AndroidHealthClinic

Kaluro going for the triple digits~

Hnngg tiramisu lekkel

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.044
Ben verliefd op mijn havermout...schep whey erdoor, wat rozijnen...kaneel..:eating:

ik lik zelfs mijn bak uit..:o

Maar jij zit dan ook laag in kcal :D.
Wanneer ik laag in kcal zit (2700kcal/dag in mijn huidige cut), waardeer ik mijn eten ook enorm veel meer.
Havermout + melk zonder toevoegingen smaakt dan goddelijk.

Wanneer ik echter op mijn 3500-4000 zit, staat het me zo veel meer tegen. ;)

Zelfs op dagen dat ik 5000-5500 kcal eet hou ik van mn eten.

• #1.050
18-12-14: 90.3KG KCAL 2649 | E 244 | K 203 | V 95 | Vezels 17
19-12-14: 88.8KG KCAL 2571 | E 251 | K 190 | V 87 | Vezels 17
20-12-14: 88.3KG KCAL 3009 | E 256 | K 119 | V 166 | Vezels 22
21-12-14: 88.7KG KCAL 2562 | E 259 | K 105 | V 120 | Vezels 11
22-12-14: 88.7KG KCAL 2383 | E 280 | K 200 | V 51 | Vezels 18
23-12-14: 87.7kg KCAL 2693 | E 293 | K 207 | V 76 | Vezels 21

---------- Toegevoegd om 11:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:06 ----------

Zelfs op dagen dat ik 5000-5500 kcal eet hou ik van mn eten.

Haha, maar niet zo veel als dat je op 2500 zou zitten, probably.

ik had gisteren al moeite met 2800 :o

Awwww... :sukkeltje:

Echt?:eek:
Heb zelfs op 4000kcals nog honger in mijn bulk :o

heb je nooit dat het tegen gaat staan soms, dat je gewoon even geen zin hebt of geen tijd maar toch je kcal moet behalen?

na een week deload is me eetlust echt bijna gone :o

:sukkeltje::sukkeltje: Komt wel goed schatje.
nohomo

Ik sta er denk ook zo in...hoeveel het ook is..I love food!

Maar stel je zou dag in dag uit elke dag 4000kcal + moeten eten, zou het dan niet meer tegenstaan ;)?

\
heb je nooit dat het tegen gaat staan soms, dat je gewoon even geen zin hebt of geen tijd maar toch je kcal moet behalen?

Tegenstaan sowieso niet. Geen zin ook niet, geen tijd is weer een ander verhaal. Verdeel alles meestal zo'n beetje over 6 maaltijden waarvan het ontbijt en de pre wo meal de grootste zijn en de rest redelijk gelijkwaardig qua kcals. Toch hou ik dan altijd behoorlijke honger ondanks dat ik zo'n 80 gram vezels eet in mijn bulk.
Kun je nagaan hoe ik me nu voel in mijn cut :(

• #1.055
kort maar krachtig...NEE:o

Edit: zelfs niet 4000kcals aan bro foods..

Tegenstaan sowieso niet. Geen zin ook niet, geen tijd is weer een ander verhaal. Verdeel alles meestal zo'n beetje over 6 maaltijden waarvan het ontbijt en de pre wo meal de grootste zijn en de rest redelijk gelijkwaardig qua kcals. Toch hou ik dan altijd behoorlijke honger ondanks dat ik zo'n 80 gram vezels eet in mijn bulk.
Kun je nagaan hoe ik me nu voel in mijn cut :(

Ah dan verschillen jullie van mij.
Ik raak in de bulk soms best wel gedemotiveerd om veel te eten, dat ik gewoon bezig ben en even geen zin heb om weer een maaltijd te pakken. Of dat ik tijd tekort kom om maaltijden voor op m'n werk te bereiden bijvoorbeeld.
Als ik eenmaal aan het eten ben is het nooit zo dat ik vol zit of dat het eten me echt tegen staat nee, maar de processen die zich voorlopen aan het eten (koken, bereiden, tijd vrijmaken) zijn de grootste boosdoeners hiero.

Wat ik wel soms heb, is dat ik uit luiheid bijvoorbeeld 150g cruesli pak ipv 150g havermout te koken, zulke dingen zeg maar.
Daar heb ik in de cut vrijwel geen last van, omdat het eten dan heel erg 'moderate' is, en ik echt geniet van elk eetmoment ;).

........:o

Als ik eenmaal aan het eten ben is het nooit zo dat ik vol zit of dat het eten me echt tegen staat nee, maar de processen die zich voorlopen aan het eten (koken, bereiden, tijd vrijmaken) zijn de grootste boosdoeners hiero.

Dat los ik op door elke zondag 4 maaltijden per dag voor te bereiden voor de hele week. Dan hoef ik alleen nog maar elke avond het ontbijt voor de dag erna en om de 3 dagen avondeten voor 3 dagen te maken :)

• #1.057
Dat los ik op door elke zondag 4 maaltijden per dag voor te bereiden voor de hele week. Dan hoef ik alleen nog maar elke avond het ontbijt voor de dag erna en om de 3 dagen avondeten voor 3 dagen te maken :)

Gooi je alles in de vriezer? En dat zijn veel bakken dan.. 4x7 = 17 bakken. Hoe groot is jouw vriezer? :D

Gooi je alles in de vriezer? En dat zijn veel bakken dan.. 4x7 = 17 bakken. Hoe groot is jouw vriezer? :D
4x7x28 :p
8 bakken (maandag&dinsdag) in de koelkast en 20 in de vriezer. Hebben 4 ruime lades. 2 lades voor de bakjes eten en 2 lades voor de musclemeat kipblokjes. Mijn ouders zijn enorm blij met me:rolleyes:

• #1.059
8 bakken (maandag&dinsdag) in de koelkast en 20 in de vriezer. Hebben 4 ruime lades. 2 lades voor de bakjes eten en 2 lades voor de musclemeat kipblokjes. Mijn ouders zijn enorm blij met me:rolleyes:

Multitasking not even once :o:o:o:o. (typfout.. zat net 1 toets teveele naar links bij de 2 en de 8)
Wat voor bakken gebruik je trouwens? Zijn die dingen niet super prijzig? :D

+1. Ik doe het ook zo. Ik hou alleen de meals voor woensdag er ook al uit. Op deze manier kost het weinig tijd en hoef je je alleen maar druk te maken over ontbijt, fruit en eventueel avondeten.

Ik eet alleen geen 4 bakken per dag..:sad: en prep geen meals voor het weekend (YOLO):rolleyes:

Terug
Naar boven