Sterling
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 2.645
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 87kg
Simpel is voor mij altijd het beste. Naast fulltime werk (met een vrij onregelmatig rooster) en de 1,5 uur in de gym 5x per week wil ik gewoon genieten van mijn vrije tijd. Vind koken erg leuk, maar die tijd besteed ik liever aan leuke dingen doen met vrienden of series kijken. Dieet van de afgelopen bulk was vrij high carb, ongeveer 25-65-20 ekv. Voelde me eigenlijk continu opgeblazen en vaak ook 0 energie tijdens het trainen. Moest mezelf ook echt vaak dwingen om naast de hoofdoefening nog assistance te gaan doen.Voeding lekker simpel. Heb je in het verleden wel eens high-carb gegeten?
Ik kan mij voorstellen dat je met je huidige dieet veel beter 'reageert' zodra je carbs eet, waardoor je lekker veel energie hebt tijdens de training. Klopt dat?
Nu is het eigenlijk totaal omgedraaid en kan ik bijna elke training voluit gaan, rust tussen setjes wordt steeds minder en ik zit mentaal ook beter in de training (de befaamde mind muscle connection).
Vandaag dus weer zo'n knal training en een heerlijke rug pomp, vrijwel alle oefeningen weer kunnen verhogen. Daarnaast van de eigenaar gehoord dat hij voor een deadlift platform gaat zorgen (terwijl het echt een enorme casual gym is) dus dat is ook altijd mooi nieuws.
Meadows Row:
8x15kg
8x25
3x8x30
Lats oppompen, had deze oefening nog nooit gedaan maar erg lekker voor de lower lats.
Chest Supported Machine Row:
6x30kg
4x6x40
Explosief, gewicht per arm.
Stretch Pulldowns:
8x65kg
3x8x85
Feitelijk een halve pulldown (bar tot voorhoofd) en focus op het negatief terwijl je je scapula ontspant.
DB Shrug:
12x26kg
3x12x34
3 seconden flex bovenin, +4kg tov afgelopen week.
Deadlift:
3x60kg
3x100
3x140
3x150
8x160
Afgelopen week niet verder gekomen dan 6x150 dus had wat in te halen. Alles weer zo explosief mogelijk.

. Heb je in het verleden wel eens high-carb gegeten?
. Met dat vorige dieet zat je dan ook wel rond de 550-600 g carbs denk ik?!
.
Dat moet flink afzien zijn geweest.