- Waardering
- 8.335
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heb hetzelfde probleem met squat, snel geneigd een goodmorning te doen.
Ja, als ik rechtop zit en mijn bovenbeen ook op de stoel zet, komt mijn knie best een stuk boven mijn schouder uit.

Dan hoeft die good morning beweging bij squats niet per se indicatief te zijn voor relatief zwakke quads maar zou het ook kunnen dat je misschien probeert te squatten zoals mensen die heel anders gebouwd zijn dan jij. Heb je wel eens een squat gefilmd recentelijk? Kan alleen een vrij oud filmpje vinden op je youtube kanaal.
relatief lange benen/relatief lange bovenbenen maken het wat moeilijker om zo upright te squatten als op het internet vaak gepostuleerd wordt als 'DE juiste techniek'.

quads aanpakken? olysquats en frontsquats!
Je pakt waarschijnlijk te snel over op hamstrings en je sterkere rug nu met de squats nml.
adhv een filmpje is veel meer te zeggen dus wacht daar wel even op
wel een goed punt van pleurklaat....
alhoewel je quads op zich sowieso wel wat aandacht mogen

Daarom zat je de hele tijd over mijn quads te wrijven zeker
en dan zeggen dat ik dikke benen heb, tsk aan zelfs die minieme hoeveelheid quads kom je nog niet meneer Kaluro!
. 54cm (?) vs 65cm!yups 54 op eenzelfde vetpercentage als jij...maar dan als VROUW
niet gek dat je geen beentjes hebt, als je ze nooit kon trainen, geef gewoon toe dat 65 cm voor herenbeentjes bij iemand van jouw lengte niets om te pochen is.
Ik vind je toch wel lief![]()

Ik kan 5x102.5kg squatten, enkel maak ik dan een good morning beweging bij het omhoog komen.
Ik denk dat mijn lichaam dat doet om spanning van mn quads te halen en meer op mijn hams/glutes te gooien?
Momenteel met 5x80kg is het wel ongeveer 'de max' voordat de good morning beweging echt begint.
Hoe klinkt 2x per week 5x5 squatten en dan per workout 2.5kg verhogen?

Interessant idee, kan je 't ook toelichten toevallig?
Ik doe al 3 row oefeningen per week nu en ook nog eens deadlifts. Qua zijkant schouder zou ik wel graag meer volume zien.
Voorkant pak ik al mee met de presses, achterkant met de vele rows.
http://www.youtube.com/watch?v=kawBY5p29fQ
Hierin zegt mark rippetoe dat die goodmorning niet zozeer slecht is en met de tijd wel beter komt. Verder kan je beter je vragen aan pleur richten![]()
maar ik heb er alleen even doorheen geskimmed.Met facepulls pak je ook je hele schouder en dus ook zijkant mee. Kennis van me die wel wel verstand van zaken heeft zei dat voor zijkant schouder ohp in principe genoeg is, en mocht dat enigszins achterblijven, dan kan je facepulls toevoegen. Facepulls zijn ook goed voor 'gezonde' schouders, terwijl upright rows vaak een oorzaak/versterker zijn van pijnlijke schouders

? heb wat zitten testen qua gewicht en techniek enzo, vandaar.
.Facepulls bevielen goed dus? Is idd even wennen qua techniek, maar dat is met allesBelangrijkste is dat je schouders boven je polsen blijven

Face pulls zijn echt heerlijk om een pomp in je rear delts te krijgen ja![]()
.gesuikerde donuts
donuts??
vertel me niet dat Ess die carbs ook niet mot!!
.Ja ze voelde wel chill aan inderdaad.
En schouders boven je polsen blijven?
Ik had deze uitvoering gevonden: http://www.youtube.com/watch?v=HSoHeSjvIdY
.