- Waardering
- 156
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 63kg
Ja gister getraind, had alleen bagger geslapen dus liep gewoon te gapen toen ik aan het trainen was
Morgen rug en biceps hopelijk knallen![]()
En morgen posten dan!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja gister getraind, had alleen bagger geslapen dus liep gewoon te gapen toen ik aan het trainen was
Morgen rug en biceps hopelijk knallen![]()

Ik heb wel een schema maar de puntjes moeten nog op de i gezet wordenMaak er dan één?
Je log is al 3 weken bezig waarvan je al 2,5 week een schema had kunnen hebben.
Weet het wel ongeveer maar heb nog niet de ervaring erin, en weet nog niet wat werkt voor me lichaam neeje bent lid vanaf 8 november 2009
weet je nog niet hoe je een schema kan maken? weet je nog niet wat werkt voor je lichaam?
Het is gewoon niet eerlijk
deze eikel () heeft nog niet eens goeie schema's en doet al bijna evenveel gewicht en is even buff
FFFFFFUUUUUUUUUU![]()

Thnxb roski, blijf zeker doorknallenGewichten beginnen al beter te gaan, Kers! Blijven doorknallen, kunnen we binnenkort een keer samen het ijzer te lijf gaan.
Ja lijkt me leuk om een keer samen te trainen

Is het ook knap van mij dat ik buffer ben dan Lorenzzzz en Kersenpit samen?ik bedoelde het positief
is juist knap om op je 15e hetzelfde lichaam te hebben als van iemand die 18 is![]()