Fitness Seller

Kaluro going for the triple digits~

pas de problème

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.183

Count me in then.. :)!
Ik kreeg te horen dat D3 onder gedoseerd is bij Body&fit dus heb maar even een bestelling gedaan bij XXL.

nu weet ik zeker dat body en kutshop mensen oplicht. Niet alleen de whey perfection is rotzooi maar ook alle andere huismerken. Zo gebruikte ik altijd visolie van ze en vit d. Liet 2 maanden terug een bloedtest doen en wat blijkt dat mijn vit d gehalte heel laag was dat terwijl ik vit d 5000iu van body fit shop om de 2 dagen nam dit vond ik al krom.

XXL Nutrition - Vitamine D3, 250 tabs 2
XXL Nutrition - Zink, 120 caps 1
XXL Nutrition - Rubber Grip Pads, 1 set

Oh ja en we hadden onze vloeibaar magnesium laten liggen op de sportschool een tijdje terug.
De Gym owner attendeerde ons er nog op dat hij het achter het dumbell rek had gezet (wij waren immers de enige die het gebruikte), maar we hebben t magnesium nooit meer teruggevonden.
Een of andere eikel is er waarschijnlijk mee vandoor gegaan en zelf gaan gebruiken, en niet te zuinig ook niet.
Overal magnesium sporen enzo, met als gevolg dat vloeibaar magnesium nu permanent verboden is daar :mad::mad::mad::mad::mad:.

• #1.184
Gewicht gaat nog lekker omlaag :cool:
Niet te snel, niet te traag.

Code:
18-12-14 90.3 
19-12-14 88.8
20-12-14 88.3
21-12-14 88.7
22-12-14 88.7
23-12-14 88.3
24-12-14 87.7
25-12-14 88.7 -kerst-
26-12-14 88.9 -kerst-
27-12-14 89.0 -kerst-
28-12-14 88.3 
29-12-14 87.5
30-12-14 87.5
31-12-14 87.4
01-01-15 87.3
02-01-15 87.2
03-01-15 87.8 -oeps :o-
04-01-15 87.1

Klinkt goed, alleen als wovano ook 3 pizza's mag :D
3 pizza's? :eek:
Niet dat ik dat niet op zou krijgen maar wil je me dik hebben? :p

Ik kreeg te horen dat D3 onder gedoseerd is bij Body&fit dus heb maar even een bestelling gedaan bij XXL.
Gelukkig bestelde ik mijn vitamine D3 al bij xxl. Als mijn omega en multi's op zijn ga ik die ook bij XXL bestellen. Liever maar iets meer betalen dan, maar wel zeker zijn van de kwaliteit :)

Gewicht gaat nog lekker omlaag :cool:
Niet te snel, niet te traag.
Gaat echt mooi geleidelijk, nice ;)

Gaat lekker hier zo te zien :thumb:

damn dat van die magnesium sucks, heb sinds vorige week ook D3 van XXL, bevalt goed, klein, kauwbaar en kauwgomsmaakje

wat is het voordeel van zink en D3?

Zink zou een positief effect hebben op je test productie.
Vitamine D wordt in de huid gemaakt door UV-straling, in de winter draag je dikke kleding en maak je vrijwel geen vitamine D aan en kan er een tekort ontstaan. Dit moet je dan supplementeren.

Bizar dat je gewicht zo stabiel blijft & zakt. Je houdt je dus aardig aan je voedingsschema :)

• #1.192
3 pizza's? :eek:
Niet dat ik dat niet op zou krijgen maar wil je me dik hebben? :p
Is lekker anabool joh ;) Is goed voor je!

Gelukkig bestelde ik mijn vitamine D3 al bij xxl. Als mijn omega en multi's op zijn ga ik die ook bij XXL bestellen. Liever maar iets meer betalen dan, maar wel zeker zijn van de kwaliteit :)
Nee inderdaad, precies mijn gedachten nu.

*zucht* ik was er al bang voor..
Of het écht waar is weet ik niet maar ik weet wel dat:
XXL 1000IU = 3 cent per 1000IU
Swanson health 5000IU = 1.48 cent per 1000IU
B&F 5000IU = iets van 0.75 cent of zelfs minder, per 1000IU.
(XXL is zo duur omdat de verpakkingskosten geld kosten en niet de D3 zelf)
Het is al héél erg goedkoop en volgens René van XXL is het ook nog eens verboden om hogere doseringen dan 1000IU pillen te verkopen van D3, binnen europa.
En barbellmaniak is wat mij betreft een redelijk betrouwbare bron.

Thanks, qua cutten zeker, qua workouts heb ik een bagger week achter de rug :P.

damn dat van die magnesium sucks, heb sinds vorige week ook D3 van XXL, bevalt goed, klein, kauwbaar en kauwgomsmaakje

Ja inderdaad, magnesiumlaagje op je handen is zo fijn :(, nouja.
Kauwbaar? Oh nice.. dat scheelt weer pillen slikken haha.

wat is het voordeel van zink en D3?

Zink zou een positief effect hebben op je test productie.
Vitamine D wordt in de huid gemaakt door UV-straling, in de winter draag je dikke kleding en maak je vrijwel geen vitamine D aan en kan er een tekort ontstaan. Dit moet je dan supplementeren.

Dit hier ^
Vrijwel iedereen in west europa heeft een D3 tekort, al helemaal in de herfst/winter. Zegt een "Winter depressie" je iets? Vaak gevolg van D3 tekort hiero ;).

Thanks LeonM!

Bizar dat je gewicht zo stabiel blijft & zakt. Je houdt je dus aardig aan je voedingsschema :)

Gaat echt mooi geleidelijk, nice ;)

Ja wel komisch hoe geleidelijk dat gaat.
Ik heb een stabiel slaapritme en eetschema nu met v rijwel alleen schone voeding.
Gisteren had ik een low carb/low kcal dagje en ik zit vandaag op 86.7kg.
Nu is m'n stabiele daling vervloekt.. ;)

---------- Toegevoegd om 20:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:18 ----------

De workout van vandaag:

Overhead Press
3x50kg
3x57.5kg
5x65kg ..evenaring van 5RM, not bad 19 dagen in de cut.

Bench Press
14 x 80kg
5 x 80kg
5 x 80kg

Dead Hanging (1 sec) pullups
8 x BW
5 x BW
5 x BW
5 x BW

Cable rope triceps extension
8 x 41kg
8 x 49kg
8 x 50kg
8 x 55kg
5 x 59kg
..because why not :D

Mijn trapezius( of rhomboid?) zat echt flink te klagen en te zeuren, bij alle oefeningen behalve de cable rope extensions eigenlijk.
Daarom draaide ik zo'n laag volume.
Toch maar eens een keer naar de fysio gaan, het lijk niet minder te worden.

Lekker hoor, netjes dat je gewicht zo langzaam zakt

erm mupke toch!!

Lekkere OHP man!

Heb weer eens door de laatste pagina's van je logje zitten neuzen..
Je gaat lekker!! :thumbs:

Terug
Naar boven