en 20 gram whey. In een kom doen en hier mijn 100 gr oats bij. Even met een lepel doormengen en dan in de koelkast voor de ochtend erna. De casein zorgt dan icm de oats voor een lekkere papachtige structuur.
Flink wat eiwitten trouwens in je schema.