- Waardering
- 8.297
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
hmz tis jou log, maar heel ff invallen dan:
als ik mijn knie niet strek kan ik hem heel lichtjes voelen, zodra de knie strekt voel ik het meer in de knieholte, ook als de tenen naar me toe gebogen zijn. Ook spagaat e.d. voel ik daar eerder dan de hams.
Zo tegen de deurpost aan is dan ook verre van een probleem, krijg mijn been zelfs nog wel een stuk verder naar me toe ook (meidensporten zoals synchroonzwemmen en ballet he
)
Kan me je dilemma met cutten/bulken wel voorstellen met je frame. Gezien je eetstijl is cleanbulken geen optie, dus inderdaad, dan maar deze route. Succes ermee en nice dat de zijlijnen zichtbaar worden.
als ik mijn knie niet strek kan ik hem heel lichtjes voelen, zodra de knie strekt voel ik het meer in de knieholte, ook als de tenen naar me toe gebogen zijn. Ook spagaat e.d. voel ik daar eerder dan de hams.
Zo tegen de deurpost aan is dan ook verre van een probleem, krijg mijn been zelfs nog wel een stuk verder naar me toe ook (meidensporten zoals synchroonzwemmen en ballet he
)Kan me je dilemma met cutten/bulken wel voorstellen met je frame. Gezien je eetstijl is cleanbulken geen optie, dus inderdaad, dan maar deze route. Succes ermee en nice dat de zijlijnen zichtbaar worden.

.
.
.

Ik zal vanavond de full body posten die we in elkaar geflanst hebben.