XXL Nutrition

Ketolog met ECA stack

krachtstats bouw je derna wel weerop in de bulk :D heb je tenminste toch wat extra motivatie :p

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb nu 40 unexo ephedrine tabs. Dat is goed voor 3 weken. Ik wil stack er in gooien als ik rond de 14/15% sta.

40 tabs leek me wat te weining. Dus probeer nu nog wat meer tabs te regelen van het merk biotek. Verdomd lastig om aan die shizzel te komen op schouwe-duiveland. BB is hier ook totaal niet populair.
Ik kan aan ephedrine komen via de dierenpraktijk hier, maar die shizzel hoef ik niet. Zal denk ik ook wel anderen troep door heen zitten:(

Vandaag start na mijn kracht traning mijn refeed. De refeed zal tot morgen avond duren. Vanavond maak ik denk ik een dikke pasta meal na me traning:D. Na me traning neem ik ook dextrose.

Vanochtend ook gewogen en ik woog 86 kilo. Daar maak ik me zel zorgen om. Het gaat na mijn mening te hart. Ik denk dat ik na de refeed ga cutte op 2100 kcal's.

Je kunt ook proberen meer KH te nemen.. Helemaal na je training! Voel je je beter bij ook!

Bwah, ephedrine lijkt me ephedrine ... zolang het HCL is, is it good to go imo.

Beetje lijnzaadolie toevoegen gewoon. Easy kcals zonder dat je er vet van wordt ;)

Vandaag start na mijn kracht traning mijn refeed. De refeed zal tot morgen avond duren. Vanavond maak ik denk ik een dikke pasta meal na me traning:D. Na me traning neem ik ook dextrose.

Vanochtend ook gewogen en ik woog 86 kilo. Daar maak ik me zel zorgen om. Het gaat na mijn mening te hart. Ik denk dat ik na de refeed ga cutte op 2100 kcal's.

geniet ervan :p en ja als het te hard gaat, beetje hoger in je kcals gaan, beetje massa eraf is geen ramp, maar te veel is voor niets goed

Bwah, ephedrine lijkt me ephedrine ... zolang het HCL is, is it good to go imo.

Beetje lijnzaadolie toevoegen gewoon. Easy kcals zonder dat je er vet van wordt ;)

Ja het is van HCl. Ik hoop dat het door gaat.

Anders moet ik het uit Amerika gaan bestellen waar ik geen fan van ben:(

geniet ervan :p en ja als het te hard gaat, beetje hoger in je kcals gaan, beetje massa eraf is geen ramp, maar te veel is voor niets goed

Ja ik vrees dat het te hard gaat. Ik zal het zien bij me nieuwe vet meeting die ik maandag ga doen.

Maar vanavond en morgen idd lekker genieten van me refeed. Het worden geen junk meals. :(

Om 7 uur fitnesse.
Daarna meteen dextrose, kwartier later whey shakie.
Daarna pasta maal met magere gehakt en groentes.
Uitsluitend een blowtje met wat fruit:D.

Morgen ook nog refeed, dat zal bestaan uit wat meer havermout, rijst en pasta eten.

Een triest weekend dit.
Gister me refeed dag had ik totaal geen zin om te eten. Daarna ben ik gaan stappen en ik dag 1 biertje kan wel. Het werde dus veel meer bier. En nou ben ik ****ing wasted. Echt wasted.

Vanaf nu drink ik dus echt geen 1 druppel alchol.

Morgen weer vollebak veder met cutten.

Een triest weekend dit.
Gister me refeed dag had ik totaal geen zin om te eten. Daarna ben ik gaan stappen en ik dag 1 biertje kan wel. Het werde dus veel meer bier. En nou ben ik ****ing wasted. Echt wasted.

Vanaf nu drink ik dus echt geen 1 druppel alchol.

Morgen weer vollebak veder met cutten.
Sinds ik echt voor BB wil gaan ben ik ook gestopt met alcohol (is nu al van november geleden) en vrijdag geeft iemand me een pint, wilde eerst niet maar drong echt aan... ik nam 1 slok en echt waar het meest vieze dat ik ooit gedronken heb... ik vind het echt niet meer lekker :D

Sinds ik echt voor BB wil gaan ben ik ook gestopt met alcohol (is nu al van november geleden) en vrijdag geeft iemand me een pint, wilde eerst niet maar drong echt aan... ik nam 1 slok en echt waar het meest vieze dat ik ooit gedronken heb... ik vind het echt niet meer lekker :D

Netjes bro. Ik ga het ook niet meer drinken in de cut. Alleen op koninginnedag dan nog:D.
Maar morgen back on track.

Yeah, iedereen terug on the wagon :p

Sterkte alvast ;)

Yeah, iedereen terug on the wagon :p

Sterkte alvast ;)

Thnx bro

Vandaag was me me 1e schooldag weer sinds een jaar stage. Betekend ****ing veel boeke halen.

Ik moest kwart voor de 7 de belbus hebben. Dus ik ging er uit om 5:40.
Eerst even douche, daarna shakie genomen. Daarna zet ik water op het fornuis voor de rijst. Holy crap ik keek na de klok, shit al half 7. GOTVERDOMME echt. Dus ik pak maar wat brood en 2 gekookte eitjes en 2 pakjes kipfilet en gooi het in me schooltas. Niet echt veel eten voor een lange dag als vandaag. Want ik was pas half 6 thuis vandaag.
Ik kon dus pas ontbijten op het treinstation.

Weer ging alles k*t vandaag. Ik kook vanavond dus me eten voor mogen.
Zodat ik morgen veder kan met cutte.

Terug
Naar boven