Baloo
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 30
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Damn dat suckt!
Misschien ff cardio op crosstrainer voor minder belasting en een kraker zoeken voor die rug?![]()

Sterkte met de blesure leed.
Klopt het dat je sneller buiten adem bent de eerste weken?
Daar heb ik tot nu toe vooral met spinning en body pump last van gehad.
)

Het leek me ook wel logisch, ik had alleen niet verwacht dat het zo heftig zou zijn.
Blijkt maar weer dat energie ook een belangrijke rol speelt bij cardio en niet alleen je conditie
Vannacht schoot me spier van me kuit verkeerd en deed heftig pijn en moest erdoor op me teen lopen.
Ondertussen loop ik weer normaal maar ik moet nog wel voorzichtig doen emee.
Hopelijk lukt rpm vanavond.

Waarom doe je deze week geen refeed? Omdat je geen cardio kan doen?
KETO + KT.. hmm..
Ketogenese zorgt voor omzetting van vetzuren in ketonlichamen, deze ketonlichamen worden dan weer gebruikt in de hersenen. Aangezien ketonen niet kunnen worden opgeslagen in de hersenen, de hersenen zijn dus afhankelijk van een constante toestroom van ketonlichamen.
Als je gaat sporten kan er dus een tekort aan ketonlichamen ontstaan doordat spieren overgaan op vetzuuroxidatie, dit zal dus leiden tot een energietekort in de hersenen. Dit kan leiden tot hoofdpijn en licht gevoel in het hoofd wat mensen ervaren.
(geen hoofdpijn/duizelingen)
Zit nu in mijn 2de week KETO en vind het eerlijk gezegd meevallen qua energie, had persoonlijk erger verwacht. Heb alleen sinds vrijdag last van af en toe een licht gevoel en vermoeidheid.
Mijn kracht stats zijn niet achter uitgegaan en blijf nog steeds cardio doen (HIIT/langdurig). Merk alleen dat ik wat sneller buiten adem ben als ik HIIT doe..
Dus tot nu toe gaat alles goed![]()
Buik komt helaas altijd als laatste aan de beurt..

In zo'n 10 dagen al gauw 3-4 kilo, maar is wel voornamelijk vocht natuurlijk. Ik denk dat ik zeker vet ben afgevallen (ik schat op zo'n kilo?) als ik naar de spiegel kijk. Ik zie dat ik voornamelijk droger ben in mijn gezicht en schoudersBuik komt helaas altijd als laatste aan de beurt..
Ik schat dat ik nu op de 22% zit met 92.5 kilo. Hoop dat ik voor de vakantie (22 juni) rond de 17% kom, dan ga ik na de vakantie door tot de 10%![]()
Vorig jaar rond december zat ik na een zware cut op 11%. Vlak toen ik uit mijn cut kwam kreeg ik te kampen met veel stress en blessures waardoor ik een jaar was gestopt met trainen. In die tijd ben ik meer dan 20 kilo aangekomen, wat zeker niet gezond is. Probeer dus nu wat schade te herstellen
Edit: taille is trouwens van 93 naar 90.5 gegaan![]()

Vandaag vetmeting gehad:
12.4%
op 26 maart had ik nog 15% heb in de tussentijd me niet aan een voedingsschema gehouden en enkel zware KT + veel cardio gedaan.
Ben sinds deze week aan keto begonnen, zit 500 kcal onder onderhoud, merk dat ik met KT idd licht in me hoofd word en cardio snel buiten adem. Maar omdat ik cardio niet heb meegeteld in onderhoud, denk ik dat ik deze ook niet ga doen tijdens keto, of in ieder geval minimaal, of op de dagen dat ik het wel doe wat extra eten..
Hoop in 2 maanden, 5% vet te verliezen op deze manier.