- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Hahaha. I knew
Just messin aroundVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Just messin around

Oei met die biceps curl myo reps breng je me op ideeën. Als ik het niet vergeet ga ik vanavond biceps/triceps myo style doen![]()

wat hield myo ook alweer in? te lazy om het op te zoeken.

Iets met Trium en Suus hun posts ergens in een topic![]()
Ik zal nog eens grappig proberen te doen via karma berichtjes als ik wat karma probeer te verdelen zodat ik mn logkarma weer kan uitdelen
. Die Trium werd super agressief, was wel grappig.
Ik zal nog eens grappig proberen te doen via karma berichtjes als ik wat karma probeer te verdelen zodat ik mn logkarma weer kan uitdelen
. Die Trium werd super agressief, was wel grappig.
Welkom in m'n topic!
Je blijft toch wel hè, ja toch?
♥♥♥

Snap nog steeds niet goed hoe mensen dat doen, met RPE..
Vind het zo ontzettend lastig te bepalen.
Heb jij praktische handvatten ervoor of een goed artikel ofzo?

klinkt heerlijk je trainingsplan
en zo leuk, samen met vriendinlief trainen
zooo jaloers!!
, hij is dan niet je vriend, maar wel een goede vriend die vaak meesport! feitelijk 'tzelfde 
. Anders wordt ze heel twijfelachtig en vind ze het toch lastig om dingen zelf te bepalen. Ontbreekt misschien ook nog een stukje ervaring.Wie?Ach jij hebt een boyfriend-substitute waar je frequent mee traint, hij is dan niet je vriend, maar wel een goede vriend die vaak meesport! feitelijk 'tzelfde
![]()

Dit is wat ik bedoel! Daarom ben ik (voor mezelf) twijfelachtig over het trainen van RPE.. Alsof ik dan niet het beste uit mezelf kan halen ofzo, of zeg dat iets RPE 8 is terwijl het eigenlijk RPE 7 is.. Is dat te begrijpen of spreek ik nu abracadabra?Of het echt iets voor Esther is weet ik niet aangezien het heel dynamisch en 'luisteren naar je lichaam' is. Esther is meer van het volgen van vooraf geplande dingen, tot op de puntjes. Anders wordt ze heel twijfelachtig en vind ze het toch lastig om dingen zelf te bepalen. Ontbreekt misschien ook nog een stukje ervaring.
.Dit is wat ik bedoel! Daarom ben ik (voor mezelf) twijfelachtig over het trainen van RPE.. Alsof ik dan niet het beste uit mezelf kan halen ofzo, of zeg dat iets RPE 8 is terwijl het eigenlijk RPE 7 is.. Is dat te begrijpen of spreek ik nu abracadabra?.

Nee, vrees dat het juist andersom is..Je bedoelt dat je snel mentale blokkades hebt waarbij je jezelf erg onderschat? Dat je denkt dat iets wel erg zwaar was terwijl je er eigenlijk nog 5 reps mee had kunnen doen? En dat je wanneer je een definitief schema hanteert (je MOET bv 5x5x100 doen, geen smoesjes), je eerder gedwongen wordt je mentale blokkade te overwinnen en alles te geven?![]()