- Waardering
- 2.433
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 35%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Harde dl hoor. Bovenrug bolling maakt idd niet zoveel uit.
Probeer je nek wat neutraler te houden, nu doe je hetzelfde als ik: naar voren kijken![]()
)Nette deadlifts wel, alleen jammer dat het gewicht verkeerd was
10 reps is wel lekkere cardio![]()
. 
ik had ze al gezien die deads, nice man.
Volgende keer net zo easy met 150![]()
... zo'n energiepiek krijg ik niet snel meer haha.Vind het een prima deadlift. Een tip, maar het zou kunnen dat ik het verkeerd zie.. Probeer te locken door je billen keihard aan te spannen ipv je knieën te strekken.
!Lekkere deads man, die bolling lijkt me gewoon dikke erectors
.
.Er komt ook een hele lading aan assistance bij maar dat moet ik er nog bij verzinnen![]()

dan nog. Het is niet voor niets assistance; het zou je moeten helpen bij de compounds, niet afleiden
Mwah wat kuit- en shrugwerk voor lowerbody.
Wat zijkant schouder-, biceps- en tricepswerk voor upper body, eveneens als wat rugvolume is zeker geen luxe imo.
Zoiets bv. Should be OK
Dit is ook geen 'hele lading' assistance. Ziet eruit als een goed schema imo![]()
.Ik merk hier dat mijn quads mijn zwakste punt zijn, wanneer ik mijn bovenlichaam rechtop hou en dus expres geen 'good morning' achtige beweging maak bij het omhoog komen, merk ik dat mijn quads het toch moeilijk hebben.
Iemand nog tips om quads extra aan te pakken? (Leg extensions doe ik niet ivm rotknie)

Bovenrug-en kuitoefeningen laat ik buiten beschouwing. Dan valt het heel erg mee qua assistance.
.Enige wat ik zou veranderen aan je assistance is upright row op je ohp dag vervangen door facepulls.

heb hetzelfde probleem met squat, snel geneigd een goodmorning te doen.