Cman
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 128
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
31 januari wil ik klaar zijn. Meet geen vetpercentage maar wil wel die duidelijke abs in de spiegel zien
semi beachboy
Las je PM al. Je kunt spelen met de hoeveelheid water. Zelf vind ik een dikke massa wel fijn als structuur dus ik gebruik meestal niet zoveel water.
Mijn pull spieren lopen wat achter en ik wil biceps ook extra aandacht geven.Zijn toch 2 heel verschillende dingen, dus waarom OF?![]()
.Ik vind je hier nog vrij droog erbij staan, met name je buik en (binnenkant) borst.
Eens met wovano vind je relatief droog staan nog. Iig je borst en abs idd.
Stuk droger dan mij iig haha![]()
Je fysiek ziet er nog goed uit! Prima basis om te cutten...maar bulken zou ook kunnen..
Dit:
75% x 10 - 12
65% x 12 - 15
zou ik niet avonturen... te hoge reprange voor die percentages imo
!Thanks, ja het valt mij ook echt heel veel mee nu er een kilo of twee vocht vanaf is.
In de bulk op 500+g koolhydraten per dag ben ik echt een zwangere vochtballon, dat gaf ook wel een vertekend beeld.
Nouja ik ga aankomende cycle lekker cutten (dat zal dan 4 weken zijn) en daarna op +10-15% bulken denk ik zo.
Eigen deadline, cut dan 2,5 maand en dat vind ik meer dan genoeg. Wil een permacut (zoals toen ik ooit van 108-80kg ben gegaan) echt niet meer doenDus gewoon je eigen deadline, of is er ook een evenement ofzo?

Ik heb nog nooit gekookte havermout gegeten dus ben niet anders gewendHet ging me meer om de havervlok structuur, ze voelen zo 'rauw' aan, er moet flink op gekauwd worden.
Ik hou het wel op gekookte havermout hehe.

Heb zelf tijdens mijn vorige bulk wel gemerkt dat ik een heel stuk meer massa heb aangezet. Het enige andere wat ik gedaan had dan de keer daarvoor qua macro's was koolhydraten hoog (590gr) eiwitten (250gr) en vetten wat lager dan normaal (60gr). Je houdt misschien wel wat meer vocht vast, al betwijfel ik of dat door koolhydraten komt, maar dat is een afweging die je moet maken. Als je geen shoot hebt of vaak in je zwembroek ergens heen gaat vind ik het niet zo'n probleem. Dat vocht is er na een paar dagen cutten met evt wat cardio weer af.Can confirm.
Ik zou je bulk echt aanpassen hoor en iets minder hoog in koolhydraten gaan, zon zonde dat je zo'n fysiek onder dat zwangerschapslijf verstopt anders!

Eigen deadline, cut dan 2,5 maand en dat vind ik meer dan genoeg. Wil een permacut (zoals toen ik ooit van 108-80kg ben gegaan) echt niet meer doen![]()
Ah, keertje doen!Ik heb nog nooit gekookte havermout gegeten dus ben niet anders gewend![]()
Heb zelf tijdens mijn vorige bulk wel gemerkt dat ik een heel stuk meer massa heb aangezet. Het enige andere wat ik gedaan had dan de keer daarvoor qua macro's was koolhydraten hoog (590gr) eiwitten (250gr) en vetten wat lager dan normaal (60gr). Je houdt misschien wel wat meer vocht vast, al betwijfel ik of dat door koolhydraten komt, maar dat is een afweging die je moet maken. Als je geen shoot hebt of vaak in je zwembroek ergens heen gaat vind ik het niet zo'n probleem. Dat vocht is er na een paar dagen cutten met evt wat cardio weer af.![]()

Can confirm.
Ik zou je bulk echt aanpassen hoor en iets minder hoog in koolhydraten gaan, zon zonde dat je zo'n fysiek onder dat zwangerschapslijf verstopt anders!

!
:
-
)Jammer kerel. Morgen betere training
Of je pakt gewoon zoveel mogelijk carbs in een maaltijd.
.
Ja moet goed komen.
Ik heb meerdere bronnen gelezen waaruit blijkt dat als je meer dan 75g carbs in een maaltijd gooit, je bloedsuiker een grote neusduik maakt vanwege de hoge insuline afgifte, waardoor je trainingen negatief worden beïnvloed. Of dat met hele complexe carbs zoals havermout ook is, weet ik niet.. maar ik merk het zelf ook met high carb maatlijd van 100+.
Dus liever 2 maaltijden van 70g carbs, dan een van 140.
Morgen een lekker lichte squatdag van 92.5kg. (Ik deed vorige cycle 13x90kg) dus daar kan niet bar veel mis gaan gelukkig.
hehe je hebt zeker nog nooit fasted getraind he
succes vandaag!

Waarom wil je je reps omhoog gooien als je gaat cutten? Feitelijk wil je meer volume draaien, terwijl je onder onderhoud gaat eten? Dat is een beetje tegenstrijdig. Als Jim dat hoort komt hij je slaan.![]()
.imo moet je gewoon aan je voedingschema houden en niet proberen extra meals voor je training te schoppen. extra carbs gaat juist nadelig werken
maar ochtend trainen zuigt altijd, gewoon wat cafeine erintrappen en trainen.
Ik denk dat je het beter zelf kunt uitproberen, die bronnen kunnen dat wel zeggen, maar stel dat jij juist positief reageert op meer carbs![]()
Gewoon proberen dus en als jijzelf merkt dat het met een high carb maaltijd minder goed gaat, dan daarop je keuzes maken.
.. bijv 150g rijst, 100g erwten en een lading kip. Daar krijg ik al echt een crash door na 2/3 uur. Dat is dan ca. 125g carbs.
Je geeft geen antwoord op mijn vraag. Wat is je gedachte erachter? In je cut periode ga je nauwelijks wat opbouwen (hooguit wat kracht, maar zeker geen massa), je bent dus uit op spierbehoud. Daar heb je geen sub maximaal volume voor nodig, maar juist een relatief hoge intensiteit en dus een wat lager volume. <-- Je herstel zal namelijk slechter zijn.
Jij zegt dus dat ik beter de repout kan doen en geen backoff sets?Pre workout voedsel is overigens vele male minder belangrijk dan post workout voedsel. Dat je carbs nodig hebt voor je training zit in je hoofd.![]()