That reminds me.. Miehoen is wellicht ook wel weer eens lekker ter afwisseling

.
En vergeten groentjes te kopen? Ga nog even snel langs de super voor wat sla ofzo, FOEI!
Ja het is echt een welkom afwisseling van rijst. Het eet ook heel makkelijk weg.
Het grootste probleem is het mixen van de kip(+groente), aangezien het echt een hele dikke plakkerige brij wordt

Maar olie erbij helpt vaak wel.
En naaah, ik pak wel multivit en wat fruit

.
Ik heb besloten om een 3 á 6 daags fullbody schema te doen.
Dit gaat redelijk op gevoel gebeuren, om overtraining ver uit de weg te blijven.
RPE blijft tussen een 8
(ca 3 reps in de tank) en 9
(minstens 1 rep in de tank).
En ook nog op gevoel aankijken of het geplande gewicht te licht of te zwaar is, als het licht is kan ik evt nog iets erbij gooien of wat extra reps doen, als het zwaar aan voelt dan doe ik wat lichter gewicht + higher rep.
Details volgen

. Het wordt een ABABAB structuur waarschijnlijk.
Trainingsfrequentie wordt aangepast op gevoel, mocht ik me fris voelen dan ga ik lekker sporten, mocht ik me niet zo energiek/fris voelen neem ik lekker een rustdag.
Kcal ga ik uppen naar 4200 om te compenseren voor het hogere volume en de hogere frequentie. Voeding gaat spot on zijn.
---------- Toegevoegd om 10:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:32 ----------
Het wordt bijvoorbeeld zoiets:
A:
3-5 x 3-5 Squat ramping / hanging leg raises
3-5 x 3-5 Bench Press ramping
3-5 x 3-5 Bent over rows ramping
1x8-12 Leg Curl (+15-20 reps)
1x8-12 Biceps curl MYO (+15-20 reps)
1x12-20 Standing calf raise MYO (+15-20 reps)
B:
3-5 x 3-5 Overhead Press / 2-3 x 8-12 wide grip Upright Rows
3-5 x 1-5 Deadlift (ramping)
3-4 x 8-12 Cable rows
1 x 12-15 Hip thrusts (MYO +15-20 reps) / planks
1 x 12-15 Dips (MYO +15-20 reps) / 1 x 8-12 Shrugs (MYO +15-20 reps)
Veel ruimte voor meer/minder sets en rep range zodat dynamisch geleiden makkelijker gaat.
Dit is maar een schets momenteel.