AndroidHealthClinic

Kaluro going for the triple digits~

Klinkt goed. Wel veel 100g oats in een cut. :D
Doe je ook aan carb cycling of hou je je koolhydraten hetzelfde?

Ja klopt, vorige cut zat ik rond de 160-200g eiwitten per dag maar dat was een beetje verkeerd gelopen, was helemaal leeg/plat op het einde en met heel veel krachtverlies (terwijl ik bij lange na niet op 10% ofzo stond)

Dus bij deze cut ga ik wat voorzichtiger doen met BCAA voor de workouts, en minstens 240g eiwit (waarvan merendeel hoogwaardig). Ik merk dat ik heel snel katabool wordt en moeilijk massa aan zet, vandaar. ;)
Eet in de ochtend graag veel carbs altijd en pwo. Voor de rest eet ik door de dag vrij weinig carbs. In mijn bulk zijn het meestal 200 gram oats :p
Carbs zijn altijd hetzelfde. Enige wat ik nog wel eens doe is een extra wheyshake als ik cardio doe.
Heb vorig jaar toen ik rond 10% zat wel een maandje carbcycling gedaan, maar kon nou niet bepaald zeggen dat dit me enorm positief bevallen is.

Massa aanzetten in een cut gaat mij sowieso nooit meer lukken. Ik ben puur bezig met zoveel mogelijk massa behouden en mijn vetpercentage omlaag brengen.

Ook met chocolade whey en casein of c&c whey en casein? Dat zijn daar echt de lekkerste smaken voor :D

Eet in de ochtend graag veel carbs altijd en pwo. Voor de rest eet ik door de dag vrij weinig carbs. In mijn bulk zijn het meestal 200 gram oats :p
Carbs zijn altijd hetzelfde. Enige wat ik nog wel eens doe is een extra wheyshake als ik cardio doe.
Heb vorig jaar toen ik rond 10% zat wel een maandje carbcycling gedaan, maar kon nou niet bepaald zeggen dat dit me enorm positief bevallen is.

Massa aanzetten in een cut gaat mij sowieso nooit meer lukken. Ik ben puur bezig met zoveel mogelijk massa behouden en mijn vetpercentage omlaag brengen.

Ook met chocolade whey en casein of c&c whey en casein? Dat zijn daar echt de lekkerste smaken voor :D

voor mij alleen perfect whey banaan :)

veel eiwitten man, die kip van MM zijn dat de blokjes of is die hele filets die je nog zelf moet bakken?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.024
veel eiwitten man, die kip van MM zijn dat de blokjes of is die hele filets die je nog zelf moet bakken?

Hele kipfilets die je zelf moet bakken.
Ik heb een grill die zelf aantoont hoe gaar de kip is en gelijk de dikte meet.
Er passen 5 kipfilets tegelijk in en piept vanzelf wanneer ze gaar zijn. ;)

Hele kipfilets die je zelf moet bakken.
Ik heb een grill die zelf aantoont hoe gaar de kip is en gelijk de dikte meet.
Er passen 5 kipfilets tegelijk in en piept vanzelf wanneer ze gaar zijn. ;)

supernice! jelly op grill, duur ding?

• #1.026
supernice! jelly op grill, duur ding?

Gekregen voor m'n verjaardag, 95 euro op ebay.
Tefall optigrill heet ie.

---------- Toegevoegd om 20:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:51 ----------

Net een deload workout gehad, lage intensiteit met redelijke volume:

Overhead Press
5 x20kg
5 x 30kg
5 x 35kg
5 x 40kg
5 x 45kg
5 x 40kg
5 x 35kg
5 x 30kg

Paused Bench Press
10 x 60kg
10 x 60kg
10 x 60kg

Cable Rows
12 x 23kg
12 x 23kg
12 x 23kg
12 x 23kg

Cable Flyes
12 x 6kg
12 x 6kg
12 x 6kg

Incline Dumbell Curl
12 x 10kg
-30 sec rust-
8 x 8kg
-30 sec rust-
12 x 6kg
-30 sec rust-
10 x 6kg
-30 sec rust-
10 x 6kg

Cable rope extension
Ook hier 30 sec rust tussen sets
12 x 10kg
12 x 10kg
8 x 10kg + 4 x 7.5kg
8 x 7.5kg + 5 x 5kg

Toen 25 minuten LISS cardio (hometrainer) @ 120 BPM.

---------- Toegevoegd om 21:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:58 ----------

Post workout meal:

Basmati rijst 75g
Kipfilet 100g
Erwten 75g
..wat chili saus :o
En een kleine eetlepel tiramisu die ik van Esther heb gestolen :o:o

---------- Toegevoegd om 22:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:05 ----------

Er is internet! Eindelijk! Zat een week zonder internet, gebruikte m'n telefoon als hotspot.
Zat al bijna over m'n data abbo heen.
Maar nu dus eindelijk internet :cool:, tijd om weer logs onder te gaan spammen.

Nooit aan het balen als je deload workout doet?
En nu al aan het cheaten met je tiramisu?:eek:

• #1.028
Nooit aan het balen als je deload workout doet?
En nu al aan het cheaten met je tiramisu?:eek:

Deload is heel gewenst voor mij, ik heb een rechtermiddentrapezius die compleet vast zit.
Zelfs Esther kon met haar elleboog en volledige gewicht de knoop er niet uit halen.
En ik merkte dat gewichten heel zwaar begonnen te voelen, vergeleken met eerst.. dus ik had het wel even nodig. ;)

Als tegenprestatie verhoog ik deze week het volume, terwijl ik het op een hele lage intensiteit hou.
Dan heb ik in ieder geval nog een lekkere pomp. :cool:

Mijn TDEE is 3050kcal, met 400 cardio erbij is dat 3450..
mijn eten zat op 2400kcal totaal vandaag, dat is een 1050 deficit.
Was een beetje overkill dus dan maar wat tiramisu haha. :cool:
ik geef esther de schuld. Die heeft een kilobak gehaald. (Zij bulkt lekker op 2700kcal/dag :( ).

Deload is heel gewenst voor mij, ik heb een rechtermiddentrapezius die compleet vast zit.
Zelfs Esther kon met haar elleboog en volledige gewicht de knoop er niet uit halen.
En ik merkte dat gewichten heel zwaar begonnen te voelen, vergeleken met eerst.. dus ik had het wel even nodig. ;)

Als tegenprestatie verhoog ik deze week het volume, terwijl ik het op een hele lage intensiteit hou.
Dan heb ik in ieder geval nog een lekkere pomp. :cool:

Mijn TDEE is 3050kcal, met 400 cardio erbij is dat 3450..
mijn eten zat op 2400kcal totaal vandaag, dat is een 1050 deficit.
Was een beetje overkill dus dan maar wat tiramisu haha. :cool:
ik geef esther de schuld. Die heeft een kilobak gehaald. (Zij bulkt lekker op 2700kcal/dag :( ).

Misschien eens goed laten masseren?

En qua voeding was ook maar een grapje :p heb nu wel honger als ik aan de tiramisu denk :o

• #1.030
Misschien eens goed laten masseren?

En qua voeding was ook maar een grapje :p heb nu wel honger als ik aan de tiramisu denk :o

wacht...3 minuten, moment.

Edit:

VLOSZSt.jpg

Speciaal voor jou Wovano :o

Laatst bewerkt:
hehe welcome back kaluro ;)
en Esther heeft ook niet echt veel gewicht achter d'r elleboogjes zitten he, heb je dr de deep tissue massagetechniek nog niet aangeleerd (denk aan die filmpjes eerder: gaat je meer opleveren!!)

• #1.032
hehe welcome back kaluro ;)
en Esther heeft ook niet echt veel gewicht achter d'r elleboogjes zitten he, heb je dr de deep tissue massagetechniek nog niet aangeleerd (denk aan die filmpjes eerder: gaat je meer opleveren!!)

Haha, ja dat zou ik haar eens aan moeten gaan leren inderdaad.
hoe handig zou het wel niet zijn als je partner bedreven is in de deep tissue massage technieken :drool:

ben ik dan de enige die oats niet lekker vind?

eet ze wel overigens.

Terug
Naar boven