MuscleMeat

Kaluro going for the triple digits~

jeej for being average I guess

je gaat lekker Kalurootje!

wanneer Haeflanddoubledate??

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.682
jeej for being average I guess

Jack of all trades, master of none ;)!

Ik had wat moeite met mn kcal hoog genoeg opschroeven, ik moet richting 3800 waarschijnlijk vanwege 30 min per workout fietsen, minstens. Maar ik heb nu muesli gevonden zonder toegevoegde suiker. Goed bulkvoer :D

wanneer Haeflanddoubledate??

Ik zal ook eens met Rik overleggen, in het weekend komt het beste uit denk ik, omdat het anders wel heel erg laat wordt overdag. Lange reistijd enzo.

In4 haeflanddoubledate. :D

• #1.687
tfw all bran fruit&fibre in me cut. :o

En dat op de vroege ochtend :D! Ik vind het echt uitkomst. Van havermout ga ik de hele dag door 'gassen', van muesli stukken minder.
Kan je nagaan.. Op woensdagochtend nog wel! .. Het weekend lijkt nog zo ver buiten bereik te liggen.. :(.
Ik eet eerlijk gezegd 's ochtends altijd havermout en 's middags muesli, het beste van beide werelden :o.

• #1.690
tfw all bran fruit&fibre in me cut. :o

Ik heb echt medelijden met je omgeving.. :o

Kan je nagaan.. Op woensdagochtend nog wel! .. Het weekend lijkt nog zo ver buiten bereik te liggen.. :(.
Ik eet eerlijk gezegd 's ochtends altijd havermout en 's middags muesli, het beste van beide werelden :o.

Ach bijna weekend joh. En muesli is wel echt nice bulkvoer (of cutvoer), makkelijk te eten en je kan er zo grote porties van op.

• #1.692
Jij hebt geen scheet-festijn als je high fibre gaat? Ik ken zat mensen die niet tegen die all-bran vezelgevallen kunnen :o Alpha darmen heb je dan, menig persoon (ik) zou jaloers zijn.

ik laat echt nooit, maar dan echt nooit scheten, srs

3800 cals :o

Ik word al zwaarder bij 3000 cals met 4 keer kt en 2 keer bbal in de week. Verschil moet er zijn denk ik :P

3800 cals :o Ik word al zwaarder bij 3000 cals met 4 keer kt en 2 keer bbal in de week. Verschil moet er zijn denk ik :P
Seriously? Da's echt dikke pech voor jou :(.
Ben een vrouw, 4 keer per week KT en kom langzaam aan met 2850 kcal. Denk als ik een korte tijd flink zou bulken ik zelf als vrouw al aan de 3000 zou zitten :o.

• #1.698
ik laat echt nooit, maar dan echt nooit scheten, srs

Ik laat al 10 scheten als ik alleen al naar havermout kijk. :o

3800 cals :o

Ik word al zwaarder bij 3000 cals met 4 keer kt en 2 keer bbal in de week. Verschil moet er zijn denk ik :P

Ik ben jaloers op je :'). Ik ben niet zo'n fan van belachelijke hoeveelheden eten.

Seriously? Da's echt dikke pech voor jou :(.
Ben een vrouw, 4 keer per week KT en kom langzaam aan met 2850 kcal. Denk als ik een korte tijd flink zou bulken ik zelf als vrouw al aan de 3000 zou zitten :o.

Damn, dat is wel echt belachelijk veel voor een vrouw. Meestal zie je ze rond de 2200-2500 bulken ofzo.

wanneer ontplof je leugenaar

:roflol:

ik zie het al voor me. Een heel orkest dat van de WC galmt, 20 minuten lang.
Misschien hebben die pro bodybuilders daarom van die guts, omdat ze hun scheten inhouden en beweren dat ze nooit scheten laten. ..Gaat Joost naar de WC, half zwanger. Komt ie terug.. super ripped. :roflol:

voordat mn logje gesloten wordt maar even snel workout van gisteren neerploffen.
Ik was pas 21:15 op sportschool, hij sloot al om 21:50 ofzo.

Squat
Experimenteel met highbar/lowbar, standbreedte enzo.
15 x 60kg
8 x 77.5kg
8 x 77.5kg
8 x 77.5kg

Deadlifts
8 x 40
8 x 80
8 x 112.5kg

Standing calf raise (smith)
15 x 100
15 x 100
11 x 100.. knie vond het niet leuk, dan maar richting huis. Doei!

• #1.700
vrouwen en mesut. Mesut bulkt op 2200 :o

:roflol:

Workout van vandaag:

Deadlift
10 x 40kg
5 x 80kg
5 x 120kg
5 x 130kg
10 x 140kg -VPR-
Ik moest 150, dacht ook dat het 150 was, maarja. :o Rekenfoutje, volgende keer beter.

http://www.youtube.com/watch?v=FBUtygBHAQY

Ik heb kleine bolling in mijn bovenrug, maar er staat wel spanning op. Altijd al kleine bolling gehad daar.
Ik krijg het ook met geen mogelijkheid 'rechter'. Maar op zich moet het niet zoveel kwaad kunnen.
Ik ben wel flink explosief, daar ben ik wel blij mee.

Squats
5x8x60kg ..vooral nog vorm aan het oefenen, dus hoog volume licht gewicht.

Standing calf raise (smith)
4x15x100kg

Shrugs
4x107.5kg ..nope, ben kapot :o.
12x100kg

Toen naar huis.

Terug
Naar boven