MuscleMeat

Kaluro going for the triple digits~

Je zou zelfs kunnen zeggen dat met een volle maag trainen extra energie/bloed naar je darmstelsel/maag laat gaan, wat je anders had kunnen gebruiken voor spierenergie. Maar dit is vooral bij duursport :p

True... op een volle maag trainen zou zelfs de pomp in de weg staan :eek: Stel je voor :eek:

Over de rest ga ik me niet uitwijden. Het is een eeuwig durende en steeds terugkerende discussie die ik al te vaak heb gevoerd en waar
geen einde aan komt. Gewoon zoeken wat het beste bij je past en wat je kan volhouden.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.822
True... op een volle maag trainen zou zelfs de pomp in de weg staan :eek: Stel je voor :eek:

Over de rest ga ik me niet uitwijden. Het is een eeuwig durende en steeds terugkerende discussie.

Inderdaad.. dat moeten we overlaten aan de professoren :o Galen?

Deze discussie loopt steeds verder uit de hand :o

maaltijd timing is key voor natty sporters.

Inderdaad.. dat moeten we overlaten aan de professoren :o Galen?

Galen? En Big Cat misschien ook? Mooi zo, intelligente mensen. Zeker weten. Maar hebben ze jou al onderzocht?
Nee, zij gaan ook gewoon van onderzoeken uit. Maar owh nee, ieder lichaam is hetzelfde ja. Was ik even vergeten.

Zoals ik al zei... kies iets wat je leuk vind, wat werkt voor je en waar je je aan kan houden. Ga niet af op dingen
die getest zijn op god weet wie of iemand die allerhande mumbojumbo formules heeft gebruikt. Dat is jouw leven
niet, dat is jouw lichaam niet.

Cheers to all the experts with absolutely no gains

Laatst bewerkt:
Voor deze discussie wil ik Sniezel even citeren :P
"En ja, iedereen komt mij ook altijd vragen hoe ik groot en ripped wordt, en als ik ze het vertel hebben ze wel 8 onderzoeken uitgevoerd op zwangere koeien achter de hand om me ongelijk te bewijzen."

Moraal van het verhaal. Gebruik de theorie om je eigen lichaam te leren kennen. Zodra je dat gedaan hebt en de sweet spot gevonden hebt om te gainen, is het toch prima.

• #1.826
Galen? En Big Cat misschien ook? Mooi zo, intelligente mensen. Zeker weten. Maar hebben ze jou al onderzocht?
Nee, zij gaan ook gewoon van onderzoeken uit. Maar owh nee, ieder lichaam is hetzelfde ja. Was ik even vergeten.

Zoals ik al zei... kies iets wat je leuk vind, wat werkt voor je en waar je je aan kan houden. Ga niet af op dingen
die getest zijn op god weet wie of iemand die allerhande mumbojumbo formules heeft gebruikt. Dat is jouw leven
niet, dat is jouw lichaam niet.

Cheers to all the experts with absolutely no gains

Ja baas. :p
Dus conclusie: De basis is en blijft het geraamte/hetzelfde:
- Bereken je TDEE
- Ga er 10-20% boven zitten voor bulk, 10-20% onder voor cut
- Pak goede aantallen EKV

En ga vanaf daar puzzelen met hoe wat waar enzo en de kleinere details invullen.
De hoofdregels zullen de bulk van je vooruitgang zijn en het finetunen zorgt voor dat beetje extra, wat per persoon verschilt? Is dat een akkoord?! :cool:

Voor deze discussie wil ik Sniezel even citeren :P
"En ja, iedereen komt mij ook altijd vragen hoe ik groot en ripped wordt, en als ik ze het vertel hebben ze wel 8 onderzoeken uitgevoerd op zwangere koeien achter de hand om me ongelijk te bewijzen."

Moraal van het verhaal. Gebruik de theorie om je eigen lichaam te leren kennen. Zodra je dat gedaan hebt en de sweet spot gevonden hebt om te gainen, is het toch prima.

:roflol: leuk citaat. Maar ik ben het er wel mee eens.

---------- Toegevoegd om 09:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:48 ----------

Overigens woog ik vandaag weer 89.5 op de weegschaal (Februari na cut was het 86.3).
Ik sta echt supervochtig vandaag, maar dan ook echt extreem vochtig :o. Geen idee waarom.

Overigens woog ik vandaag weer 89.5 op de weegschaal (Februari na cut was het 86.3).
Ik sta echt supervochtig vandaag, maar dan ook echt extreem vochtig :o. Geen idee waarom.
Per ongeluk wat dianabol gesnoept? :eek:

Als je zo vochtig staat dat je er een Afrikaans dorp water mee kan geven moet je uitkijken :o

• #1.828
join the club

ik beoordeel je vanavond wel ff....:cool:

Dat het niet echt meer uitmaakt wat en hoeveel je eet :P

kunnen we samen lekker zwangeren :P

• #1.836
man???

en jij wilde zeker dat ik een pakketje voor je ophaal en voor je kook dat je zo schattig bent complimentjes uit te delen :D

Als je dat zou willen doen..! ;)

---------- Toegevoegd om 22:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:55 ----------

Workoutje van zojuist, met NickyCF en Essaphira:

Squat
5 x 20
5 x 60
5 x 75kg low bar
5 x 75kg low bar
5 x 75kg high bar
Nicky was me aan het helpen met m'n form

incline bench press
12 x 60
10 x 70
18 x 60
:o..

Deadlifts
5 x 60
5 x 100
5 x 120
5 x 142.5
Ging niet superlekker :(

Overhead Press MYO
9 x 50 toen na een aantal sets terug naar 45 en toen 40.. totaal 32 reps

Pendlay Rows
10 x 60
10 x 60
10 x 60
Bent over row
5 x 80kg

Barbell curl MYO
14 x 30 -> 34 total myo reps

Maandag komt er vast wel wat meer gewicht op te liggen kaluro :D

• #1.839

oh god :o (wel calves of peace ♥)

---------- Toegevoegd om 09:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:38 ----------

Maandag komt er vast wel wat meer gewicht op te liggen kaluro :D

Klopt, zo'n 2.5kg meer (progressief schema :P)
Op de assistance kunnen we wel full out gaan :cool:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven