- Waardering
- 3.152
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 150kg
Leuk initiatief!

Een beetje extra aandacht is nooit weg

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Aanstaande zaterdag is het zover
Ben benieuwd hoeveel mensen er komen.
Wie al lid is van de bond heb ik een verrassing en wie lid van de bond daar
heb ik dus ook een verrassing.
heb veel leuke plannen voor de komende jaren, dus ik hoop dat jullie er allemaal zin in hebben.
ben al flink wezen lobbyen voor jullie.
gr Pjotr alias Weak01

Cool initiatief, was ik maar eerder begonnen met trainen, kon ik hier ook aan meedoen!
goed idee, helaas zit ik met gebroken enkel en ik heb eigenlijk nooit powerlift gericht getraind en dan heb je nog instructeur rondlopen die zegt dat ik te jong ben om te deadliften
wel ook voor jou geldt
wel wat is je leeftijd ben je onder 23 dan mag je meedoen.
Nivo maakt niets uit.
dus je bent van harte welkom dan op papendal om 1uur stuur effe een mailtje naar powerliftingtalent@hotmail.com of psvdhoek@hotmail.com
dus de enige voorwaarden is dat je onder 23 bent
en je kunt met een gebroken enkel altijd nog bankdrukken, en heb mischien wat tips voor je herstel heb zelfs namelijk ook eens mijn enkel gebroken
Prachtig dat je zo enthousiast bent Pjotr!Aanstaande zaterdag is het zover
Ben benieuwd hoeveel mensen er komen.
Wie al lid is van de bond heb ik een verrassing en wie lid van de bond daar word
heb ik dus ook een verrassing.
heb veel leuke plannen voor de komende jaren, dus ik hoop dat jullie er allemaal zin in hebben.
ben al flink wezen lobbyen voor jullie.
gr Pjotr alias Weak01
Biss samstag mein freund!"Ich möchte noch mal 20 sein"
Ben ook zeer benieuwd en hoop ook dat er genoeg jonge sporters zijn die deze kans zullen benutten! We zien ons zaterdag!![]()

Gelukkig maar mannen!

vind het wel jammer eigenlijk dat ik te oud ben man! veel plezier allemaal dit weekend

Ook voor "ouderen" valt er genoeg te beleven binnen de NPB![]()

wtf man 4 uur ? waar woon jij ergens als ik vragen mag?
wtf man 4 uur ? waar woon jij ergens als ik vragen mag?