AndroidHealthClinic

Kaluro going for the triple digits~

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.741
Oh lol ik bedoelde ellebogen, niet schouders. Schouders boven polsen is idd niet goed :roflol:

:roflol: lag niet aan mij dus

Zie trouwens dat omar z'n grip andersom heeft en geeft ook een andere uitleg dan het filmpje dat ik had gezien. Ff zoeken

Gevonden: http://www.youtube.com/watch?v=rep-qVOkqgk

Ah dat filmpje heeft geen externe rotatie. De extra externe rotatie klinkt theoretisch wel fijn, dus ik zal die aanhouden.

Workout van zojuist:

Deadlifts
5 x 40kg
5 x 80kg
5 x 120kg
3 x 140kg
5 x 150kg VPR
1 x 162.5kg PR
1 x 165kg PR

Yeahh.. ging lekker, bij de 165 bolde mijn onderrug een beetje; core wat meer trainen? Heupen gingen explosief, maar mijn rug kon het niet bijhouden.

Squats
5 x 60kg
5 x 70kg
5 x 80kg
5 x 90kg
2 x 100kg
Mijn hams/kont/core was al kapot hier dus ze overpowerede mijn quads niet.
Heb wel filmpjes gemaakt maar van veel goodmorning was geen sprake dit keer. :roflol:
Maar eens fris filmen.

Barbell Shrugs
22 x 60kg.. because why not
12 x 80kg

Standing Calf Raise (smith)
10 x 100kg
10 x 120kg
10 x 140kg
10 x 160kg VPR

Had weinig energie deze workout maar overall toch tevreden.

7/10 - would lift again.

Laatst bewerkt:
Met weinig energie toch deze gewichten verzetten, prima werk verricht!

Goede prs

lekkere dead dunne

Zie een zee van rood, nice!! :D
Omfg.. Dat klinkt eigenlijk best fout.. :bang:

• #1.747
Met weinig energie toch deze gewichten verzetten, prima werk verricht!

Pff, nog steeds jaloers op mijn quads of glory ja? :cool:

Lekkere deadlift (V)PR's :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Thanks brother! was inderdaad zeker niet ontevreden over mijn prestatie. gewicht was 5kg minder als toen ik 160 lifte, en toch +5kg PR

Zie een zee van rood, nice!! :D
Omfg.. Dat klinkt eigenlijk best fout.. :bang:

:roflol: inderdaad, misschien moet ik maar eens een andere kleur gaan hanteren. Zee van groen klinkt al beter.

Mijn workout maat moet atm 6 dagen per week werken en iets van 50 uur per week ofzo.
We hebben dan ook besloten full body te gaan doen de komende periode, is voor hem fijner en ik heb er zelf ook geen problemen mee.

Ik zit te kijken naar madcow 5x5 met extra bodybuild volume, is misschien wel interessant.
Als mensen nog andere FB tips hebben, throw them at me :)

Of HST (Hypertrophy Specific Training), klinkt ook erg interessant maar tegelijkertijd erg achterhaald.

Ontbijtje van nu (had niet echt honger enzo, dus laat gegeten dus extra kcal)

Alles in de blender gegooit:

200g muesli
600ml volle melk
40g whey
20g casseïne
75g havermeel
25ml olie
KCAL 1818 | E100 | K201 | V62 | Vezels 27

Mooie PR's man! :) Mijn zwakte ligt ook in mijn onderrug momenteel. Ik heb nog geen idee wat ik er aan kan doen trouwens :/
Zo een ontbijtje drink je niet ff snel weg volgens mij :roflol:

• #1.749
Mooie PR's man! :) Mijn zwakte ligt ook in mijn onderrug momenteel. Ik heb nog geen idee wat ik er aan kan doen trouwens :/
Zo een ontbijtje drink je niet ff snel weg volgens mij :roflol:

't zijn 3 mokken/glazen vol met een substantie die nog net drinkbaar is, best dik. :o
Een lepel had niet misstaan. Ik zit nu wel echt bomvo, alsof iemand een cementwagen in m'n keel heeft geleegd :o.

En volgens mij is het gewoon je core trainen, je heupen kunnen wel maar je core/torso can de explosiviteit niet aan. Dat is mijn theorie :cool:

madcow 5x5
texas method
ice cream 5x5
bill star- glenn pendlay 5x5

ice cream heeft wat meer assistance

• #1.755
lijkt me een supergoed idee. Net 3 maanden zelf liften en dan seminars geven
Ik dacht aan een prijs van 250 per uur, lijkt me schappelijk toch!

:barf:

3 maanden onder professionele begeleiding is nog altijd oneindig beter dan wij domme powerlift en bodybuild mannetjes ;)

nuja, als je het samen trainen noemt: dat mag altijd dat weet je!

• #1.757
madcow 5x5
texas method
ice cream 5x5
bill star- glenn pendlay 5x5

ice cream heeft wat meer assistance

nuja, als je het samen trainen noemt: dat mag altijd dat weet je!

Sounds good to me.

Ik heb besloten er een +15-20% bulk tegen aan te gooien, tesamen met onderstaand schema:

Alle ramping sets zijn met stappen van 12.5%
In week 4 wil ik met de hoofdoefeningen mijn 5RM bereiken, de weken erna is een 2.5%(of 2.5kg) 5RM verhoging per week, tot ik stall.

Maandag
Squat: 5x5 ramping
Bench: 5x5 ramping
Pendlay rows: 5x5 ramping
Triceps overhead extension 3x12
Smith standing calf raise 5x15

Woensdag:
Squats: 4x5 rampiong waarbij sets 3 en 4, hetzelfde gewicht hebben als set 3 van maandag
Incline bench Press(45°): 4x5 ramping
Deadlift: 4x5 ramping
Pullups 4x8
Smith standing calf raise 5x10
hanging leg raises (voeten tot je handen)

Vrijdag:
Squat: 4x5 ramping (Hetzelfde als eerste 4 sets van maandag); 1x3 (Top set van maandag +2.5kg); 1x8 3rd set last
Bench: 4x5 ramping (Hetzelfde als eerste 4 sets van maandag); 1x3 (Top set van maandag +2.5kg); 1x8 3rd set last
Pendlay rows: 4x5 ramping (Hetzelfde als eerste 4 sets van maandag); 1x3 (Top set van maandag +2.5kg); 1x8 3rd set last
Biceps curls 3x12
Smith standing calf raise 5x20
Planks

Een uitgebreidere madcow zeg maar, zonder dat het echt herstel van de hoofdoefeningen in de weg zit.
Enkel ben ik nog niet overtuigd dat schouders (met name zijkant) voldoende belast worden, dus misschien nog wat wide grip upright rows erin.

My advice: begin iets lager dan je 5rm in week 4. Daar liep ik zelf 2x door "vast". Week 5 of 6 zou ik doen met het oog op de langere termijn.
En als je schouders erbij wilt doen zou ik dat op vrijdag doen. Door ipv ohp, incline bp te doen pak je idd je lateral delts minder goed mee volgens mij

• #1.759
My advice: begin iets lager dan je 5rm in week 4. Daar liep ik zelf 2x door "vast". Week 5 of 6 zou ik doen met het oog op de langere termijn.
En als je schouders erbij wilt doen zou ik dat op vrijdag doen. Door ipv ohp, incline bp te doen pak je idd je lateral delts minder goed mee volgens mij

Mijn 'voorzichtige' 5RM staat nu ingesteld op week 5, mijn all-time-top 5RM op week 6, dus wat dat betreft zit het wel goed :).

Ik zal er vrijdag Wide grip upright rows bijgooien, dan ben ik wel tevreden.
Ik ben benieuwd naar de mass-gains met dit lage volume, interessant is het zeker.

Workout van zojuist (lekker lui excel screenshot):

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kuiten waren flink verzuurd, dus ik heb het maar op 3 sets gelaten, idem met triceps.
Ik probeer isolatie/assistance ook opbouwend te doen maar straight-high-rep-sets vallen toch flink tegen :p.

Terug
Naar boven