Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die rear delt raises zijn inderdaad vreselijk, maar merk dat sinds ik ze echt high-rep doe dat mijn schouders een stuk zijn gegroeid. Ook hang and swings zijn voor mij een perfecte oefening.Teeering! Je delts moeten echt compleet in de Fik hebben gestaan man.
Hoe boek bij trouwens progressie op DL's? Doe je altijd 2 werksets, of voeg je hier een set aan toe als je minder reps haalt?
Kan je nagaan dat het nieteens echt maxen was, planning was om progressief lekker eens die 36kg te gaan pakken, delts dachten er anders over helaas.Maxen met dumbells is het niet maneWel weer nette gewichten th0!
Thanks!Lekkere trains hoor! Eten lijkt ook wel prima te gaan! Heb je er een reden voor om zo hoog in vetten te zitten?
Thanks!
Ben altijd fan geweest van high fat dieëten. Geeft mij meer energie door de dag door, high carb maakt me een beetje letargisch. Ook merk ik duidelijk dat ik me beter voel met veel vetten. Huid ziet er beter uit, alleen maar pluspunten eigenlijk. Ook veel focus op goede vetten in de vorm van kokosolie, extra omega 3 en noten. Daarnaast ga ik mijn carbs afbouwen richting de zomer dus vetten moeten sowieso hoog zijn straks. Zal morgen even mijn meal plan erop zetten.
Heb 2 carb meals per dag die ik inderdaad rond mijn training plan. Verder nog flink wat intra workout carbs.Klinkt goed. Ben heel benieuwd! De carbs die je eet zijn dan voornamelijk rond je training gepland denk ik?
Heb 2 carb meals per dag die ik inderdaad rond mijn training plan. Verder nog flink wat intra workout carbs.
Op rustdagen valt het hele kopje training weg en blijft de rest gelijk, scheelt een 120 gram aan carbs.Ontbijt:
5 eieren
50 gram spek
Kokosolie
ui, champignons
6x omega 3
Tussendoor:
Whey isolate
50 gram noten
Lunch:
85 gram zilvervlies rijst
175 gram kip
200 gram groente
Training:
3 scoops intra workout
Snelle carbs na het trainen (snoep, drop, low fat cake)
Avond:
85 gram witte rijst
175 gram kip
200 gram groente
Voor het slapen:
Night Protein
50 gram noten
Aan het eind van de cut eindig ik dan met alleen carbs uit groente en 2 scoops intra op trainingsdagen, vanaf volgende week begint het afbouwen.
Weer een zware borst en schouders training, kwam niet helemaal lekker in de groove maar toch wat aardige gewichten gepakt. Glutes en hams zijn flink dood van de lunges gisteren, bovenrug ook naar de klote van de front squats. Morgen gelukkig een rustdagje dus hoop er donderdag geen last meer van te hebben.
Voeding: 3496kcal 244/303/140 ekv
Tijd: 95 min
Decline DB Press:
8x18kg
8x24
8x30
8-8-6x36 faal op de laatste dus wat lichter pakken
8x30
Bench Press:
5x40kg
5x60
5x70
5x80
5x90
Focus op explosiviteit
Incline Bench Press:
6x20kg
6x40
3x6x70
Constant tension
Stretch Pushup:
15-10-8x
Heerlijke oefening, goede pomp en ik voel mijn schouders met elke rep flexibeler worden
DB Bent Over Raise:
3x20x8kg
Strict
Band Face Pull:
3x12x ultralight band
2 seconden contractie vasthouden, rear delts lekker vol
Smith Machine Standing Pin Press:
5x20kg
5x40
5x5x60
Weer explosief, +10kg tov afgelopen week.
. Heb je in het verleden wel eens high-carb gegeten?