Fitness Seller

Kane's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
nice :) ben benieuwd

Ik ook

Succes man met bill star!;)

edit: Heb jij misschien een link met wat informatie over de bill star versie advanced?

Laatst bewerkt:
Succes met je Bill Star, Kane!!

• Topic Starter Topic Starter
:cool:

Week 1 Dag 2

Squat
warm up (8*40+5*60)
5*5*80

MP
warm up (8*30)
5*5*42.5

Deadlift
warm up (8*80)
5*5*100

+5*5*BW chin ups geen pauze tussen de sets gewoon om en om
ga hierbij wekelijks 2.5 kg bij te voegen tot ik vast loop en dan zakken in volume + verder verhogen

+ 3 sets situps

Mmm aardig in het zweet, lekker diep doorstretchen bij de squats om wat flexibeler te worden. Misschien dat ik in het vervolg wel ga beginnen met de deadlift, ik zie het wel.

beginnen met deadlift zou voor mij echt geen optie zijn,mijn onderrug is daarna zo gaar dat ik dan echt niet meer fatsoenlijk kan squaten.

Doe eerst squaten dan :P

Nette training! Ziet er trouwens leuk uit dat schema:D

Yup, ben eens benieuwd hoe het gaat verlopen qua stats en massaopbouw :)
Keep us informed! :d

succes met het verhogen van gewicht met je chin ups!

Week 1 Dag 3

Squat
warm up (8*50)
5*72.5
5*80
5*85
5*90
5*95

Benchpress
warm up (8*40)
5*5*62.5

Pendlay row
warm up (8*40)
5*5*55
:roflol:!!
Had ze om en om gedaan met men makker om toch enige vorm van spierprikkeling te kunnen waarnemen.

BB curls
warm up (8*30)
3*8*35

Skullcrushers
exc. stang
warm up (8*20)
3*8*30

+ grippertjes, deze gingen redelijk goed zo had ik links de nr1 2 keer gesloten na elkaar en rechts een poging gedaan op de nr2 (+-1 cm er nog van af)

Komen we de gym binnen blijkt dat er inees een hoop toestellen weg zijn. Ik vlug even de schade opmeten en kwam tot de conclusie dat er buiten een bench niets weg was waar ik me zorgen om moest maken. Maar nu staat er dus wel nog maar 1 bench :rolleyes: Benieuwd wat voor gay-ass toestellen ze deze keer weer gaan binne fl*kkeren. Zolang ze het powerrack laten staan is het me allemaal goed maar de gym verliest zijn oude "hardcore" persoonlijkheid. :( Stiekem hoop ik erop dat de smith die nu weg is vervangen wordt door een 2e powerrack maar dat zal waarschijnlijk het laatste zijn wat er nog binnekomt. Een 2e bench zou er anders toch echt wel weer moeten komen hoor. Nu kon ik en men homeboy nog vrolijk meetrainen met 2 andere kerels of anders duurt het gewoon veels te lang.

Over and out :cool:

Damn ik check btw ook net men balkje, staat me goed damn karmapimp:twitch:

Gaat lekker Pimp :D

Tja, die hardcore gaat er tegenwoordig zo'n beetje overal uit, je moet al een gym vinden waar ze het niet voor het geld doen maar voor de liefde voor de sport, als ze het powerrack moesten wegdoen, gewoon overnemen, en je eigen hardcore homegym bouwen ;)

Homegym gaat er waarschijnlijk wel van komen. Men abbonement loopt nog zo'n 1.5 jaar ofzo. Maar men zus is van plan om een huisje te kopen en had al gevraagd aan men lieve ouders of ik der kamer mocht hebben en dat mag dusja 20 vierkante meter in de pocket :bierbang: Maar dat zal dus nog niet voor dit jaar zijn. :D

leuk om te lezen maar nog niet echt van toepassing ;)

Laatst bewerkt:
Dan moet je je zus maar gewoon op straat zetten hoor! Des noods gaat ze in de tuin camperen, zolang jij maar kunt trainen!

Hahaha, nee hoor Kane!;)

Nou vraag ik me af, als je de bill starr schema gaat doen, is het echt alleen puur voor kacht of is het ook voor massa???
Want ik ben ook misschien van plan om het te gaan doen,maar ik ben op dit moment meer gericht op massa en zal dat lukken met dit schema?

Laatst bewerkt:
Homegym gaat er waarschijnlijk wel van komen. Men abbonement loopt nog zo'n 1.5 jaar ofzo. Maar men zus is van plan om een huisje te kopen en had al gevraagd aan men lieve ouders of ik der kamer mocht hebben en dat mag dusja 20 vierkante meter in de pocket :bierbang: Maar dat zal dus nog niet voor dit jaar zijn. :D

Mooi man! Met een homegym ben je in een klap van alle gezeur af : lekker trainen wanneer je wilt, niet hoeven wachten en je koopt gewoon alle spullen die je nodig hebt. ;)

Nice bb curls

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven