AndroidHealthClinic

Aankondiging Kandidaten Holland's got powerliftingtalent gezocht!

• Topic Starter Topic Starter
Jongens, hier een filmpje van Pjotr van den Hoek :eek:...de man die de kandidaten van Holland's got powerliftintalent gaan begeleiden! Tja...wat kan ik anders zeggen dan een goed voorbeeld doet (hopenlijk) goed volgen ;)

http://www.youtube.com/watch?v=funCRkB6r5U

technisch zeer mooie lifts!

Jongens, hebben we er nog zin in? ;)
Over 2 weken is het zover...dan is de eerste bijeenkomst :banana:

Neem een koffer vol van ambitie mee en sta open om je horizon te verbreden :)

Laatst bewerkt:
Natuurlijk ik heb er veel zin in :)

Zitten hier verder nog voorwaarden of bepaalde verplichtingen aan als je je eenmaal hebt aangemeld?

Ben op zich wel geïnteresseerd om te te trainen onder zo'n begeleider maar moet je ergens lid van zijn bijv.?

Zitten hier verder nog voorwaarden of bepaalde verplichtingen aan als je je eenmaal hebt aangemeld?

Ben op zich wel geïnteresseerd om te te trainen onder zo'n begeleider maar moet je ergens lid van zijn bijv.?

Jij mag minstens 6x per jaar trainen in het mekka van de Nederlandse sportwereld...in Papendal komt alleen de crème de la crème van de Nederlandse sporters. Jij krijgt begeleiding door een powerlifter die tot de absolute wereldtop behoord. De enige voorwaarde is dat je lid zult moeten worden van de NPB...en natuurlijk de ambitie om iets te bereiken. Verder wordt er ook van je verwacht dat je alle arrogantie maar effies thuis laat ;) en open staat voor eventuele veranderingen en aanpassingen in je manier van trainen :) .

En als je ambitie niet direct in het powerliften ligt?

hey idereen vergeet 2 Oktober niet.

Ik heb er zin in, en ik hoop jullie ook

tot de 2de gr weak01

Jongens over één week is het zover :), nog maar 7 nachtjes slapen ;)

ja nog 7 dagen :D

Eindelijk leren kniebuigen Nick! :windup: :D

Holland's got Powerlifting Talent nu ook op facebook!

Terug
Naar boven