MuscleMeat

Kerstpakket

• Topic Starter Topic Starter
Inmiddels staat de teller op 4, maar met name flessen champagne en wijn. Eén van de voordelen wanneer je als opdrachtgever met meerdere aannemers werkt.

Zal ik helpen weer bij 1 te beginnen 😁
Hier een sport/weekendtas gekregen gevuld met allerlei lekker eten en drinken. Verder een primera cadeaukaart van € 50,-.
Ben er echt blij mee. Tas meteen in gebruik genomen voor de sport 😄

Dat is echt leuk! Foto?

Ik heb al zo weinig geld krijg ik niet eens een kerst pakket maar mijn surprise komt nog wel deze kerst ;)

CalimeroIk heb al zo weinig geld krijg ik niet eens een kerst pakket maar mijn surprise komt nog wel deze kerst ;)

Art Pixel GIF by Kazerlelutin

Hier een sport/weekendtas gekregen gevuld met allerlei lekker eten en drinken. Verder een primera cadeaukaart van € 50,-.
Ben er echt blij mee. Tas meteen in gebruik genomen voor de sport 😄
En wat ga je met al dat lekkers doen?👻😜🙈

Ik heb een rendier gekregen, maar hij is nu al als vermist opgegeven. Had zelf wel verwacht dat ie een week wel zou halen, maar na 1 dag was ie al spoorloos.

IMG_0401.png

Bruto cash bonus van ongv. 1/8e maandsalaris

Vanaf donderdag zijn ze hier op te halen, vroeger hadden we leuke pakketten of kreeg je punten om in een webshop zelf wat uit te zoeken. De laatste jaren zijn ze weer teruggegaan naar zo'n conventioneel vreetpakket waar alleen maar zooi in zit die je niet wilt. De pakketten die begin januari niet zijn opgehaald gaan naar een goed doel en dat worden er elk jaar meer. Management ziet dat dan weer als iets positiefs, omdat we kennelijk zo gul zijn. :thinking:

Terug
Naar boven