wovano
wvncoaching.nl
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Coach
Anabolen
Supplementen
Voeding
Training
10.000 likes
10.000 berichten
- Waardering
- 49.843
Eet in de ochtend graag veel carbs altijd en pwo. Voor de rest eet ik door de dag vrij weinig carbs. In mijn bulk zijn het meestal 200 gram oatsKlinkt goed. Wel veel 100g oats in een cut.
Doe je ook aan carb cycling of hou je je koolhydraten hetzelfde?
Ja klopt, vorige cut zat ik rond de 160-200g eiwitten per dag maar dat was een beetje verkeerd gelopen, was helemaal leeg/plat op het einde en met heel veel krachtverlies (terwijl ik bij lange na niet op 10% ofzo stond)
Dus bij deze cut ga ik wat voorzichtiger doen met BCAA voor de workouts, en minstens 240g eiwit (waarvan merendeel hoogwaardig). Ik merk dat ik heel snel katabool wordt en moeilijk massa aan zet, vandaar.![]()

Carbs zijn altijd hetzelfde. Enige wat ik nog wel eens doe is een extra wheyshake als ik cardio doe.
Heb vorig jaar toen ik rond 10% zat wel een maandje carbcycling gedaan, maar kon nou niet bepaald zeggen dat dit me enorm positief bevallen is.
Massa aanzetten in een cut gaat mij sowieso nooit meer lukken. Ik ben puur bezig met zoveel mogelijk massa behouden en mijn vetpercentage omlaag brengen.
Ook met chocolade whey en casein of c&c whey en casein? Dat zijn daar echt de lekkerste smaken voor

, tijd om weer logs onder te gaan spammen.
).