Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hehe thx all, ik draai nu vooral op de squat een volume wat ik daarvoor nooit deed. Volgende week is het 5*5*110 en de week erop 5*5*117.5 wat behoorlijk heftig zal worden als je nagaat dat men 5RM 120 is. De echte pr's qua gewicht dan zullen binnen 2 weken beginne , maar dat is dan gelijk ook overal 5kg erop.
En Shorty jij ook nog succes man, nog effe volhouden
hier de trainingspartner/makker/bitch van kane
je weet tog dat we al lang de 100kg squat hebben gehaalt keranos, als je de log nu had gelezen ofzow ^^ [Afbeelding niet meer beschikbaar]
training was wel lekker maar om het nu een top training te noemen
Omdat dit nu eenmaal bij het schema hoort. Je squat 3 dagen in de week waarvan 2 keer op volume en 1 keer opbouwend. Zoiets moet je opbouwen, en ik houd me dus braaf aan het exell bestandje.
Is dus vanaf week 1 ingevuld geweest. En elke avond zit ik met een big smile te kijken naar het bestand waar ik me die brutale 3*137.5 van week negen zie verpulveren.
Anyhow is het vrijdag 5*107.5 en de week erop is het 5*120 (oude 5rm) en de week daarop 5*125 en dan barst het gewoon los
Deze website maakt gebruik van cookies die het het mogelijk maken om gepersonaliseerde inhoud te tonen gericht op jouw wensen.
Door deze website verder te gebruiken ga je akkoord met het gebruik van cookies.