XXL Nutrition

Kaluro going for the triple digits~

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.761
Oh da's prima idd, dacht dat je je echte 5rm in week 4 had staan.

Dat was eigenlijk de bedoeling inderdaad. Echter doet mijn workoutmaat deze week zijn laatste wendler 531 week voor hij ook madcow gaat doen, dus heb ik alles een weekje opgeschoven.
Op een perfecte dag kan ik bv. 102.5kg squatten en benchen maar vaak worden het maar 4 reps, dus ben ik sowieso voor de 100kg gegaan in week 5.

Met squatten gaat de stang onderaan aan de rechter kant 'lager en meer naar voren' aldus mn vriendin, ik squat dus scheef onderaan. Dit mede door slechte soleus flexibiliteit in rechterbeen geloof ik.
Zodra ik squatschoenen gebruik verschuift heel mijn zwaartepunt dus dan is de squat gelijk een stuk anders, low bar voelt dan heel vaag aan :p.
Filmpjes incoming soon™. Ik squat nu 3x per week dus tijd zat om eens een filmpje te laten schieten.

Maar jij hebt ook ervaring met madcow? Heb je er goeie mass-gains op gemaakt? of merendeel strength?

• #1.763
Wel mass gains gemaakt maar let er tbh niet zo op. Let meer op kracht en de weegschaal aangezien dat wat concreter is

weegschaal equals mass!

Workout van gisteren:

Squat
5 x 50
5 x 60
5 x 70
5 x 70
..Ik sta blijkbaar een beetje ingedraaid met rechts, en dat houdt de gehele beweging aan.
Ik geloof dat NickyCF dat ook een keer had opgemerkt tijdens mijn OHP toen we bij mij thuis sportte.
Misschien ben ik gewoon een beetje scheef ofzo :o.

Incline Bench Press 45°
Nog nooit gedaan op zo'n steile hoek, en sowieso al heel lang geen incline BP meer gedaan.
Dus was even aan het testen hoe zwaar het allemaal was.
5 x 20
5 x 30
5 x 40
5 x 50
5 x 60
..Toen lekker gestopt, was heel goed te doen maar ik moet nog 5 weken vooruit. ;)

Deadlifts
5 x 60
5 x 80
5 x 100
5 x 120
3 x 140 (moest 5)
Het voelde niet chill, ik had moeite met mijn form te behouden en spieren goed 'te voelen/ aan te spannen'. Of het komt door het squatten eerder op de workout, of door het vele fietsen die dag of door de 2g Phenibut. :o Nouja.

Pullups
5 x BW small grip supinated
4 x BW wide grip pronated
5 x BW small grip supinated
5 x small neutral grip

Standing Calf raise (smith)
5 x 100
5 x 120
5 x 140
5 x 160
10 x 100

Dumbell Shrugs
15 x 25kg
12 x 25kg

NickyCF ziet dat soort dingen meestal wel goed :cool:
kwam je de 16e en 17e? dan kijk ik er nog eens naar

• #1.766
NickyCF ziet dat soort dingen meestal wel goed :cool:
kwam je de 16e en 17e? dan kijk ik er nog eens naar

Staat wel op de planning iig :).

1e madcow train was 20-10 en laatste 20-02, in die periode ruim 6kg aangekomen. Dus ja sws wel mass gains, alleen weet niet in hoeverre die gains lean waren :p

hehe, ik vrees er ook voor bij mezelf.
Ik had een..hoe noem je dat? Marvin-binge-dagje vandaag.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hoewel de Kcal misschien nog wel 'iets' meevallen. Ik wilde 3000 á 3300 vandaag.

3900 veel? Dat probeer ik als minimum aan te houden :p

• #1.768
3900 veel? Dat probeer ik als minimum aan te houden :p

veel als in, dat ik van mening ben dat meer dan 20% boven je kcal behoeftes zitten geen extra VVM opbrengt vergeleken met vetgains, misschien >15% al niet :p.

Zou zonde zijn als mn vet% te snel op liep, langer cutten en korter bulken dan :(

veel als in, dat ik van mening ben dat meer dan 20% boven je kcal behoeftes zitten geen extra VVM opbrengt vergeleken met vetgains, misschien >15% al niet :p.

Zou zonde zijn als mn vet% te snel op liep, langer cutten en korter bulken dan :(

zo weeg je natuurlijk nooit 100kg he :P

• #1.770
zo weeg je natuurlijk nooit 100kg he :P

true :o
Het probleem was ook meer dat alles echt vol dreef met vet door die chorizo hehe, guilty feelings were made that day. Cleanbulken op 4000 vind ik nog niet eens zo'n probleem.

Workout van gisteren:

Squat
5 x 52.5
5 x 62.5
5 x 72.5
5 x 82.5
3 x 92.5
8 x 72.5
Vorm zag er hier goed uit, ik hanteer nu low bar position met neutrale hoofdhouding (schuin naar beneden).
Geen good morning beweging.
Ik merkte dat de stang in de lowbar positie niet geheel recht lag, rechts lag hij iets lager waardoor ik scheef squatte. Low bar is nog even wennen maar dat komt wel goed, qua positionering.

Bench Press
5 x 52.5
5 x 62.5
5 x 72.5
5 x 82.5
3 x 92.5
8 x 72.5
(Copy paste van Squat, de gewichten zijn exact hetzelfde.. Leef de leef :o :o)
:roflol:
Niks op aan te merken, mijn bench techniek is wat mij betreft perfect, nooit problemen mee verder.
Enige is dat het bankje echt belachelijk smal is en het soms moeilijk is om schouderbladen goed te tucken en balans te houden.

Pendlay Row
5 x 30
5 x 40
5 x 50
5 x 60
3 x 70
8 x 50
Bij de 30kg hard tegen mn knie gebotst, bij het omhoog gaan. oeps.
Verder voelt het goed, ik jerk niet maar bouw de snelheid op. Beweging gaat heel gecontroleerd.

Barbell Curls
12 x 27.5
10 x 27.5
8 x 27.5
Links verzuurd hard, maar dan ook echt hard. Rechts nergens last van.
Dit zou geen probleem zijn, ware het niet dat links mijn dominante kant is.
Ik ga hierbij de komende tijd one arm doen, om alles gebalanceerd te houden.
Concentration Curls (dumbell)
8 x 9kg
8 x 9kg
15 x 9kg

Standing calf raise (smith)
10 x 100
10 x 100
10 x 100
10 x 100
10 x 100

Toen naar huis.

Lol @ squat en bp, je bent gewoon een luie logger en dacht alleen maar aan kunnen copy-past'en ;)

• #1.772
  • #1.773
Workout van vandaag:

Squat
5 x 52.5
5 x 62.5
5 x 72.5
5 x 82.5
5 x 92.5
Nog geen good morning, nice.

Bench Press
5 x 52.5
5 x 62.5
5 x 72.5
5 x 82.5
5 x 92.5

Pendlay Row
5 x 40
5 x 50
5 x 60
5 x 72.5

Wide grip upright rows
12 x 30 -> 36 total myo reps

Standing calf raise (smith)
15 x 92.5 -> 45 total myo reps

Triceps overhead extension
12 x 56 -> 36 total myo reps

• #1.774
Ik ga ter test op alle assistance oefeningen, high-rep-myo doen.
12-15 reps en die reps *3, om op het myo rep target te halen.
kuit wordt 15 á 20 (maandag 15, vrijdag 20).

dus als ik 12 reps haal, doe ik 12*3 = 36 total reps
of 20 reps.. 20*3 = 60, voor kuiten vrijdag.

Myo reps is 15-30 seconden rust en dan telkens 2 á 5 reps doen, repeat.

meer info over myo: http://www.clutchfitness.com/forums/showthread.php?t=9363

Laatst bewerkt:
:cheer: Kaluro krijgt weer ritme, gaat je eetpatroon en trainingen ook goed doen!
volgende week donderdag samen trainen mop?

• #1.776
:cheer: Kaluro krijgt weer ritme, gaat je eetpatroon en trainingen ook goed doen!
volgende week donderdag samen trainen mop?

Eetpatroon was al oké! netjes 3500-4000kcal/dag, in de vorm van heel veel muesli en whey :p.
Maar slaapritme wordt wel wennen, wordt 22:00 - 06:00 nu :( 70 minuten reistijd heen, 70 minuten terug naar en van werk. Dat is wel jammer. ach het is tijdelijk en wordt goed gecompenseerd.
Ik heb zelfs een OV-Business card gekregen om te gebruiken.
Maar toch 11 uur per week kwijt aan enkel reizen :(.

Samen trainen moet kunnen hoewel we ma/wo/vrij doen momenteel. Wat had je in gedachten?

hehe ik ken die reistijden ;) ik heb er gemiddeld nog meer per week en dat zodner OV Business card ;)

Ik dacht aan donderdag met Ons R'ke, maar begrijp dat jij dan niet kunt?

• #1.778
hehe ik ken die reistijden ;) ik heb er gemiddeld nog meer per week en dat zodner OV Business card ;)

Ik dacht aan donderdag met Ons R'ke, maar begrijp dat jij dan niet kunt?

"Ons R'ke"? Whut?

Edit: Ik snap hem, klinkt goed :).

En jij wordt nog rijkelijker gecompenseerd dus die reistijden moeten kunnen :P.

Laatst bewerkt:
En het is bijna meivakantie, en wat betekent dat? Dat jullie naar haefland komen om te trainen :D
YEAH :cool:
Was het niet vergeten hoor hehe

• #1.780
Terug
Naar boven