Fitness Seller

Aankondiging Kandidaten Holland's got powerliftingtalent gezocht!

je maakt toch geen kans in die wedstrijd en er komen er wel meer... dit is een once in a lifetime kans

Ik ga toch maar voor de workshop.
Beslissing was best logisch en makkelijk, ik moet betere techniek leren te hanteren, hoe meer vordering ik hierop maak hoe meer vordering ik ook in de strongman wereld maak. En zoals je zegt er zijn zat wedstrijden. :thumbup:

Ik ga toch maar voor de workshop.
Beslissing was best logisch en makkelijk, ik moet betere techniek leren te hanteren, hoe meer vordering ik hierop maak hoe meer vordering ik ook in de strongman wereld maak. En zoals je zegt er zijn zat wedstrijden. :thumbup:

Hoi kan je effe laten weten of je de uitnodiging hebt ontvangen.
Zou even willen weten of het goed gegaan is

Ik heb de uitnodiging binnengehad ja.

leuk 2 oktober al ! dat duurt niet lang meer :) ik dacht dat het wel tot december zou duren. alleen maar beter dit :)

Hoi kan je effe laten weten of je de uitnodiging hebt ontvangen.
Zou even willen weten of het goed gegaan is

Sorry heb hierover gelezen.
Ja ik heb je mail binnen, dankjewel voor de oh zo snelle uitnodiging, gaat veel vlotter dan verwacht. Waarschijnlijk naar aanloop van de start van het seizoen? :)

• Topic Starter Topic Starter
Het is geweldig om de positieve reacties te lezen naar aanleiding van: "Holland's got powerlifting talent" :cool:.

Er hebben zich tot op heden ruim 20 kandidaten opgegeven en we hebben een datum geprikt voor een kennismaking/introductie èn natuurlijk ook een training op 2 oktober in Papendal. Pjotr heeft als "special guest" niemand minder dan G-men uitgenodigd (!) en ook ik heb een verzoekje van Pjotr gekregen of ik er dan bij wil zijn. De pret kan dus niet op ;)

Wellicht zou het leuk zijn om in dit log (zoals we dat ook hebben gedaan bij de beginnerswedstrijd) een lijst bij te houden met de namen van kandidaten die zich allemaal hebben opgegeven voor Holland's got powerlifting talent?

Ik hoop jullie allemaal op 2 oktober in Papendal te zien! :)

Laatst bewerkt:
gaat G een paar mooie PL approved deadlifts laten zien? :D

Ken ik eindelijk eens squatten in de mooiste gym van Nederland :P

weet iemand hier eigenlijk hoe je beetje makkelijk vanaf station arnhem naar papendal kan komen ? moet deze x met openbaar vervoer dusjah.. is nie echt lekkere aansluiting volgens mij,

weet iemand hier eigenlijk hoe je beetje makkelijk vanaf station arnhem naar papendal kan komen ? moet deze x met openbaar vervoer dusjah.. is nie echt lekkere aansluiting volgens mij,

zie dat je uit wijchen komt, dat is 4km vanaf mijn woonplaats.. als ik met eigen vervoer ga wil ik je wel ophalen? anders rij ik met Ironslave mee en dan zou je evt ook mee kunnen.. ga alleen even Joost supporten/afkraken. niet meedoen ofso.

ja zou mooi zijn, weet nie waar jij woont ? maar dan moet je daar ma ff prive berichtje over sturen ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben begonnen met een kandidatenlijst in de eerste post...ik weet niet precies wie er allemaal meedoet (en Pjotr heeft de "echte" namen en niet de "nicknames" van het forum).
Als je je naam erbij vermeld wilt zien staan, maak het dan a.u.b. hier effies kenbaar :)

Het ziet er wel leuk uit, ik voel me toch wel iets meer aangetrokken tot sterkste man powerliften is leuk voor de wintermaanden.

Maar mooi dat er zoveel mensen aangemeld hebben :)

Terug
Naar boven