MuscleMeat

KETO + Cardio ?

• Topic Starter Topic Starter
Update:

Rug nog steeds ****ed! :(

Ga morgen toch proberen setje bankdrukken @ 50% ofzo, word helemaal para binnen :P (train normaal elke dag)

Maar ook met banken uitkijken, daar je je evenwicht moet bewaren met je rugspieren, zeker bij mij het geval, dit omdat ik bankdruk op een dumbbell-bankje :P (smal en rond aflopend).
Normaal is dit ideaal voor de stabilisatoren, nu echter niet :D

Cardio'en..., denk ff nog minimaal 1 week rust! :(

Ik vind die Alri Venom Hyperdrive 3.0 zwaar tegenvallen....
Staat er dat je ze niet meer te laat moet innemen ivm slapeloosheid ???
En niet meer dan 1 in het begin, om aan te voelen wat je ken hebben :roflol:

Slik er in de morgen 3 met mn redbull, en merk nog nauwelijks/net aan iets ervan.. :(

Ah, das ****ed up!

Als je zo hoog zit in BF, moet dat redelijk snel omlaag te halen zijn hoor, met nog dik 2 maanden KETO + cardio moet dit zeker haalbaar zijn ;)
Geen cheat-dagen dan he.. ;)

Succes anyway!

Thanks :D Moet gaan lukken denk ik, als ik nu al naar de progressie kijk.

Slik er in de morgen 3 met mn redbull, en merk nog nauwelijks/net aan iets ervan.. :(

Dan kun je er echt goed tegen zeg, is een van de sterkste fatburners :p Kan ze helaas niet gebruiken vanwege een wat verhoogde bloeddruk helaas.

Thanks :D Moet gaan lukken denk ik, als ik nu al naar de progressie kijk.

Dan kun je er echt goed tegen zeg, is een van de sterkste fatburners :p Kan ze helaas niet gebruiken vanwege een wat verhoogde bloeddruk helaas.

Gaat zeker lukken :thumbs:

Oh, mn bloeddruk.., niet eens naar gekeken eigenlijk, maar nu na 3e rebul + 3e venom + 3e groene thee caps.., voel ik hem wel aardig zo :)

Ja, moet wat, kan niks doen kwa training, normaliter heb ik deze boost niet nodig, dan houdt ik mn stofwisseling zelf hoog dmv veel trainen... :(

Sla vandaag over kwa training, liever nog 1 dag extra rust voor de rug!

82.5KG, kom dus van bijna 84.6 of 84.4.. dacht 84.6, had het beter moeten meten.., afijn, zat rond de 85kg afgelopen maand!

Omdat ik me helemaal de t*ring verveel, en schijtziek word van het niks doen....., ff mn schema geoptimaliseerd!

De Vet/Eiwit verhouding aangepast, kwark eruit + alle carbs die ik nu nog neem, is zowat alleen uit de broccoli:

vinujr.jpg

Succes met je nieuwe voedinsschema.
Ik heb ook sneller spierpijn.
Gister spierpijn van bodypump terwijl ik minder gewicht gebruikte met als gevolg dat rpm gister heel slecht ging.
Vannacht dreigde ik in me andere kuit kramp te krijgen toen ik me uitrekte.
Ik hoop dat cardio begin volgende week goed gaat, donderdag laden.:D

Succes met je nieuwe voedinsschema.
Ik heb ook sneller spierpijn.
Gister spierpijn van bodypump terwijl ik minder gewicht gebruikte met als gevolg dat rpm gister heel slecht ging.
Vannacht dreigde ik in me andere kuit kramp te krijgen toen ik me uitrekte.
Ik hoop dat cardio begin volgende week goed gaat, donderdag laden.:D

Thnx, zal in het begin afzien zijn, minder carbs..:(, meer vet.., + 60Kcal meer! (dit was echt niet genoeg..)
Maar begin maandag pas!

Hoeveel carbs neem jij nu? Hoeveel daarvan uit groente ?

Zag je log, zet hem op he ;)

BCAA's van de tuinen zijn die te doen?

Btw ik weet niet hoe het komt maar ik ben nog wel erg sterk tijdens mijn keto

druk nog 120kg weg 6x met bp
en 1204/5 met incline

hoe kan dat

BCAA ben ik niet in thuis..

Lekker van je kracht, ik ben gezakt, bij bench bv naar 12x 100kg, wat 12x 110kg was..
Mn spieren zitten gewoon sneller vol, of zijn sneller leeg.., anyway tis iets minder allemaal..

Maar zolang het vet eraf brand vind ik het prima ;)

True that!

maar ik kan me niet inhouden als ik train wil altijd voluit gaan:p

Even BCAA's halen dan maar voor de ochtend en voor training ofzo.

hoeveel kg's ben je al kwijt?

Mja, 2kg pas.., 1mei blessure achilles opgelopen(geen cardio meer), paar dagen later onderrug(helemaal geen training meer)..
Dus schiet niet op zo.

Als ik hersteld ben, ga ik weer knallen! Tot die tijd ff genoegen nemen met niks :(
Bedoel, ik zou wel mega laag met kcal nu kunnen zitten ivm geen training, maar dan verbrand ik ook al mn spieren, zit ik niet echt op te wachten!

Thnx, zal in het begin afzien zijn, minder carbs..:(, meer vet.., + 60Kcal meer! (dit was echt niet genoeg..)
Maar begin maandag pas!

Hoeveel carbs neem jij nu? Hoeveel daarvan uit groente ?

Zag je log, zet hem op he ;)

Ik ben benieuwd of je er veel van gaat merken.
Als ik achter me pc zit zal ik wel even kijken, niet veel igg.;)

Ik ben zo stom geweest om vanmorgen met een vetburner en bcaa capsules te gaan rpm-en doordat ik geen tijd meer had om te eten.
Les ging super, ging alleen bijna van me stokkie bij de cooling down.:o
Wijze les voor de volgende keer.:p

Ik ben benieuwd of je er veel van gaat merken.
Als ik achter me pc zit zal ik wel even kijken, niet veel igg.;)

Ik ben zo stom geweest om vanmorgen met een vetburner en bcaa capsules te gaan rpm-en doordat ik geen tijd meer had om te eten.
Les ging super, ging alleen bijna van me stokkie bij de cooling down.:o
Wijze les voor de volgende keer.:p

Ben ook benieuwd, hoop van wel, maar dan moet ik ook weer eens kunnen trainen.. Misschien houdt ik vandaag wel een cheat-day, ik zie wel!

Ach, stom niet, tis gewoon dat je ff wilde kijken wat het was.., en ik ben er GEEN voorstander van, ik cardio nooit nuchter, omdat ik vind, dat ik dan minimaal train (rustiger)...

JE verbrand op nuchtere maag wel direct meer vet, maar minder kcal totaal!
En daar gaat het imo om, het totaal kcal dat je verbrand + je stofwisseling die harder gaat met een degelijke workout!

Dus voortaan wel ontbijten he! :P

Anyway, heb je al gezien hoeveel carbs je neemt?

global approved versie zeker?

global approved versie zeker?

ff gekeken, maar zie dat nergens staan...

Misschien dat ik het niet moet vergelijken met stackers 2, als je er daar 2 van nam, merkte je het goed, deze slapjes na 3 stuks..

Anyway, niet voor herhaling vatbaar!

ff gekeken, maar zie dat nergens staan...

Misschien dat ik het niet moet vergelijken met stackers 2, als je er daar 2 van nam, merkte je het goed, deze slapjes na 3 stuks..

Anyway, niet voor herhaling vatbaar!

of op het potje staat in het geel een soort van wereld bol met global approved op anders heb je een geel rechthoekje waar XN in staat als ik het me goed kan herinneren (is wel alweer jaar geleden dat ik het heb gehad, dus kan fout zitten, of misschien nieuwe formule? ;))

Vandaag 2 dingen gedaan die ik eigenlijk niet mocht doen.

- halve pizza op
- getraind met gewichten (afspraak met de dokter was minimaal 1,5 week rust)

Anyway, denk combineer die 2 ff, eerst mn halve pizza, daarna trainen :D

Heb schouders + rug getraind.
Normaliter BOR, dumbbell ROW op het bankje etc.., nu alleen PULL-UP, neckpress (60KG max) en wat side raises..

En moet zeggen, ik voel me heerlijk nu! Werd echt ff depressief van het niks doen en dus stilstaan midden in mn cut!

Anyway, morgen gaat mn nieuwe schema in; 11 eieren, 1 hele (400gram) broccoli (12gr carbs) en mn verhoudingen zien er beter uit :)

Ben benieuwd, keep you updated!

Zonder kt word je echt wel loco :p

ik moet eens wat cardio doen! gaat alles wat sneller denk ik.

succes verder

Thanks!

hoe doe jij het na je refeed?

ik ga tot 12:30 door

ga je dan gelijk weer aan de vetten enzo???

Terug
Naar boven