AndroidHealthClinic

Kersenpit log to hugeness

Ja is goed, ga me nu vooral focussen op techniek omdat veel oefeningen nieuw zijn

---------- Toegevoegd om 17:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:09 ----------

thnx bro, zieke stats voor jouw leeftijd man:D

Slim:D uitvoering voor gewicht.

Ik blijf voorstander van dit schema, 3 oefeningen per spiergroep per keer moet genoeg zijn.
Explosieve oefeningen zoals pendlay rows en powercleans zijn goed voor mind-muscle connectie, spreken meer spieren intensiever aan (o.a. hams bij pendlay rows) en de deadstop tussendoor zorgt ervoor dat je het 'verende' effect van de spieren elimineert en ze dus stricter traint. Ook is het resetten van de houding gunstig mbt blessurepreventie.

Op benendag pak je hams goed aan met fullsquats en daarna ook met deadlift en lunges dus daar zou ik me geen zorgen om maken.
Deadlift op benendag is omdat ik in dit schema een onderscheid gemaakt had tussen boven- en onderrug. Als je deadlift op rugdag vooraan zet is het lastig daarna een goede uitvoering op de overige oefeningen te houden ivm vermoeide onderrug terwijl het lastig is de spanning goed erop te houden bij deadlifts wanneer je eerst de bovenrug volop aangepakt hebt.
At least for the beginner :)

Ik zie absoluut het nut in van de oefeningen, maar deze jongen wilt graag spiermassa kweken. Dan zou ik toch iets meer spierspecifieke oefeningen gaan doen.

Daar moet ik wel zeggen dat het heel persoonlijk is. Voor mij werkt dit totaal niet en gain ik veel meer door gewoon intensiever te trainen. 4 tot 6 oefeningen voor rug/borst/benen zorgen bij mij voor een maximaal effect.

Ik zie absoluut het nut in van de oefeningen, maar deze jongen wilt graag spiermassa kweken. Dan zou ik toch iets meer spierspecifieke oefeningen gaan doen.

Daar moet ik wel zeggen dat het heel persoonlijk is. Voor mij werkt dit totaal niet en gain ik veel meer door gewoon intensiever te trainen. 4 tot 6 oefeningen voor rug/borst/benen zorgen bij mij voor een maximaal effect.
Pendlay rows & powercleans staan ook in starting strength inclusief onderbouwing waarom het goed is. Ik heb het idee dat vooral pendlay rows veel gedaan hebben voor de dikte van mijn bovenrug.

Verder is het inderdaad erg persoonlijk natuurlijk, belangrijkste is dat je het leuk vind en dus het trainen ook vol houd.

• Topic Starter Topic Starter
Net terug, merk dat ik zowat al me kracht wat ik had opgebouwd kwijt ben.
Deed 6 maanden terug 70bp en nu loop ik te stuntelen bij 45.
Merk nu eigenlijk ook wel dat een goed trainingsmaatje echt wel heel handig is.
Even wat ik nu gedaan heb :

Cable pull down (triceps) : 20kg
Bankdrukken 3 setjes 10reps laatste met 8 45kg
Weet niet van allemaal de naam maar 1 was met een EZ curl bar met beide handen in het midden vastpakken en dan naar je kin tillen die deed ik 20kg(weet niet hoeveel stang weegt).
En nog dat je op een bankje zit en metb eide hand een beugel richting je brost trekt voor je lats, die deed ik met 50.
Kon bij alle oefeningen eigenlijk wel meer behalve bij benchpress alleen wil ik het rustig weer gaan opbouwen.
En ook nog wat biceps curls met 10/12kg alleen voor de pomp.
Ik weeg nog steeds 80.4kg, ben alleen wel wat dikker.
Maar dat zal na een tijdje wel weer weg trekken.

Laatst bewerkt:
Rustig aan beginnen ouwe, komt vanzelf weer terug over een tijdje.;)

En je was er vanavond? Gezellig heb ik je helemaal gemist!
Ook geergerd aan de drukte?!
Ik stond bij dumbbell rek met een maatje van me, ik heb een hele bos zwarte kruleln dus moet niet zo snel te missen zijn:D
Vond drukte eerlijk gezegt wel meevallen alleen bij cardio apparaten was het druk

Hey ja heb ik je inderdaad gezien! Balen dat jij mij nu ook ziet, post expres geen foto's... :( , klein meisje blauw tshirt, grijze broek.

Kan rustiger vind ik, zaterdag en zondag geweest heerlijk, kan je eigen nog eens horen denken. Maar goed erger kan het ook!

Hey ja heb ik je inderdaad gezien! Balen dat jij mij nu ook ziet, post expres geen foto's... :( , klein meisje blauw tshirt, grijze broek.

Kan rustiger vind ik, zaterdag en zondag geweest heerlijk, kan je eigen nog eens horen denken. Maar goed erger kan het ook!
Haha ja weet al wie je bent, je deed tegen over mij een oefening:p

Die heb ik nog niemand zien doen daar:p
En dan zeg je niks!:eek: Lekker aardig zeg! :mad:

---------- Toegevoegd om 23:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:12 ----------

Vandaag niet morgen weer, overdag dus dan is hij er vast niet!
Ik keek heel snel weet alleen nog dat er een meid met een grijze broek en blauw shirt rondliep, en ook best klein
Ben er morgen middag ook hoor :D

Die heb ik nog niemand zien doen daar:p

Ik keek heel snel weet alleen nog dat er een meid met een grijze broek en blauw shirt rondliep, en ook best klein
Ben er morgen middag ook hoor :D

Sorry, maak het je gelijk moeilijk morgen kleding is zwart! Wil morgenmiddag gaan maar vroeg hoor, uurtje of 1 denk ik als ik eens een keer opschiet, ben een kei in tijd verdoen! Best klein? Heel klein ben ik hoor!

Bij wie het je trouwens je introductie?

Laatst bewerkt:
eieren, melk,whey,brinta,rijst klaar broeder :P
Ja moet ook nog een voedingsschema maken pff:(
Sorry, maak het je gelijk moeilijk morgen kleding is zwart! Wil morgenmiddag gaan maar vroeg hoor, uurtje of 1 denk ik als ik eens een keer opschiet, ben een kei in tijd verdoen! Best klein? Heel klein ben ik hoor!

Bij wie het je trouwens je introductie?
Ow dan ben ik er niet, haha ik ga altijd wel aardig door. Je bent niet groot nee:p
Maar ben er pas later dus dan lopen we elkaar mis
Misschien ben ik er dan wel.:p
Haha moest eerlijk gezegt wel een beetje aan je denken toen er zo'n beest van een gozer naast me aan het trainen was, net zo bruin en beetje hetzelfde lichaam als jou

Terug
Naar boven