Fitness Seller

KETO + Cardio ?

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben niet echt thuis met procedure´s betreffende refeed!

Heb gewoon 1 cheat-meal op, waar ook carbs in zaten, dat was het dan wel weer......
Na die cheat-meal ga ik een deftige workout doen, en dat was het weer voor die week :D
Vandaag dus aan nieuwe schema begonnen, ff wennen dat ik geen carbs uit mn shake krijg als eerste maaltje...

Ga me deze week niet wegen, en ik bid dat ik snel weer kan joggen (heb geen apparaten niks, alleen de natuur.....

Ik ga ook ff proberen te front-squatten! EN de gewone squat gaat er ff een tijdje uit, doe hem in de toekomst aan het einde van de beentraining, dan gewoon een setje met slechts 60KG ofzo..

Ok, het zit niet mee.....

Ik had dus zo'n moedervlekje op mn rug, die verwijderd moest worden vandaag....
Ik dacht dat doen ze wel ff en klaar! WRONG! Ik mag dus 10 dagen niks doen vanwege de hechtingen in mn rug..., is toch nog een behoorlijk gat zei de doc..
Doc zei; das balen he, zo vlak voor de zomer... :(

Tis dat ik gisteren rug+schouders heb getraind, ander zou het betekenen dat ik 3 weken lang (tot 20mei dus) niks maar dan ook helemaal niks had gedaan......, kan wel janken nu!

Ok, het zit niet mee.....

Ik had dus zo'n moedervlekje op mn rug, die verwijderd moest worden vandaag....
Ik dacht dat doen ze wel ff en klaar! WRONG! Ik mag dus 10 dagen niks doen vanwege de hechtingen in mn rug..., is toch nog een behoorlijk gat zei de doc..
Doc zei; das balen he, zo vlak voor de zomer... :(

Tis dat ik gisteren rug+schouders heb getraind, ander zou het betekenen dat ik 3 weken lang (tot 20mei dus) niks maar dan ook helemaal niks had gedaan......, kan wel janken nu!

het zit je echt niet mee he.

maar des te groter de motivatie als je dalijk weer ertegen aan mag!

Man wat een pechvogel...
Voordeel aan ckd is wel dat het gebaseerd is op atkins. Atkins is eigenlijk gemaakt voor "onsportieve" mensen die toch resultaten willen zien.
Laat je die wekelijkse refeed dus weg, en pas je je calorieinname wat aan, kan je dus blijven afvallen.
Nadeel is wel dat je je spieren niet meer stimuleert en dus ook wat spiermassa kan kwijtgeraken...

Baloo kan je uitleggen hoe je het moet doen na je refeed?

bijvoorbeeld ik had vandaag tot 12:30 refeed

voor training heb ik vis met 2plakken kaas en mayo gehad en dan training

Ja, refeed haal ik weg voorlopig, Kcals terug geschroefd naar 2100kcal ongeveer..
Lager kan echt niet ivm door jou benoemde spierverlies, waar ik dan zelf ook voor vrees!

Kwark enzo had ik er btw ook al uitgeflikkers Baloo, dus minder carbs weer :)

Hoe gaat jouw keto nu Baloo?

Baloo kan je uitleggen hoe je het moet doen na je refeed?

bijvoorbeeld ik had vandaag tot 12:30 refeed

voor training heb ik vis met 2plakken kaas en mayo gehad en dan training
Zo ziet men refeed eruit:
Vrijdag
13:00 Keto
14:00 Appel
15:00 Banaan
16:00 Appel
17:00 Whey + BCAA's + AAKG + Beta-Alanine + 70g Brinta / 50gr
17:00 Depletion Workout
19:00 Whey + BCAA's + Beta-Alanine + 50g Dextrose + 70g Brinta / 100gr
19:30 200g Rijst/Pasta + kip/tonijn / 150gr
22:00 150g Havermout + whey / 100gr

Zaterdag
7:00 100g Muesli + whey / 75gr
9:00 100g Rijst/Pasta + kip/tonijn / 75gr
12:00 200g Pistolets + charcuterie / 75gr
14:30 100g Rijst/Pasta + kip/tonijn / 75gr
17:00 70g Havermout + whey / 50gr
17:30 Lopen
19:00 Keto
21:00 HIIT
22:00 Nightprotein

Zondag
7:00 BCAA's + HIIT
8:00 Keto
11:00 Keto
13:00 HIIT - Meestal hier terug in keto
14:00 Keto
17:00 Keto
19:00 Low intensity cardio
20:00 Keto
22:00 Nightprotein

Totaal: 750gr carbs
Kwark enzo had ik er btw ook al uitgeflikkers Baloo, dus minder carbs weer :)
Hoe gaat jouw keto nu Baloo?
Ik zou idd je cals zo hard mogelijk omlaag halen met carbs en eventueel vetten, je eiwitten kan je best constant houden.
Met mijn keto gaat het prima ;)
Aangezien zowat iedereen momenteel probeert dat laatste vet kwijt te geraken tegen de zomer, krijg ik dagelijks wel van iemand de vraag hoe je snel zo droog geraakt...
Wanneer ik dan antwoord met "supervettig eten" is het gesprek meestal snel gedaan.
Hoe dan ook, het feit dat mensen naar me toe komen met die vraag, geeft me wel de motivatie dit dieet te blijven volgen.
Ik voel me trouwens ook super. CKD heeft zo van die rare, meestal positieve bijwerkingen.
Bvb kracht is hetzelfde gebleven, conditie is verbeterd, eetlust gedaald, cravings bestaan nimeer, geen honger meer vlak na een maaltijd, acne is volledig weg, lichaamstemperatuur is beter onder controle (veel minder zweten etc), kan uren lopen (die mentale tik die je krijgt met carbs is er niet meer), nachtrust is verbeterd, geen opgeblazen gevoel meer, over het algemeen meer energie, ......
Enkel men concentratievermogen lijdt er nog een beetje onder merk ik. Men hersentjes moeten zich nog wat aanpassen aan ketonen veronderstel ik.

Herken slechts 3 dingen die jij ervaart:

- betere nachtrust
- minder honger (heb wel honger, maar 2450kcal met normaal dieet is te weinig)
- verminderde concentratie (ook tijdens het trainen moet ik me blijven foccussen).

Betreft lang rennen, tja, heb niet echt de kans gehad dit te testen........blessure's......
Maar langer als 30min cardio vind ik sowieso niks (te catabool).
Zou straks wel kunnen kijken, of ik 5 km sneller kan rennen, zo zie je ook het effect van ketonen.

Dan nog een kant tekening; JE cholesterol schiet ook giga de lucht in bij KETO..., niet erg, maar ik zou het liever alleen in de cut gebruiken, in de bulk toch terug op carbs :)

Hoeveel calorieën en koolhydraten is dat dan ongeveer op een zaterdag Baloo?

Dan nog een kant tekening; JE cholesterol schiet ook giga de lucht in bij KETO..., niet erg, maar ik zou het liever alleen in de cut gebruiken, in de bulk toch terug op carbs :)

Damn, dat wist ik dus niet. Ik had juist verwacht dat je cholesterol zou dalen met KETO.. Is het dan schadelijk als je cholesterol zo hoog is voor een aantal weken?

Bedenk me nu pas (telaat) dat paar voor en na foto's wel goed zijn, dit niet alleen om progressie bij te houden, maar ook als stok achter de deur dat ik me best blijf doen!
Anyway, had ze ervoor moeten maken, niet nu, maar beter nu dan niet:

a2g477.jpg

xomw7k.jpg

2aikidj.jpg

Er is al wat vet af, maar nog lang niet genoeg, veel werk nog! :D

Waar haal je dat?
Indien je genoeg vis/noten/olijfolie eet zouden de onverzadigde vetten normaal je cholesterol in evenwicht moeten houden. Dit verschilt natuurlijk van persoon tot persoon.

Zou straks wel kunnen kijken, of ik 5 km sneller kan rennen, zo zie je ook het effect van ketonen.
Over snelheid heb ik niets gezegd :P Het gaat er bij mij vooral om om het vol te houden. Een uurtje joggen met een hartslag van 140 bvb.

Waar haal je dat?
Indien je genoeg vis/noten/olijfolie eet zouden de onverzadigde vetten normaal je cholesterol in evenwicht moeten houden. Dit verschilt natuurlijk van persoon tot persoon.

Over snelheid heb ik niets gezegd :P Het gaat er bij mij vooral om om het vol te houden. Een uurtje joggen met een hartslag van 140 bvb.

Zag een keto log van iemand, die zn bloed had laten meten, zoek het morgen wel ff op...... Maar die was giga gestegen, zn cholesterol........
Anyway, tis toch geen dieet voor het leven :), voor mij niet althans, leuk voor de cut, verder niet;)

+ 0.5kg = 83.0KG

Blokkie kaas in de avond eraf nu.....

Hehe, toch lekker gaan hardlopen vandaag :P
Ah, alsof ik een sigaret opsteek...., helemaal perfect, had het trainen (lopen nu) echt gemist, en vooral de hormonen die na een training vrijkomen!
Dus vanaf nu weer om de dag hardlopen, KT ff mee wachten nog.., niet verstandig, maar wil geen enorm lelijk litteken op mn rug krijgen, ff geduld dus nog....

Verder was ik te voorbarig met wegen, had ff schommeling, in de ochtend gewoon 82.5KG en die neppe weegschaal zegt dan 15.1% BF <--- maar die weegschalen zijn zo onbetrouwbaar als de pest, maar denk nu wel dat dit aardig in de richting is......

Anyway, cardio'en ging beter als te voren op KETO! ;)
Had geen tijd gemeten, maar sowieso geen drang om te stoppen halverwege ofzo, dit wat vorige keer wel het geval was: Lichaam went aan Keto! :D

goed man!

ga zo door, ik kijk nog even aan hoe ik er volgende week bij sta anders gooi ik er wel wat meer cardio bij

goed man!

ga zo door, ik kijk nog even aan hoe ik er volgende week bij sta anders gooi ik er wel wat meer cardio bij

same for me, cardio heb ik deze week eigenlijk niet gedaan.

heb dan ook geen refeed gedaan, komend weekend wel refeed. dus ga maandag lekker full body + cardio doen.

sauna erna om nog wat extra bijgekomen vocht van de refeed kwijt te raken.

Hardlopen gaat nu tijdens Keto bijna even lekker, als met carbs!
Met carbs kan ik iets harder + sneller.., maar kan nu ook zonder problemen een 25/30min rennen zonder pauze.

Woensdag hechtingen eruit, maar heb al een KT gedaan :D

81.4 KG, dus 3KG eraf!
Duidelijk dat dit geen vocht is, ik deed al 1.5maand low carb...
Ik nam alleen in de ochtend havermout (50gr) en na training shake met 250ml melk.... + 2br boterhammen voor training! Dus veel carbs was dat niet, geen rijst niks verder..

Dus nu hoofdzakelijk vet verloren!

Laatst bewerkt:
nice man:p

ik heb nog steeds geen cardio gedaan

BCAA's van de tuinen zijn die te doen?

Btw ik weet niet hoe het komt maar ik ben nog wel erg sterk tijdens mijn keto

druk nog 120kg weg 6x met bp
en 1204/5 met incline

hoe kan dat

Kerel, ik vind het allemaal geweldig hoor, maakt me verder niets uit....
Maar 9 daagjes terug drukte je nog 120KG, en nu al 195KG ???
OF je lult, of je maakt gewoon gruwelijke progressie :D

Terug
Naar boven