- Waardering
- 8.335
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
!
Wait, whut, waar?!Maar ik heb nu muesli gevonden zonder toegevoegde suiker.
.Wait, whut, waar?!
Had goede muesli van de Jumbo, maar die is sinds een paar maanden uit het assortiment gegaan.
THANKS!!
THANKS!!
Een cutbestendige muesli, mijn dag kan niet meer stuk :')
!Kan je nagaan.. Op woensdagochtend nog wel! .. Het weekend lijkt nog zo ver buiten bereik te liggen..En dat op de vroege ochtend! Ik vind het echt uitkomst. Van havermout ga ik de hele dag door 'gassen', van muesli stukken minder.
.
.
Kan je nagaan.. Op woensdagochtend nog wel! .. Het weekend lijkt nog zo ver buiten bereik te liggen...
Ik eet eerlijk gezegd 's ochtends altijd havermout en 's middags muesli, het beste van beide werelden.
Ik heb echt medelijden met je omgeving..Ach bijna weekend joh. En muesli is wel echt nice bulkvoer (of cutvoer), makkelijk te eten en je kan er zo grote porties van op.
Alpha darmen heb je dan, menig persoon (ik) zou jaloers zijn.Jij hebt geen scheet-festijn als je high fibre gaat? Ik ken zat mensen die niet tegen die all-bran vezelgevallen kunnenAlpha darmen heb je dan, menig persoon (ik) zou jaloers zijn.
Seriously? Da's echt dikke pech voor jou3800 calsIk word al zwaarder bij 3000 cals met 4 keer kt en 2 keer bbal in de week. Verschil moet er zijn denk ik
![]()
.
.ik laat echt nooit, maar dan echt nooit scheten, srs
ik laat echt nooit, maar dan echt nooit scheten, srs

3800 cals
Ik word al zwaarder bij 3000 cals met 4 keer kt en 2 keer bbal in de week. Verschil moet er zijn denk ik![]()
Seriously? Da's echt dikke pech voor jou.
Ben een vrouw, 4 keer per week KT en kom langzaam aan met 2850 kcal. Denk als ik een korte tijd flink zou bulken ik zelf als vrouw al aan de 3000 zou zitten.

Damn, dat is wel echt belachelijk veel voor een vrouw. Meestal zie je ze rond de 2200-2500 bulken ofzo.

Rekenfoutje, volgende keer beter.
.