- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 25%
Vanwege me werk kan ik niet echt optimaal eten omzo de nodige eiwitten binne te krijgen vandaar dat ik sochtends , tegen 13:00 en savonds na t trainen een shake neem, de pro 80 van xxl, deze bestaan uit ongv 50 gram (2 maatschepjes).
Nu kreeg ik de laatste tijd een beetje last van een buikje en erg te merken was een onderkin
. Nu neem ik al bijna 2 weken geen shake om 13:00 en en kan ik nu goed merken dat me onder kin en me buikje minder worden, me vriendin ziet ook het verschil.
Is dit een gevalletje van te veel eiwitten of kan het iets anders wezen, of moet ik die shake van 13:00 verdelen in 2en; 25 gram om 9:30, en 25 gram om 13:00
Nu kreeg ik de laatste tijd een beetje last van een buikje en erg te merken was een onderkin
. Nu neem ik al bijna 2 weken geen shake om 13:00 en en kan ik nu goed merken dat me onder kin en me buikje minder worden, me vriendin ziet ook het verschil.Is dit een gevalletje van te veel eiwitten of kan het iets anders wezen, of moet ik die shake van 13:00 verdelen in 2en; 25 gram om 9:30, en 25 gram om 13:00