AndroidHealthClinic

Kane's log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
lees nog eens vriend FSQ=front squat maar heb al eens 5*60 MP ;)
En pr's gaan er effe niet inzitten .... binnen 2 weken misschien
 
Ohhh FSQ is Front squat, jah ik ben niet zo van de afkortingen :O
 
Toch netjes man die MP!
 
Gisterenmorgend om half 5 men bed uit om een lekker potje te kotsen :cool: Iets verkeerd gegeten ofzo, vervolgens de hele dag niets door men strot gekregen en lekker voor dood in men bed gelegen. Ben dus niet gaan lopen gisteren. Vandaag ging het al iets beter 3 maaltijden naar binnen kunne jagen :rolleyes:

Brutale deload training nr2

benchpress
8*40
5*50
5*60
5*70
12*75 kon misschien nog meer maar kreeg zieke bb pomp :roflol: ongetwijfeld pr maar of het ook pr-waardig is...

BOR's
8*40
5*50
5*60
5*70
12*75

1 arm db press
all strict
5*20
2*5*22
nou dit voelde ruk aan

chin upzzz
2*5*BW
5*BW+5kg
5*BW+10kg PR boeiaaaah!!!!!!!!!!!!!!!
Verbaasde me eigenlijk niets doordat ik maar 3 maaltijden binnen had op 2 dagen :roflol:!!

BB shrugs
8*80
5*100
2*5*110

+Coc nr1 + enkel geforceerd reps met nr2

Hoop dat ik me morgen weer op een normale manier kan volduwen:mad:
 
Toch netjes je training afgemaakt en die bench doe ik je voorlopig nog niet na;).
 
Thx Berry, volgens mij is er iets niet pluis met de kwark ofzo. Ander product als normaal, nog wel vers enzo maar gisteren weer instant misselijk na potje kwark. Thankgod alles binnen gehouden.. :grumble:
 
Kon ik maar 12x75:P
 
Ik las trouwens Kane dat je sterkste man training wou doen:D Heb je ook ambities om een keer een sterkste man wedstrijd te doen? Als ik wat meer basis kracht heb wil ik uiteindelijk ook wel die kant op gaan en een keertje een C-wedtrijd doen.

Als de examens volgende maand voorbij zijn ga ik proberen om farmers te maken, lijkt me wel cool om te hebben:D!
 
Mja ga mezelf gewoon klaarstomen in de gym om dan volgende zomer (2009) ermee van start te gaan. Denk dat ik nu gewoon nog te zwak zal zijn om erzelf maar op te trainen laat staan een wedstrijd. We zien wel :p
 
Hehe :D
Ola Kane met ambities!

1 Word...















BEEST! :P
 
3 woorden shorty









veel werk nog.. :D

Laatste deloadtraining die eigenlijk wel goed was

Deadlift
8*80
5*100
10*120 PR

Front squat
5*50
5*70
3*80
3*90 PR ONGELDIG!!!!!!
+ supersetje van kuiten en leg extension
+ buikcircuitje bestaande uit 2 oef.

Best nog wel goede training :cool: Nog altijd niet 100% in orde ofzo, had maar 2 maaltijdjes op, maar begint te beteren. Hoop tegen donderdag weer hard te kunnen bashen.
 
Laatst bewerkt:
3 woorden shorty









veel werk nog.. :D

Laatste deloadtraining die eigenlijk wel goed was

Deadlift
8*80
5*100
10*120 PR

Front squat
5*50
5*70
3*80
3*90 PR

+ supersetje van kuiten en leg extension
+ buikcircuitje bestaande uit 2 oef.

Best nog wel goede training :cool: Nog altijd niet 100% in orde ofzo, had maar 2 maaltijdjes op, maar begint te beteren. Hoop tegen donderdag weer hard te kunnen bashen.

Die frontsquat is geen pr;)


Kijk maar:

:wave2:

Di/UB

Frontsquat
8*40
5*50
5*60
5*70
5*80 PR
3*90 PR

Deadlift
7*70
6*90
5*110
3*130
5*110

+3 sets leg extension
+3 sets kuiten
+ belly

Frontsquat was effe geleden maar ging nog goed, deadlift was iets minder maar bewust niet zwaarder gegaan. Volgende week maar eens rackpulls doen :cool:

:jk:
 
Tering je hebt gelijk, ik dacht dat ik hem toen maar 1 keer had gedaan. Domper op de feestvreugde :( :D
 
Mja ga mezelf gewoon klaarstomen in de gym om dan volgende zomer (2009) ermee van start te gaan. Denk dat ik nu gewoon nog te zwak zal zijn om erzelf maar op te trainen laat staan een wedstrijd. We zien wel :p

Ik zou eens gewoon ergens een SM training mee gaan draaien
 
Mja maar ik had snoob eens gecontacteerd en die wist me te vertellen dat ze in Sint-Niklaas daar bij de onderdelen toch al wat flinke dosis kracht moet hebben. ZO begint de axle als ik me niet vergis pas op de 80kg, enz. Maar hij zei me dat ik maar eens een mailtje moest sturen naar Jimmy, wil daar natuurlijk niet in de weg lopen ofzo :o
 
Do/UB

MP
10*30
5*40
5*50

Push press
5*60
3*65
1*70
1*75
2*0*77.5
0*77.5
1*77.5 PR!!

Weer paar keer hopeloos gefailed waardoor het zelfvertrouwen weer harde klappen kreeg. Eerste set 2 attempts alletwee kansloos. Tweede set weer opgefockt er tegen aan, eerste attempt was echt brutaal close, tweede attempt lekker explosief en dacht ik dat hij binnen was. Ging explosief omhoog maar daar stond ik dan met benen gestrekt en armen nog een 10 cm tegaan, zeker een seconde of 2 met knalrode kop gestaan, imense oerkreet die de aandacht trok van alle (super) dudes maar ik kreeg em gelockt :D

Incline bench
8*40
5*50
5*60

Pendlay row
8*40
5*50
5*60
3*5*75

BB curl
8*30
2*6*40

+ 3 set pushdown
+ CoC


Lekker :o Volgende week nog maar eenz zwaar MP'en
 
Ik zou eens gewoon ergens een SM training mee gaan draaien

hmm dit klinkt best fout eigenlijk als je het verkeerd opvat :p

On topic:
Gaat lekker vooral zo door blijven gaan!
 
kane;2833157[U zei:
Push press[/U]
5*60
3*65
1*70
1*75
2*0*77.5
0*77.5
1*77.5 PR!!

Zo zie je maar dat doorzetten loont! Netjes. :thumbup:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven