Ironmind
Huge Freak
- Waardering
- 1.051
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 10%
Je mag niet vergeten dat je net een refeed gedaan hebt. Normaalgezien hou je dan dat net iets meer vocht vast, wat wsl de oorzaak zal zijn van het extra gewicht.
Persoonlijk zou ik lager gaan in cals tijdens de week en gewoon een stevige refeed behouden in het weekend wanneer je een plateau bereikt.
Ik heb hetzelfde gedaan en het vet blijft er nog steeds afvliegen.
Netjes kerel, netjes
Hoelang ben jij eigenlijk al aan de Keto ?
Vandaag veel gedaan:
- coïtus (als warming-up)
- hardlopen, gemeten met stopwatch(5100meter>25min10sec) soort pr dus wederom.
- coïtus (als cooling down
)- benen, was wel beetje gaar van het hardlopen, maar dit was mn training:
4 setjes squat; 60kg, 80kg, 100kg (halve set
), 60KG > alles iets dieper dan parralel, raw, onderin ff stop (bedoel dus niet veren etc)..2 setjes front-squat, beide op 60KG, was gaar, normaal 80KG ook, maar zat helemaal vol vandaag, en energie was weg...
Pak meestal alles op 10 hh, maar dit is geen excuus, de gewichten die ik gebruik liggen ver onder pijl, echter probeer ik er alles aan te doen, dit omhoog te krijgen!
Zat ff terug te rekenen, heb sinds mn blessure begin mei, pas 2 rust dagen gehouden, ga dit iets verder opvoeren, wil tenminste 1 dag rust per week aanhouden, begin hier eind volgende week mee

Ga me deze week niet wegen, strict mn voeding nemen (deed ik al, maar niet stiekum iets aan carbs of een refeed houden..) en dan vrijdag ofzo weer keer wegen, hoop dan echt een keer onder de 80KG te komen!
Zo, heb nu honger als een paard, ff mn karbo's op het vuur zetten

en jah, meeste is vocht wat je vasthoudt!
Nieuwe aderen op mn onderarm (bovenszijde) laten zich zien
, had me wel weer stuk gelopen op die 5km, ik hoop dat dit de negatieve invloed was op mn KT...