g3rr3
Huge Freak
- Waardering
- 179
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 108kg
Zou ik niet zo voor vrezen.Haha ik was het wel verplan hoor. Enigste wat me tegen houd is dat me kracht stats gaan droppen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou ik niet zo voor vrezen.Haha ik was het wel verplan hoor. Enigste wat me tegen houd is dat me kracht stats gaan droppen.

Weet niet of het ermee te maken heeft maar meer vetten betekent een verhoging van het testo level(heb ik hier op het forum gelezen).Als jij begint zou ik dat kunne zien of het wel of niet zo is![]()
Weet niet of het ermee te maken heeft maar meer vetten betekent een verhoging van het testo level(heb ik hier op het forum gelezen).
Ja dat is waar.krachtstats bouw je derna wel weerop in de bulkheb je tenminste toch wat extra motivatie
![]()

Ja dat klopt. Maar dan zou je helemaal overgaan op keto dieeet?

. Na me traning neem ik ook dextrose.Vandaag start na mijn kracht traning mijn refeed. De refeed zal tot morgen avond duren. Vanavond maak ik denk ik een dikke pasta meal na me traning. Na me traning neem ik ook dextrose.
Vanochtend ook gewogen en ik woog 86 kilo. Daar maak ik me zel zorgen om. Het gaat na mijn mening te hart. Ik denk dat ik na de refeed ga cutte op 2100 kcal's.
en ja als het te hard gaat, beetje hoger in je kcals gaan, beetje massa eraf is geen ramp, maar te veel is voor niets goedBwah, ephedrine lijkt me ephedrine ... zolang het HCL is, is it good to go imo.
Beetje lijnzaadolie toevoegen gewoon. Easy kcals zonder dat je er vet van wordt![]()

geniet ervanen ja als het te hard gaat, beetje hoger in je kcals gaan, beetje massa eraf is geen ramp, maar te veel is voor niets goed

Sinds ik echt voor BB wil gaan ben ik ook gestopt met alcohol (is nu al van november geleden) en vrijdag geeft iemand me een pint, wilde eerst niet maar drong echt aan... ik nam 1 slok en echt waar het meest vieze dat ik ooit gedronken heb... ik vind het echt niet meer lekkerEen triest weekend dit.
Gister me refeed dag had ik totaal geen zin om te eten. Daarna ben ik gaan stappen en ik dag 1 biertje kan wel. Het werde dus veel meer bier. En nou ben ik ****ing wasted. Echt wasted.
Vanaf nu drink ik dus echt geen 1 druppel alchol.
Morgen weer vollebak veder met cutten.

Sinds ik echt voor BB wil gaan ben ik ook gestopt met alcohol (is nu al van november geleden) en vrijdag geeft iemand me een pint, wilde eerst niet maar drong echt aan... ik nam 1 slok en echt waar het meest vieze dat ik ooit gedronken heb... ik vind het echt niet meer lekker![]()
.