- Waardering
- 174
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 14%
Denk niet meer dat ik me hoef voor te stellen.
Ga morgen naar een nieuwe gym krijg dan mijn introductie.
Ben gestopt bij mijn oude sportschool omdat ze veel te weinig hadden, kon bijv geen deadlift & squat doen.
Bij deze kan ik eigenlijk alles ze hebben een squatrek en 1 voor bankdrukken , genoeg gewichten en nog een smith.
Ga samen met een vriend die er ook serieus mee aan de slag wilt gaan
Stats op het moment:
185
80kg
bf 14%
benchpress: 70
squat: ?
deadlift: ?
(word morgen geupdate)
Mijn doel is om in massa aan te komen en natuurlijk steeds hoger in gewichten te gaan zitten!
Mijn eerste doel is om 85kg te gaan wegen.
Voedingsschema ben ik nog niet helemaal over uit word waarschijnlijk een bulk waar ik rond de 3300 a 3500 kcal ga zitten.
En gaat o.a. bestaan uit 8 eieren per dag en veel melk ( simpelweg omdat ik niet veel geld heb en dit een goedkope manier is ).
Ik zal ook fotos maken en dat goed bijhouden om mijn progressie te laten zien ( en hopelijk ook andere te motiveren ).
Begin alvast met mijn begin foto en zal bij 85kg een nieuwe schieten.
Links was toen ik nog nooit getraind had en rechts een jaar verder, geen wonder progressie maar ben wel blij dat ik al wat 'groter' ben.
1love
Ga morgen naar een nieuwe gym krijg dan mijn introductie.
Ben gestopt bij mijn oude sportschool omdat ze veel te weinig hadden, kon bijv geen deadlift & squat doen.
Bij deze kan ik eigenlijk alles ze hebben een squatrek en 1 voor bankdrukken , genoeg gewichten en nog een smith.
Ga samen met een vriend die er ook serieus mee aan de slag wilt gaan

Stats op het moment:
185
80kg
bf 14%
benchpress: 70
squat: ?
deadlift: ?
(word morgen geupdate)
Mijn doel is om in massa aan te komen en natuurlijk steeds hoger in gewichten te gaan zitten!
Mijn eerste doel is om 85kg te gaan wegen.
Voedingsschema ben ik nog niet helemaal over uit word waarschijnlijk een bulk waar ik rond de 3300 a 3500 kcal ga zitten.
En gaat o.a. bestaan uit 8 eieren per dag en veel melk ( simpelweg omdat ik niet veel geld heb en dit een goedkope manier is ).
Ik zal ook fotos maken en dat goed bijhouden om mijn progressie te laten zien ( en hopelijk ook andere te motiveren ).
Begin alvast met mijn begin foto en zal bij 85kg een nieuwe schieten.
Links was toen ik nog nooit getraind had en rechts een jaar verder, geen wonder progressie maar ben wel blij dat ik al wat 'groter' ben.
1love
Laatst bewerkt: