Fitness Seller

Aankondiging Kandidaten Holland's got powerliftingtalent gezocht!

Aanstaande zaterdag is het zover

Ben benieuwd hoeveel mensen er komen.

Wie al lid is van de bond heb ik een verrassing en wie lid van de bond daar word
heb ik dus ook een verrassing.

heb veel leuke plannen voor de komende jaren, dus ik hoop dat jullie er allemaal zin in hebben.

ben al flink wezen lobbyen voor jullie.

gr Pjotr alias Weak01

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter

Wie al lid is van de bond heb ik een verrassing en wie lid van de bond daar

heb veel leuke plannen voor de komende jaren, dus ik hoop dat jullie er allemaal zin in hebben.

gr Pjotr alias Weak01

"Ich möchte noch mal 20 sein" ;)
Ben ook zeer benieuwd en hoop ook dat er genoeg jonge sporters zijn die deze kans zullen benutten! We zien ons zaterdag! :)

Heb er ook zin in!

Cool initiatief, was ik maar eerder begonnen met trainen, kon ik hier ook aan meedoen!

goed idee, helaas zit ik met gebroken enkel en ik heb eigenlijk nooit powerlift gericht getraind en dan heb je nog instructeur rondlopen die zegt dat ik te jong ben om te deadliften

Cool initiatief, was ik maar eerder begonnen met trainen, kon ik hier ook aan meedoen!

wel wat is je leeftijd ben je onder 23 dan mag je meedoen.
Nivo maakt niets uit.

dus je bent van harte welkom dan op papendal om 1uur stuur effe een mailtje naar powerliftingtalent@hotmail.com of psvdhoek@hotmail.com

dus de enige voorwaarden is dat je onder 23 bent

---------- Toegevoegd om 19:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:21 ----------

goed idee, helaas zit ik met gebroken enkel en ik heb eigenlijk nooit powerlift gericht getraind en dan heb je nog instructeur rondlopen die zegt dat ik te jong ben om te deadliften

wel ook voor jou geldt

Nivo maakt niets uit.

dus je bent van harte welkom dan op papendal om 1uur stuur effe een mailtje naar powerliftingtalent@hotmail.com of psvdhoek@hotmail.com

en je kunt met een gebroken enkel altijd nog bankdrukken, en heb mischien wat tips voor je herstel heb zelfs namelijk ook eens mijn enkel gebroken

wel ook voor jou geldt

Nivo maakt niets uit.

en je kunt met een gebroken enkel altijd nog bankdrukken, en heb mischien wat tips voor je herstel heb zelfs namelijk ook eens mijn enkel gebroken

ben pas 17, dus leeftijd zit goed
zit er hard over te denken om het te doen, lijkt me fantastische ervaring.
zit al lang met het idee om powerlift gericht te gaan ipv bb. vind fantastisch om zwaar te gaan. zie alleen door de bomen het bos niet meer qua schema enzo.
bankdrukken zou kunnen maar dan met dat been in de lucht, hij is precies in gewricht gebroken dus mag geen enkele druk op komen.

ik ga er over nadenken!

Wie al lid is van de bond heb ik een verrassing en wie lid van de bond daar word

gr Pjotr alias Weak01
Prachtig dat je zo enthousiast bent Pjotr! :thumb:
De jongens (en meiden..?) mogen in hun handen klappen.

Ik ben gelukkig vrij zaterdag, dus Nick zal er zijn.
HEt zag er nog even somber uit omdat we met wat zieken zaten deze week, maar gelukkig heeft er één zich beter gemeld!

Tot zaterdag.

"Ich möchte noch mal 20 sein" ;)
Ben ook zeer benieuwd en hoop ook dat er genoeg jonge sporters zijn die deze kans zullen benutten! We zien ons zaterdag! :)
Biss samstag mein freund! :D

Ben benieuwd, heb er zin in !

Gelukkig maar mannen! ;)

vind het wel jammer eigenlijk dat ik te oud ben man! veel plezier allemaal dit weekend

is het 100% zeker dat dit maar tot 22 jaar is :(? ik had opzich wel een training mee willen draaien zaterdag

****ing veel zin in zaterdag!
Ik wil zo graag me techniek verbeteren al doe ik 20 sets per oefening.

Jammer dat het met het OV meer dan 3 uur duurt anders had ik me wel aangemeld.

Laatst bewerkt:
Ik zie af van aanmelding, het kost me bijna 4 uur ENKELE reis om daar te komen.. Wel super initiatief, ik zorg dat ik 13 Dec een goede aansluiting heb en wel kan komen!

wtf man 4 uur ? waar woon jij ergens als ik vragen mag?

Hoi Jorg, Maikel (El Jefe) van dit forum had het erover dat jij met hem mee zou rijden maar hij rijdt nu met mij mee.

Wil jij dan ook mee rijden? Als je adres geeft via p.m ofzo dan pik ik je wel ff op

limboland, moet 7x overstappen (bus+trein) en 3:30 reizen mits ik ALLE aansluitingen haal zonder enige vertraging (dat haal je dus nooit, kan net zo goed 5 uur duren als je er 3 mist)

plus ik train pas 2 weken dus ik kom maar net boven de 300 totaal waarschijnlijk..

Terug
Naar boven