Fitness Seller

Kane's log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
je hebt je aan je woord gehouden met de pr's :thumbs: blijven knallen
 
Thx allemaal en schoorstra ook veel succes toegewenst hé :p
 
Thx allemaal en schoorstra ook veel succes toegewenst hé :p

Gaat goed komen, in de eerste weken vind ik de intensiteit vrij laag, de laatste tijd probeerde ik 4-5 keer te trainen en nu kan ik maar 3 keer volgens het schema en dat is soms wel frustrerend maar ik denk dat ik over een aantal weken mijn rust wel kan gebruiken.
 
Ja zo is dat :p
Op vrijdag,Dag 3, ben ik toch wel goed gesloopt :cool:
Open anders zelf ook even een logje dan kunne we jouw progressie ook volgen eh :thumbs:
 
Gaat goed, mooie progressie! :)
 
Jij boekt echt goede progressie met dit schema. Ik denk erover om mischien ook bill star te doen, als ik daar goed mee voorruit kom.
Waar heb jij je informatie van Bill vandaan?:)
 
Euhm ik heb mij niet echt geïnformeerd over het schema gewoon het exell bestandje gedownload en ermee aan de slag gegaan :p

Bill Starr 5x5 - Madcow Intermediate or Linear Version
Onderaan vind je het exell bestandje terug,gewoon een dagje je 5rm testen,invullen en beginne maar :thumbs:
 
Jij bent echt heel erg vooruit gegaan! Houden zo, en ik ga ook eens kijken wat die Bill Star inhoudt! :thumb:
 
Zeker doen zou ik zeggen, alles staat of valt wel met voeding volgens mij. Dus zeker rekening meehouden lieve kindjes :p
 
Week 8 Dag 1

Squat
5*45
5*57.5
5*67.5
5*80
5*92.5 PR

Benchpress
5*37.5
5*45
5*55
5*65
5*77.5 PR

BOR's
5*37.5
5*45
5*55
5*65
5*75 PR

Hypers
2*8*35 PR

Sit Ups
8*10
2*8*15
5*12.5

Volop de vruchten,euh PR's, aan het plukken :lick: :dance:
 
I will :D vrijdag mag ik met 80 kg op de bench spelen :banana:
 
Damn, gaat weer lekker!
 
Gaat lekker Kane, keep it up:D
 
Thx jonges, keeps me motivated :p
 
Ik wil dus eigenlijk binnekort met bill star beginnen maar ik heb een vraagje.
Het duurt dus 9 weken, maar sommige spiergroepen train je niet zoals kuiten. Is het niet slecht dat je die 9 weken niet traint.
En nog een vraagje schouders staan niet in dat exel bestandje hoe heb jij dat gedaan?
thnx
 
Haha nice, wat Een PR's hier :wl: leuk om te lezen !
 
Bedankt en wwe inderdaad worden kuiten niet gedaan. Ik heb er wel voor gekozen om op woensdag incline bench te droppen en in de plaats ervan MP te doen. Zijn er wel meerdere die het zo doen dacht ik. Veel succes ermee en lekker bulken eh :D
 
En biceps en triceps deed je ook net zoals het schema 1x in de week en maar 1 oefening van 3 sets?
 
Lekker bezig! :thumbs: Mijn nieuwe schema heeft ook wel wat weg van Bill Starr. Fullbody roelz!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven