MuscleMeat

Ketolog met ECA stack

• Topic Starter Topic Starter
Ok vandaag getraind. Training ging k*t. Ik blijf maar pijntjes houden in me schouder. Ik ben al weken gestopt met side dumbbell rais en heb vandaag maar ook geen shoulder press gedaan. Wordt er egt een beetje moe van.

Full Squat
12x 50KG
8x 60KG
6x 70KG
5x80KG

Benchpress
12x50KG
8x55KG
6x60KG
5x65KG

Deadlift
12x 70KG **** pijn steken in me linker been
10x 80KG
Pijn werd niet fijn meer. Dus gestopt:(

Dumbbell Shoulder press

Overgeslagen vanwege schouder.

Dippen
3x
2x
1x

Chinne(forced)
4x
3x
4x

Ik merkte vandaag zoals verwacht dat me kracht ging afnemen.

Morgen benieuwd of ik kan hardlopen met de pijn in me been. Ik ben morgen wel de hele dag aan het klussen in het huis, dus lekker veel kcals verbrande:D

Bedankt, ja ik heb te erg gebulkt. Ik kom erg snel in gewicht aan.

Endo zijn heeft veel nadelen.

Ik ben ook endo, kom dus ook redelijk snel aan. Ik heb wel het geluk dat het meerendeel droge massa was :) 3kg op een week verliezen is te veel IMO.

Ik ben ook endo, kom dus ook redelijk snel aan. Ik heb wel het geluk dat het meerendeel droge massa was :) 3kg op een week verliezen is te veel IMO.

3 kilo is denk ik bijna alleen vocht. Als het vet is, gaat het idd te hard.

3 kilo is denk ik bijna alleen vocht. Als het vet is, gaat het idd te hard.

+ nog een endo hier :p

3 kilo is idd veel, ik verlies nu een kilo'tje per week en vrees al voor mijn spiertjes :(
Maar ik moet ook wel toegeven, mijn eerste kilo's gingen snel. Ook door vocht verlies oa.

Gaat goed kerel. Toch nog een paar lekkere squats eruit geperst !

+ nog een endo hier :p

3 kilo is idd veel, ik verlies nu een kilo'tje per week en vrees al voor mijn spiertjes :(
Maar ik moet ook wel toegeven, mijn eerste kilo's gingen snel. Ook door vocht verlies oa.

Gaat goed kerel. Toch nog een paar lekkere squats eruit geperst !

He thnx. Ik vrees ook voor me spieren, maarja moet er op het strand straks wel goed bijstaan. Ik heb van me eerste bulk wel geleerd, volgende bulk ga ik maar 500kcal boven me onderhoud zitten. Dat moet voor een endo als ik genoeg wezen.

op 2 maanden 2% gainen. dan doe je toch iets fout denk ik. neemt niet weg dat je groeit natuurlijk.

Heb gisteren weer gewogen en zit nu op 9,5%.
Ben nog beetje aan twijfelen wat ik ga doen,

Of vanaf mei cutten, maar ik denk dat ik gewoon rustig door blijf bulken tot september en dan cutten voor de mei/zomervakantie.

Jullie mening?

Ik ga wat aan me voeding schema veranderen. Tonijn of zalm uit blik, zit ik nu al van te kokhalse.
Ik ga het denk ik vervangen voor of tonijn steak, zalm mootje, of tataar.

Ook doe ik me zelf een cross trainer cadeau:D. Bij de whekamp is die in de aanbieding voor 100 euro. Een nieuw paar goeie hardloop schoene kost al bijna zoveel geld.

Heb gisteren weer gewogen en zit nu op 9,5%.
Ben nog beetje aan twijfelen wat ik ga doen,

Of vanaf mei cutten, maar ik denk dat ik gewoon rustig door blijf bulken tot september en dan cutten voor de mei/zomervakantie.

Jullie mening?

Gewoon rustig bulken tot als je aan ongeveer 15% zit, dan zal je voldoende massa gewonnen hebben en dan kan je terug cutten naar 10% op 2-3 maanden ;)

Ik ga wat aan me voeding schema veranderen. Tonijn of zalm uit blik, zit ik nu al van te kokhalse.

Ook doe ik me zelf een cross trainer cadeau:D. Bij de whekamp is die in de aanbieding voor 100 euro. Een nieuw paar goeie hardloop schoene kost al bijna zoveel geld.

Je moet er gewoon wat light mayo of ketchup doordraaien ;) Dan lepel je dat zo weg ;)

En doe mij er ook maar eentje dan ;) Wel opletten, ik had zo'n Orbitrak ergens gekocht. Bleek dat de
gebruikerslimiet maar 100kg was. Dus lang heeft dat ding niet meegegaan.

Je moet er gewoon wat light mayo of ketchup doordraaien ;) Dan lepel je dat zo weg ;)

En doe mij er ook maar eentje dan ;) Wel opletten, ik had zo'n Orbitrak ergens gekocht. Bleek dat de
gebruikerslimiet maar 100kg was. Dus lang heeft dat ding niet meegegaan.

Ik blijf nu nog verlopig low in fat, maar als ik zwaar ga droppe in koolydraten, dan zal ik mijn vet inname verhoge. Dat ga ik idd tonijng eten met een beetje mayo. Thnx voor de tip;)

En die cross trainer is 100 kilo max. Hij koste ook maar 100 euro. Hij hoeft het maar een jaartje vol te houden. Anders las ik er nog wel een paar balkies op.

Ok succes. Je moet geen dingen eten die je nu al vies vindt, dan wordt het alleen maar erger.

Ps. @ G3rr3, Tnq

Vandaag heerlijk getraind. Yeah voelde echt goed.

Front squat
12x50kg
8x60kg
6x70KG

incline benchpress
12x 55KG
8x60kg
6x65KG
4x70KG

Bent over row
10x45KG
8x50KG
6x55KG
3x60KG

dumbbell rows
10x17,5KG
8x20KG
6x22,5KG

barbell ezbar curls ( deze ging vandaag zwaar triest echt klote ik durf het hier bijna niet neer te zette:()
10x25KG (verry slow)
6x 30KG
6X30KG

Voor straf heb ik toen maar 2 setjes hammer curls er achter gedaan)

side lateral raises
Vanwege me schouder heb ik deze oefening heel licht uitgevoerd vandaag.

330kg BB curls is toch niet zo slecht ;) De rest van je training is top!

330kg BB curls is toch niet zo slecht ;) De rest van je training is top!

Thnx 330KG haha is niet slecht nee. Maar het waren er jammer genoeg maar 30:D. Voor me cut zat ik 35KG. Ik vind 35 KG ook wel triest.

Ik train nu een half jaar en wat ik heb geleerd is dat me biceps en borst zoals ik nu train niet groeien. In de nieuwe bulk ga ik op een hele andere manier trainen.

ik zal dit eens gaan volgen

Update.

De spiegel zegt dat het nog allemaal goed gaat.
Enigste min punt is dat ik deze heel week vrij ben en ik abosluut niet vroeg me bed kan uitkomen. Ik zet me wekker wel om 8 uur, maar dan word ik nog om 11 uur wakker.
Nu eet ik ook om het uur. Omdat ik anders pas om 11 uur klaar ben met eten. Best wel triest allemaal.

Volgende week weer na school, dan kom ik weer in een goed ritme. Nu zit ik maar hele dage te nixe.'

Morgen werken aan me vernieuwd voeding schema. Zit er nog over na te denken om in me carbs te gaan dalen. Maar denk dat het verlopig nog niet nodig zal zijn.

Straks een half uurtje fietse. Hardlopen sla ik nog over vanwege de blessure in me linker been.

Ik heb je precies geïnspireerd om low carb te gaan :D

Terug
Naar boven