MuscleMeat

Kersenpit log to hugeness

Ano_92_3

Ripped Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
174
Lengte
1m85
Massa
80kg
Vetpercentage
14%
Denk niet meer dat ik me hoef voor te stellen.
Ga morgen naar een nieuwe gym krijg dan mijn introductie.
Ben gestopt bij mijn oude sportschool omdat ze veel te weinig hadden, kon bijv geen deadlift & squat doen.
Bij deze kan ik eigenlijk alles ze hebben een squatrek en 1 voor bankdrukken , genoeg gewichten en nog een smith.
Ga samen met een vriend die er ook serieus mee aan de slag wilt gaan:D

Stats op het moment:

185
80kg
bf 14%

benchpress: 70
squat: ?
deadlift: ?

(word morgen geupdate)

Mijn doel is om in massa aan te komen en natuurlijk steeds hoger in gewichten te gaan zitten!
Mijn eerste doel is om 85kg te gaan wegen.
Voedingsschema ben ik nog niet helemaal over uit word waarschijnlijk een bulk waar ik rond de 3300 a 3500 kcal ga zitten.
En gaat o.a. bestaan uit 8 eieren per dag en veel melk ( simpelweg omdat ik niet veel geld heb en dit een goedkope manier is ).
Ik zal ook fotos maken en dat goed bijhouden om mijn progressie te laten zien ( en hopelijk ook andere te motiveren ).
Begin alvast met mijn begin foto en zal bij 85kg een nieuwe schieten.

Links was toen ik nog nooit getraind had en rechts een jaar verder, geen wonder progressie maar ben wel blij dat ik al wat 'groter' ben.

250l1qf.jpg

m7t3qq.jpg

1love

Laatst bewerkt:
1st!

Succes brah, nou een keer doorzetten he?:D

Wie ben jij?

• Topic Starter Topic Starter
hihi

1st page :D

Succes man, dat je groot en sterk mag worden :D

Be like Zyzz, de beste tip die ik je kan geven.

Je hoeft me niet te bedanken :)

Succes brah! Welke gym is het geworden?

Succes brah! Welke gym is het geworden?
Thanks bro, word een jaartje hier in de buurt hoop dan een stuk groter te zijn en dan alsnog naar goldsgym te gaan.
Heb dan ook hopelijk een auto (of dat maatje) want 45min heen en 45min terug is wel erg lang:p
Koop misschien wel later als ik de oefeningen wat beheers een dagkaart om dan met jou te gaan knallen als je wilt:)

Laatst bewerkt:
Thanks bro, word een jaartje hier in de buurt hoop dan een stuk groter te zijn en dan alsnog naar goldsgym te gaan.
Heb dan ook hopelijk een auto (of dat maatje) want 45min heen en 45min terug is wel erg lang:p
Koop misschien wel later als ik de oefeningen wat beheers een dagkaart om dan met jou te gaan knallen als je wilt:)

Begrijpelijk man, moet je zo'n 3 uur ervoor uittrekken om te gaan trainen en dat is wel teveel van het goede. + je bent afhankelijk van de bussen wat ook geen pretje is.

Klinkt goed bro, lijkt me hard. Ik kan ook naar jou gym komen, afzetters bij golds vragen €10,- voor een dagkaart. Doen we over een maandje of twee wel, kan je een beetje met me meekomen;p!

Begrijpelijk man, moet je zo'n 3 uur ervoor uittrekken om te gaan trainen en dat is wel teveel van het goede. + je bent afhankelijk van de bussen wat ook geen pretje is.

Klinkt goed bro, lijkt me hard. Ik kan ook naar jou gym komen, afzetters bij golds vragen €10,- voor een dagkaart. Doen we over een maandje of twee wel, kan je een beetje met me meekomen;p!
Ja en ik moest ook perse een jaarabbo nemen, omdat ik zelf niet uit nieuwegein kom.
Denk dat je bij deze gewoon gratis een dag mee mag doen, chick achter de balie is heel vriendelijk:D

1rd page

Succes brah!

Wat is je schema aankomende tijd? Al een idee?

Ben trots kersje, lekker loggen :D

Terug
Naar boven