- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben verliefd op mijn havermout...schep whey erdoor, wat rozijnen...kaneel..ben ik dan de enige die oats niet lekker vind?
eet ze wel overigens.

Ben verliefd op mijn havermout...schep whey erdoor, wat rozijnen...kaneel..
ik lik zelfs mijn bak uit..

Ben verliefd op mijn havermout...schep whey erdoor, wat rozijnen...kaneel..
ik lik zelfs mijn bak uit..
.
Zelfs op dagen dat ik 5000-5500 kcal eet hou ik van mn eten.

Echt?

Echt?
Heb zelfs op 4000kcals nog honger in mijn bulk![]()

Ik sta er denk ook zo in...hoeveel het ook is..I love food!Zelfs op dagen dat ik 5000-5500 kcal eet hou ik van mn eten.
Zelfs op dagen dat ik 5000-5500 kcal eet hou ik van mn eten.

Echt?
Heb zelfs op 4000kcals nog honger in mijn bulk![]()

Komt wel goed schatje.
Ik sta er denk ook zo in...hoeveel het ook is..I love food!
?kort maar krachtig...NEEMaar stel je zou dag in dag uit elke dag 4000kcal + moeten eten, zou het dan niet meer tegenstaan?

\
heb je nooit dat het tegen gaat staan soms, dat je gewoon even geen zin hebt of geen tijd maar toch je kcal moet behalen?

kut?
kort maar krachtig...NEE
Edit: zelfs niet 4000kcals aan bro foods..
Tegenstaan sowieso niet. Geen zin ook niet, geen tijd is weer een ander verhaal. Verdeel alles meestal zo'n beetje over 6 maaltijden waarvan het ontbijt en de pre wo meal de grootste zijn en de rest redelijk gelijkwaardig qua kcals. Toch hou ik dan altijd behoorlijke honger ondanks dat ik zo'n 80 gram vezels eet in mijn bulk.
Kun je nagaan hoe ik me nu voel in mijn cut![]()
.
Als ik eenmaal aan het eten ben is het nooit zo dat ik vol zit of dat het eten me echt tegen staat nee, maar de processen die zich voorlopen aan het eten (koken, bereiden, tijd vrijmaken) zijn de grootste boosdoeners hiero.

Dat los ik op door elke zondag 4 maaltijden per dag voor te bereiden voor de hele week. Dan hoef ik alleen nog maar elke avond het ontbijt voor de dag erna en om de 3 dagen avondeten voor 3 dagen te maken![]()

4x7x28Gooi je alles in de vriezer? En dat zijn veel bakken dan.. 4x7 = 17 bakken. Hoe groot is jouw vriezer?![]()

4x7x28
8 bakken (maandag&dinsdag) in de koelkast en 20 in de vriezer. Hebben 4 ruime lades. 2 lades voor de bakjes eten en 2 lades voor de musclemeat kipblokjes. Mijn ouders zijn enorm blij met me![]()

. (typfout.. zat net 1 toets teveele naar links bij de 2 en de 8)
+1. Ik doe het ook zo. Ik hou alleen de meals voor woensdag er ook al uit. Op deze manier kost het weinig tijd en hoef je je alleen maar druk te maken over ontbijt, fruit en eventueel avondeten.4x7x28
8 bakken (maandag&dinsdag) in de koelkast en 20 in de vriezer. Hebben 4 ruime lades. 2 lades voor de bakjes eten en 2 lades voor de musclemeat kipblokjes. Mijn ouders zijn enorm blij met me![]()
en prep geen meals voor het weekend (YOLO)